IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : Vakantieman gezellig he?![Vakantietopic] Vorige pagina | Volgende pagina
MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 10-02-2012 13:02 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

quote:
Op 7 februari 2012 22:37 schreef Teneighty het volgende:
Volgens mij niet, wel een voor enkel reizen. Dat verschil moet men mij nog eens duidelijk uitleggen.

Maar leuke foto's btw.

Dank je

quote:
Op 8 februari 2012 8:11 schreef Sonic Titan het volgende:
Hehe, ik heb het natuurlijk flink aangedikt, ja. Ik snap waarom het voor veel mensen werkt hoor, maar een doorsnee vakantie in de zin van 'lekker naar de camping' of 'lekker naar het all-inclusive resort' is helemaal niks voor mij.

Dan moet ik nog even nadenken in welk topic ik mijn Cuba foto's moet zetten. Daar hebben we namelijk redelijk voorbereid een auto gehuurd en bleken zonder het te weten in Varadero in een all-in resort te zitten, maar hebben van daaruit wel in vier dagen dik 2000 kilometer afgelegd over wat ze in Cuba 'wegen' noemen. Gezien het feit dat GPS er verboden is, plaatsnaamborden, bewegwijzering en straatverlichting zeer zeldzaam zijn, de bevolking echt alleen maar Spaans spreekt, de enige snelweg vol gaten zit en ook door fietsers, voetgangers, paardenkarren en loslopend vee gebruikt wordt, zijn dat behoorlijk avontuurlijke trips vanuit een all-in hotel


rotor
Usericon van rotor
Posted 10-02-2012 14:43 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

Weekje telemark skiën in Lapland achter de rug (telemark = heuvel op en heuvel af, deels off-piste)








MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 10-02-2012 14:52 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens



Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 10-02-2012 14:53 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Heel gaaf!

Ik heb een beetje off-piste ervaring, maar telemarken is wel even iets anders.


rotor
Usericon van rotor
Posted 10-02-2012 15:06 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

Yeap, telemark is de shit!


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 10-02-2012 18:04 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Fucking vet, gast!
Deze zomer waarschijnlijk toch maar binnen Europa blijven. Brakke Toyota Starlet kopen, redelijke geluidsset erin stoppen, stapel Reverend Horton Heat CDs, tent en een doos wijn mee en naar Roemenië karren ofzo. Waarschijnlijk een kutidee.

[Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 10-02-2012 18:04]


You have time. You are doing fine.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 10-02-2012 21:23 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Haha is dat een soort sjaal met een schedel opdruk? Baas!

Ontopic: Afgelopen jaar geen roadtrip met Pascalorie gehad, jammer eigenlijk want die waren echt super tof! Ging helemaal nergens over, met een gammele opel astra duizenden kilometers rond tuffen en op de meeste bizarre feesten en plaatsen belanden. Met als Luxemburg stad als hoogtepunt, het is maar goed dat we de foto's nog hebben want ik kan me er weinig meer van herinneren. Misschien dit jaar maar weer eens doen.

[Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 10-02-2012 21:29]


Against God and Government


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 10-02-2012 21:39 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 10 februari 2012 18:04 schreef intothevoid het volgende:
Fucking vet, gast!
Deze zomer waarschijnlijk toch maar binnen Europa blijven. Brakke Toyota Starlet kopen, redelijke geluidsset erin stoppen, stapel Reverend Horton Heat CDs, tent en een doos wijn mee en naar Roemenië karren ofzo. Waarschijnlijk een kutidee.


Als het alleen om de trip gaat kun je beter een grote luxe bak kopen van een jaar of 15 oud, een diesel of LPG bak met 350.000+ op de teller. Die zijn goedkoper dan een Starlet en dan kan je ook nog normaal lopen als je aankomt. De reden dat niemand die bakken wil hebben is omdat ze per maand een vermogen kosten aan wegenbelasting en benzine maar vooral ook onderhoud. Maar daar heb je geen last van als je hem achteraf meteen weer dumpt, even er vanuit gaande dat 'ie die extra 5K voor je balkantripje nog wel probleemloos haalt. Blijft een risico natuurlijk, maar toch


rotor
Usericon van rotor
Posted 23-02-2012 12:07 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

Iemand uit Amsterdam zin in een aantal weken Helsinki aankomende zomer dmv. zgn. huizenruil?
http://www.homeforexchange.com/Finland/Uudenmaan/19797-Apartment-with-lots-of-light-in-Helsinki-downtown.html


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 18-06-2012 22:11 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Na veel creditcard gezeik nu alles kunnen boeken, vlucht, hotel en auto en over een maand of wat naar Las Vegas, dikke woei. In het midden van de 2 weken een rustige trip met de auto maken naar een stad in New Mexico, alwaar 1 van mijn broers een bedrijf heeft.

http://climbsantafe.com/

Op die heen en terugreis wel ff wat dingen checken. Grand canyon, hooverdam, motelletjes, ghosttowntje meepikken, beetje roswell, das in de buurt bij m'n broer. En nog ff voor de tweede keer trouwen in zo'n foute trouwkapel. En heel, heel veel taco bell eten. En gokken. Gave kamer in een vet hotel. Gratis wifi, dus de nieuwe laptop mee. Handig met gratis bellen en een filmpje kijken etc.

http://www.signaturemgmgrand.com/

Zin an.






En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-06-2012 22:53 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Mezelf nog drie weken de pleures werken, dan één dag inpakken en meteen weer naar Frankrijk (Normandië) scheuren. Geen tijd om af te bouwen dit keer. Wel zin an, vooral omdat je daar kunt zeevissen. En de grootste markt van Frankrijk in de buurt, dus dat wordt veel vers en lekker eten en vooral drinken.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 19-06-2012 10:44 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Goed bezig Ik ga 9 juli die kant ook eerst op, daarna verder naar het zuiden.


Against God and Government


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-06-2012 16:46 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Boeking hier ook gemaakt, voor Sardinië. Autootje erbij, beetje rond scheuren in september. Wachten duurt lang.. pff.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 25-06-2012 19:01 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Zaterdag naar Schotland. Geen plan, we hebben een auto, tent en brander. Hopelijk een combinatie van veel whisky en weinig mensen. In het begin maar genoeg eten inslaan om in ieder geval een week oid redelijk zonder bewoonde wereld te kunnen.


You have time. You are doing fine.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 25-06-2012 19:18 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Lijkt me ook mooi.

Hopelijk heb je een beetje goed weer.
Al hoort een regenbui daar er natuurlijk ook bij.


 


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 25-06-2012 20:04 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 10 februari 2012 14:43 schreef rotor het volgende:
Weekje telemark skiën in Lapland achter de rug (telemark = heuvel op en heuvel af, deels off-piste)








Godver wat een gave foto's!


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


rotor
Usericon van rotor
Posted 25-06-2012 20:06 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

Ik ga in juli een volle maand wandelen in Fins Lapland, rond Lemmenjoki. Ongerepter, uitgestrekter en afgelegener bestaat denk ik niet in Europa. We nemen dus ook voor een maand (zelf)gedroogd eten mee.
Jeee!


rotor
Usericon van rotor
Posted 25-06-2012 20:10 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2012 20:04 schreef Metalhead22 het volgende:
Godver wat een gave foto's!

Tänks; Lapland is de shit! Als je daar een keer geweest bent wil je zeker terug.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 25-06-2012 20:19 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

.

[Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 25-06-2012 20:20]


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Silence
Usericon van Silence
Posted 25-06-2012 20:21 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2012 20:10 schreef rotor het volgende:
Tänks; Lapland is de shit! Als je daar een keer geweest bent wil je zeker terug.
Ik ga het op mijn (ellenlange) 'nog te zien' lijstje zetten. Welke tijd van het jaar is het aan te raden?



Even zelf inloggen.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 25-06-2012 20:30 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2012 19:18 schreef Forever After het volgende:
Lijkt me ook mooi.

Hopelijk heb je een beetje goed weer.
Al hoort een regenbui daar er natuurlijk ook bij.

Oh daar zit ik niet over in, ik ga uit van iedere dag koud en nat, dus kan alleen maar meevallen.

En fvkk ja, Lapland, is er verdomme nog steeds niet van gekomen. Wel een beetje prio 1 aan het worden, maar werk.


You have time. You are doing fine.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 25-06-2012 20:33 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2012 20:30 schreef intothevoid het volgende:
Oh daar zit ik niet over in, ik ga uit van iedere dag koud en nat, dus kan alleen maar meevallen.



Ja, als je het zo bekijkt...


 


rotor
Usericon van rotor
Posted 26-06-2012 7:35 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2012 20:21 schreef Silence het volgende:
Ik ga het op mijn (ellenlange) 'nog te zien' lijstje zetten. Welke tijd van het jaar is het aan te raden?

Augustus/september. Bereikbaarheid is wel erg belabberd, maar het is dan ook erg afgelegen en ongerept. De nodige outdoor-ervaring is ook vereist want winkeltjes of andere back-up gelegenheden zul je niet tegenkomen. Voor Finland tips kun je altijd bij mij terecht trouwens!


Silence
Usericon van Silence
Posted 26-06-2012 18:37 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Zal ik zeker doen! Ik wil proberen volgend jaar naar scandinavië te gaan. Nog geen idee waar, maar dat wil ik al zo lang.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 16-07-2012 10:22 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Schotland is de shit.


You have time. You are doing fine.


Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen