|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Een 'tuup' is een kneus, of sukkeltje. You have time. You are doing fine. |
|
quote: Wel een alternatieve reis? Boeiender |
|
quote: Wow, ze zeggen meneer tegen me Neu hoor, ik wil het best nog wel een keer uitleggen. Het is inderdaad een nogal regionaal gebruikt woord. Komt van het Duitse 'Typ', wat je in 't Nederlands met 'gast' of 'figuur' of zo zou kunnen vertalen. Een tweede uitleg is dat ik me hier op m'n 17e heb aangemeld met een enorm gebrek aan inspiratie en het achteraf niet heel makkelijk bleek om het nog aan te passen Wat mij betreft mogen al die nicknames overigens worden afgeschaft, zie er het nut niet echt van in. Maar ontopic: was inderdaad een flinke reis ja, bijna 10.000 km in 18 dagen. Nu kunnen we altijd nog een keer terug om alles wat uitgebreider te bekijken En nog ontopicer: van vrijdag t/m maandag naar Tallinn met m'n voetbalteam [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 23-03-2011 11:16] |
|
Ik ben gisteren teruggekomen uit St. Petersburg (via Lapeeranta) en het was weer een verrassende reis. Alles is slecht geregeld en het leven is er keihard I am the 1%. |
|
Maar in LaPPeeNranta is alles goed geregeld neem ik aan? |
|
Nou opzich, de grens kwamen we daar gewoon goed over en het vliegtuig boarden ging gewoon soepel (zoals in het westen) Toen wij om 5.30 bij de Russische grens stonden moest er iemand uit bed gebeld worden om een stempel te komen zetten I am the 1%. |
|
Weekendje Tallinn met m'n voetbalteam |
|
Vakantie geboekt in een vrijstaand blokhutje op een terrein van 7000 vierkante meter. Mooi dichtbij in Appelscha hehe. Ideaal rustig plekkie. spelfout weggehaald... |
|
Lekker. Even bijkomen van alle stress? |
|
quote: Ja, en vervanging van Summerbreeze, want kamperen in een tent doen we dit jaar nog maar effe niet, beetje comfort kunnen we dit jaar nog wel gebruiken. spelfout weggehaald... |
|
Heel goed. Zorg maar goed voor julliezelf. |
|
quote:Das op ene steenworp van Assen |
|
quote: Da's een klein voetbalteam dan... |
|
quote: Ook op een steenworp vanaf m'n eigen woonplaats... spelfout weggehaald... |
|
Wat is het vanaf hier dan wel niet. Ik word je buurman, varanus. |
|
quote: je weet het he, volgende keer effe een mailtje doen als je weer bij mij langs rijdt. coole foto's by the way! Wat voor camera is dat? Ik moet ook nog een nieuwe halen ergens, dat ding van ons maakt flutfoto's "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Dit jaar maar eens een jaartje overslaan met vakantie, denk ik.. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ik blijf in Nederland vanwege het dieet van Wout. Eerst even bekend worden daarmee en dan volgend jaar weer de grens over. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Lijkt me ook een gegronde reden, ja. Gedoe man. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Gave foto 's van Tallin, Metaltuup. Deze zomer gaan we de Baltische staten bezoeken. Moeten de boel nog plannen, maar ik heb er zin an! quote: Inderdaad. Wat lastig allemaal.. Sterkte. quote: Lekker. Mooie omgeving, hopelijk goed weer. Een goede manier om een beetje bij te komen, lijkt me. Geniet ervan! [Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 27-04-2011 10:04] Verrassend triviaal |
|
27, 28 en 29 mei Oslo Black seeds of bunny! |
|
Finland trip is al niet doorgegaan en deze zomer gaat er ook weinig gebeuren vrees ik. Hopelijk lukt het nog om een weekje of twee te gaan lopen in Schotland of zo, maar ik zie het vrij somber in. You have time. You are doing fine. |
|
Volgende Finland trip iets beter plannen dan, incl. micro ZM-meeting! N.B. Periode oktober-april mijden als de pest. |
|
Kon er zelf weinig aan doen, mijn gastheer zou er tot eind maart zijn maar is 'em vroegtijdig naar India gesmeerd om juridisch gezeik te ontwijken. Finland moet nog steeds gebeuren, je hoort het! You have time. You are doing fine. |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |