|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
Weekje telemark skiën in Lapland achter de rug (telemark = heuvel op en heuvel af, deels off-piste) |
|
|
|
Heel gaaf! Ik heb een beetje off-piste ervaring, maar telemarken is wel even iets anders. |
|
Yeap, telemark is de shit! |
|
Fucking vet, gast! Deze zomer waarschijnlijk toch maar binnen Europa blijven. Brakke Toyota Starlet kopen, redelijke geluidsset erin stoppen, stapel Reverend Horton Heat CDs, tent en een doos wijn mee en naar Roemenië karren ofzo. Waarschijnlijk een kutidee. [Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 10-02-2012 18:04] You have time. You are doing fine. |
|
Haha is dat een soort sjaal met een schedel opdruk? Baas! Ontopic: Afgelopen jaar geen roadtrip met Pascalorie gehad, jammer eigenlijk want die waren echt super tof! Ging helemaal nergens over, met een gammele opel astra duizenden kilometers rond tuffen en op de meeste bizarre feesten en plaatsen belanden. Met als Luxemburg stad als hoogtepunt, het is maar goed dat we de foto's nog hebben want ik kan me er weinig meer van herinneren. Misschien dit jaar maar weer eens doen. [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 10-02-2012 21:29] Against God and Government |
|
quote: Als het alleen om de trip gaat kun je beter een grote luxe bak kopen van een jaar of 15 oud, een diesel of LPG bak met 350.000+ op de teller. Die zijn goedkoper dan een Starlet en dan kan je ook nog normaal lopen als je aankomt. De reden dat niemand die bakken wil hebben is omdat ze per maand een vermogen kosten aan wegenbelasting en benzine maar vooral ook onderhoud. Maar daar heb je geen last van als je hem achteraf meteen weer dumpt, even er vanuit gaande dat 'ie die extra 5K voor je balkantripje nog wel probleemloos haalt. Blijft een risico natuurlijk, maar toch |
|
Iemand uit Amsterdam zin in een aantal weken Helsinki aankomende zomer dmv. zgn. huizenruil? http://www.homeforexchange.com/Finland/Uudenmaan/19797-Apartment-with-lots-of-light-in-Helsinki-downtown.html |
|
Na veel creditcard gezeik nu alles kunnen boeken, vlucht, hotel en auto en over een maand of wat naar Las Vegas, dikke woei. In het midden van de 2 weken een rustige trip met de auto maken naar een stad in New Mexico, alwaar 1 van mijn broers een bedrijf heeft. http://climbsantafe.com/ Op die heen en terugreis wel ff wat dingen checken. Grand canyon, hooverdam, motelletjes, ghosttowntje meepikken, beetje roswell, das in de buurt bij m'n broer. En nog ff voor de tweede keer trouwen in zo'n foute trouwkapel. En heel, heel veel taco bell eten. En gokken. Gave kamer in een vet hotel. Gratis wifi, dus de nieuwe laptop mee. Handig met gratis bellen en een filmpje kijken etc. http://www.signaturemgmgrand.com/ Zin an. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Mezelf nog drie weken de pleures werken, dan één dag inpakken en meteen weer naar Frankrijk (Normandië) scheuren. Geen tijd om af te bouwen dit keer. Wel zin an, vooral omdat je daar kunt zeevissen. En de grootste markt van Frankrijk in de buurt, dus dat wordt veel vers en lekker eten en vooral drinken. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Goed bezig Ik ga 9 juli die kant ook eerst op, daarna verder naar het zuiden. Against God and Government |
|
Boeking hier ook gemaakt, voor Sardinië. Autootje erbij, beetje rond scheuren in september. Wachten duurt lang.. pff. |
|
Zaterdag naar Schotland. Geen plan, we hebben een auto, tent en brander. Hopelijk een combinatie van veel whisky en weinig mensen. In het begin maar genoeg eten inslaan om in ieder geval een week oid redelijk zonder bewoonde wereld te kunnen. You have time. You are doing fine. |
|
Lijkt me ook mooi. Hopelijk heb je een beetje goed weer. Al hoort een regenbui daar er natuurlijk ook bij. |
|
quote: Godver wat een gave foto's! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik ga in juli een volle maand wandelen in Fins Lapland, rond Lemmenjoki. Ongerepter, uitgestrekter en afgelegener bestaat denk ik niet in Europa. We nemen dus ook voor een maand (zelf)gedroogd eten mee. Jeee! |
|
quote: Tänks; Lapland is de shit! Als je daar een keer geweest bent wil je zeker terug. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 25-06-2012 20:20] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:Ik ga het op mijn (ellenlange) 'nog te zien' lijstje zetten. Welke tijd van het jaar is het aan te raden? Even zelf inloggen. |
|
quote: Oh daar zit ik niet over in, ik ga uit van iedere dag koud en nat, dus kan alleen maar meevallen. En fvkk ja, Lapland, is er verdomme nog steeds niet van gekomen. Wel een beetje prio 1 aan het worden, maar werk. You have time. You are doing fine. |
|
quote: Ja, als je het zo bekijkt... |
|
quote: Augustus/september. Bereikbaarheid is wel erg belabberd, maar het is dan ook erg afgelegen en ongerept. De nodige outdoor-ervaring is ook vereist want winkeltjes of andere back-up gelegenheden zul je niet tegenkomen. Voor Finland tips kun je altijd bij mij terecht trouwens! |
|
Zal ik zeker doen! Ik wil proberen volgend jaar naar scandinavië te gaan. Nog geen idee waar, maar dat wil ik al zo lang. |
|
Schotland is de shit. You have time. You are doing fine. |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |