|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Kennedy space centre hysterische toeristen shit? geloof wel dat die er veel rondlopen, maar toch ook wel een erg toffe leerzame plek lijkt me. Er zijn parken in gericht die al dit soort shit slecht namaken met een grote vleug fantasie maar hier zitten eindeloze bizarre verhalen achter. Ga je nog even buurten in de Everglades, beetje op een ventilator bootje je broek vol schijten vanwege de alligators, invasieve alligator etende netpythons en de snapping turtles naast je? Edit: ohja vergeten er zitten ook nog krokodillen en haaien en vrij giftige kwallen. Op land heb je nog de poema, de panther en de brown recluse spider, de zwarte weduwe en de irritante fire ants. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 29-11-2017 11:34] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Vergeleken met de andere plekken waar we heen gaan zullen daar in ieder geval wel veel mensen zijn. quote: Uiteraard! quote: Cool, dat wordt een feestje als we de tour met de jetski gaan doen. quote: En vergeet de kakkerlakken niet. Heule grote kakkerlakken. |
|
quote: Ja een van de weinige plekken drukker dan de ikea op tweede paasdag. quote: Heel erg vet, er zit daar zoveel van van alles quote: precies het laatste restje hoop, als je jetski het begeeft en je strand op een eilandje kun je tenminste nog wat eten, kun je mooi serveren op een rib van de vorige gestrande toerist. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 29-11-2017 12:00] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik zou Florida ditchen en naar New Orleans gaan. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Dan zoek je het ecologisch gevaar meer in de sexueel overdraagbare flora en fauna. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Weldra enkele dagen in Gran Canaria. Surfcursus en zo The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Yep, Florida is niet zoveel aan. That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
|
quote: Dit. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Dit ziet er ook niet verkeerd uit, en Everglades is ook mega tof. Hoe lang ga je? |
|
quote: Alligator Alley interstate 75. Zorg dat je van tevoren getankt hebt! Een broer van me woonde ooit in Florida, in Parrish, zo'n park met huizen en af en toe een meertje. En een alligator her en der. Kijk je s'ochtends uit het raam... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Of beide. Aantal jaren geleden gedaan. Ik vond Key West het leukste van Florida. En de Discovery Cove. Fietsen door de Everglades, langs alligators, was ook gaaf. Miami vond ik niets aan. [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 30-11-2017 7:54] |
|
quote: 3 weken Enkele van de rustige plekken die we gaan bezoeken: Het huis in het midden, onderaan. Uitzicht vanaf de veranda: Huis aan een meer (niet zwemmen.. want gators..) Uitzicht vanaf de veranda Entree Volgende week al. Zin an |
|
We hebben de zomervakantie geboekt. Onder Nice op de camping. Groot zwemparadijs met drie glijbanen, barbecue bij de hut, zeevissen op het strand verderop, allemaal wijngaarden in de buurt. Gaat goedkomen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Net terug van Gran Canaria. Heerlijk T-shirtenweer daar Mooi land, toch vooral het bergachtige binnenland, waar we enkele toffe wandelingen gemaakt hebben, die moeiteloos een gezonde dosis hoogtevrees naar boven brachten. De kuststeden die we gedaan hebben (Las Palmas en Mas Palomas) waren minder interessant. Zeker Mas Palomas is één grote, smakeloze toeristenstad (er zijn effectief wegen genoemd naar toeristische organisaties, zoals Tui) voor de 'mentaal achtergestelde' infantiele te pamperen toerist die eigenlijk niets van het eiland wil zien, maar vooral wil grossieren in 'Oh Cherso'-gedrag. Gelukkig heb je daar mooie duinen, en hebben we daar ook een leuke surfcursus gevolgd. Vermoeiend en frustrerend, dat surfen, slechts 1 a 2 keer echt kunnen rechtstaan op m'n plank. Maar ja, als je dat echt wilt kunnen, is een intense training wel noodzakelijk. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Valt me wel tegen dat Snaak niet iedere dag post hier hoe geweldig super toll klasse hij het wel niet heeft |
|
Toffe foto's trouwens van Gran Canaria. Ik ben alleen eens op Tenerife geweest. |
|
quote:Hij zit gewoon in zo'n pauper aprés ski tentje waar ze niet eens fatsoenlijk wifi hebben. De wifi die er is wordt bezet door mensen die pr0n aan het streamen zijn op het gedeelde toilet. Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. |
|
Waarschijnlijk heeft een krokodil 'm de hand waarmee ie z'n telefoon vast had afgebeten. Weg hand en telefoon. En bij iedere scheet die die krokodil nu laat klinkt er een iPhone X beltoon uit z'n anjer. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Midden augustus zou ik op roadtrip naar Frankrijk (en eventueel nog verder zuidelijker) willen. Ik wil het low cost houden; camperen (maar niet op massacampings, als er maar gedoucht kan worden) en in de mate van het mogelijk weg van het massatoerisme. Als er forumgangers zijn met goede tips, die zouden zeer welkom zijn. Ik denk er ook aan om af en toe eens wild te kamperen (desnoods pitten in de wagen). The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
https://www.natuurkampeerterreinen.nl Dit is voornamelijk in NL maar heeft daarnaast ook een flinke zwik aangesloten campings in zuiderlijk Frankrijk sinds dit jaar. Misschien zit er wat tussen. In NL bevalt het zeer goed, kleine rustige campings voornamelijk op groen en rust gericht altijd dichtbij natuurgebieden. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Dubbelpost.. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 13-04-2018 10:20] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Hartelijk dank voor deze gouden tip Heb al direct een camping gevonden in de Auvergne. In de natuur, niet veel volk: exact wat ik zoek The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Dat is hier ook weer een jaarlijkse zoektocht. Ik moet ook nog vuur kunnen maken bij de tent... We hebben pas geleden een grote tipi gekocht, daar ben ik erg blij mee. Tarpje ervoor en klaar. |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |