|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
Maar anderhalve week vakantie... Was in mei begonnen met werken en toen had iedereen zijn/haar vakantie al ingeplanned... |
|
5 augustus weer naar Colorado. 2 september terug. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Da's rap gefietst dan. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Yeah, fietsen in de Rockies. Moet nog tering veel voorbereiden, dit wordt echt een last-minute ramp! Toch maar besloten ticket te boeken, ik krijg er spijt van als ik het niet doe. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Gaaf! ... hoe de hazen lopen ... |
|
Zo meteen op pad. Twee weken mountainbiken in de Alpen. |
|
quote: Ga je weer een blog bijhouden? quote: Heel veel plezier gewenst man! Geniet er maar goed van. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 12-07-2013 18:43] |
|
31 januari vliegen naar Quenstown, NZ, en 28 februari weer landen op Schiphol, zin in! |
|
quote: Komt ie dan wederom gehalveerd terug? |
|
Nog 10 dagen, dan eindelijk weg. |
|
Maandag voor 2 weken naar IJsland. Gelukkig is het daar een stuk koeler |
|
Nu op de boot naar Terschelling, ff 3 dagen chillen in een stacaravan met baby Nora, m'n vriendin en mijn schoonouders. Eind augustus nog een week naar Drenthe. Aldaar hebben we een bungalow gehuurd voor ons drieën. [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 23-07-2013 20:34] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
|
|
Vette foto's! Hier laatste deadline 16 augustus. Eind augustus een lang weekend Skye ingepland. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Als je de kans krijgt, ga naar Neist Point. Erg mooi. You have time. You are doing fine. |
|
Weekendje liften naar België. Via 'Meer' met een rijk jochie beland in de villa van zijn vader, door naar stadscamping in Antwerpen. Vervolgens beland in Mol bij de Molse meren op een achterlijk grote camping en de volgende dag door naar Lier (leuk stadje) op bezoek bij kennissen. Goed weekend! Nu koffers inpakken voor Schotland. |
|
Liften? Is het uit met MH? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Nee hoor, ik ga gezellig met MH naar Schotland. |
|
|
|
Mooie foto's! |
|
Afgelopen zondagavond teruggekomen van een reis van 2 weken door IJsland. Erg mooi land! Veel gedaan en gezien. Oa de watervallen Gullfoss, Dettifoss en Skógafoss gezien. Ook een gletsjertocht op de Vatnajökull-gletsjer gemaakt (grootste gletsjer van Europa) en een walvissafari gedaan. Ook diverse wandelingen gemaakt in oa de gebieden Laki, Landmannalaugar en rond Mývatn (Dimmuborgir). Ook Reykjavik hebben we niet overgeslagen. Zou zeker nog eens terug willen gaan |
|
Sinds gister heb ik vakantie cq. vaderschapsverlof, tot het eind van het jaar. |
|
Vanavond naar L'Estartit, ten noordoosten van Barcelona (aan de kust). Met z'n 6en in een flinke villa. 2 weken schofterig niks doen, verschrikkelijk Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Schotland blijft prachtig. Begonnen in Newtonmore (kutdorp in prachtomgeving), uitstapjes naar Dalwhinnie en Inverness, toen busroute langs Loch Ness, via Fort William richting Oban, prachtig. Camping op het eiland Mull. Daar veel gewandeld en twee distillery's bezocht. Daarna nog twee daagjes Edinburgh, onmenselijk druk door de festivalmaand. Volgende keer NIET in augustus meer naar Schotland. Wel absoluut voor herhaling vatbaar, nog zoveel dat we willen zien. |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |