IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : Vakantieman gezellig he?![Vakantietopic] Vorige pagina | Volgende pagina
rotor
Usericon van rotor
Posted 11-06-2010 12:46 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door rotor op 26-01-2011 0:44]


*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 11-06-2010 13:17 by *Sander* Wijzig reactieProfiel van *Sander*Quote dit berichthttp://www.facebook.com/sander.vd.meer

quote:
Op 11 juni 2010 12:37 schreef Ohneschwanz het volgende:
Deze zomer naar Portland (Oregon) en dan doortrekken naar San Fransisco en Vegas. Ben benieuwd! Hmm.. we moeten nog wel even visa regelen.


Voor vakantie ook? Ik dacht gelezen te hebben dat je als toerist 90 dagen daar mag verblijven en dan uberhaupt geen visum nodg hebt.

[Dit bericht is gewijzigd door *Sander* op 11-06-2010 13:26]


But there is no real me: only an entity, something illusory................


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-06-2010 13:24 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2010 12:37 schreef Ohneschwanz het volgende:
Deze zomer naar Portland (Oregon) en dan doortrekken naar San Fransisco en Vegas. Ben benieuwd! Hmm.. we moeten nog wel even visa regelen.
Je gaat trouwen? Zonde..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 11-06-2010 14:40 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Volgende week een lang weekend naar london, vrienden van mijn vader opzoeken in Kenley en uiteraard london centrum verkennen. Ik ben er al eens geweest, maar toen was ik jonger en een schoolreis. Deze keer ga ik in m'n uppie en daar heb ik bijzonder veel zin in om lekker m'n ding te doen. Wel beetje zenuwachtig want ga nu voor het eerst in m'n eentje het land uit, gelukkig is engeland een goeie eerste keer daarvoor


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 11-06-2010 14:42 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Zo hé, jij was een schoolreis? In je uppie? Knap.


Boeiender


Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 11-06-2010 14:43 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

Bij jou is het ook vrijdagmiddag he?



Silence
Usericon van Silence
Posted 11-06-2010 14:51 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2010 14:42 schreef MR. N het volgende:
Zo hé, jij was een schoolreis? In je uppie? Knap.
Lezen is lastig, Thieu

[Dit bericht is gewijzigd door Silence op 11-06-2010 14:51]


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 11-06-2010 14:54 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 11 juni 2010 14:51 schreef Silence het volgende:
Lezen is lastig, Thieu


Hehehe, kom op zeg:

Ik ben er al eens geweest, maar toen was ik jonger en een schoolreis.



Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-06-2010 14:56 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2010 14:54 schreef MR. N het volgende:
Hehehe, kom op zeg:

Ik ben er al eens geweest, maar toen was ik jonger en een schoolreis.


Jij ook al?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 11-06-2010 14:58 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Jupz, ben 3 keer schoolreis geweest, vond het de 2e keer het leukst.


Boeiender


watery black
Usericon van watery black
Posted 12-06-2010 3:23 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

@ ohneschwanz: kom je ook al op bezoek? zm meeting hier!

quote:
Op 11 juni 2010 13:17 schreef *Sander* het volgende:
Voor vakantie ook? Ik dacht gelezen te hebben dat je als toerist 90 dagen daar mag verblijven en dan uberhaupt geen visum nodg hebt.


klopt. Visa Waiver Program.


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 12-06-2010 11:56 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Net terug van 8 dagen Rodos, was heeerlijk.


Bazzio Attacks!!!


valfar
Usericon van valfar
Posted 15-06-2010 15:25 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Weekendje Roemenie was geslaagd! Super lekker weer, en goede begeleiding die ons een paar mooie plekjes van de omgeving hebben laten zien. Uiteraard waren dit een hoop orthodoxe kerken, maar een 200 jaar oude kerk die volledig uit hout bestaat op het slot na (zelfs geen spijkers) is toch wel zeer indrukwekkend. De vrouwen zijn daar nog lekker onderdrukt, heerlijk Daarnaats veel plaatselijke lekkernijen gegeten, heel veel vlees! Ik denk dat wij met een groep van 25 personen steeds een derde opkregen van alles dat op tafel kwam. Daarnaast heel veel drank! Veel Trica/Planenca, pruimenspul van 50-60% en daar beginnen ze dan al mee aan het begin van de middag. Cluj en Zalau waren beide mooie steden. Verder is alles ook hartstikke goedkoop. Zelf heb ik weinig armoede gezien, maar dat is er natuurlijk wel. En is het erg raar om de boeren daar nog met paard en wagen te zien, en met 5 man een veld staan te ploegen. Leuke ervaring en zeker voor herhaling vatbaar. Het enige grote nadeel is dat bijna niemand boven de 35 daar Engels spreekt en het dus moeilijk is om eten te bestellen, een taxichauffeur uit te leggen etc. Gelukkig hadden wij een tolk. Maar we hebben daar wereklijk als koningen geleefd, heel relaxed!



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-06-2010 15:27 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Iemand hier ervaring met de tolwegen in Frankrijk? Kan je altijd cash betalen? En hoeveel extra tijd neemt het betalen bij die poortjes in beslag? Of kan je meteen geholpen worden en doorrijden?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 21-06-2010 15:43 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2010 15:27 schreef bastianus het volgende:
Iemand hier ervaring met de tolwegen in Frankrijk? Kan je altijd cash betalen? En hoeveel extra tijd neemt het betalen bij die poortjes in beslag? Of kan je meteen geholpen worden en doorrijden?


Als je het traject oprijdt pak je een kaartje en dan gaat de slagboom open (net als bij een parkeergarage). Aan het einde van het traject kom je weer bij soortgelijke poortjes, en daarboven staat middels symbolen aangegeven of je cash (biljetten en munten) of met je creditcard kunt betalen.
Ik moet er bij zeggen dat dit niet altijd even duidelijk is. Het is wel verstandig om ervoor te zorgen dat je altijd een creditcard bij de hand hebt.

Qua tijd gaat het allemaal vrij vlot.


Bareuh...


underkoffer
weer geheel underkoffer
Usericon van underkoffer
Posted 21-06-2010 15:47 by underkoffer Wijzig reactieProfiel van underkofferQuote dit berichthttp://hoevindjemijn.blogspot.com/

In aanvulling hierop: In drukkke tijden gaat het sneller bij de creditcard poortjes !!


Vind ik ook niet


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 21-06-2010 15:54 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2010 15:27 schreef bastianus het volgende:
Iemand hier ervaring met de tolwegen in Frankrijk? Kan je altijd cash betalen? En hoeveel extra tijd neemt het betalen bij die poortjes in beslag? Of kan je meteen geholpen worden en doorrijden?


Cash en creditcard kan allebei. Mijn voorkeur gaat uit naar creditcard. Je geeft dat ding, bliep, klaar. Geen handtekening of pincode. (Is ook wel zorgwekkend, maar boeie, zullen ze wel over nagedacht hebben.)


Daarna overigens ritsen op megaschaal, ook wel grappig. Er zijn 10/15 tolpoorten en daarna weer 3 rijstroken.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-06-2010 21:07 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Hmm. Misschien toch maar een creditcard aanschaffen dan. Tot nu toe heb ik dat ding buiten de deur weten te houden.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 21-06-2010 21:09 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Met een creditcard kun je bij elk poortje betalen, dat is in ieder geval waar. Wij stonden ook een keer bij een verkeerd poortje, maar goed dat iemand een creditcard bij zich had. Want het staat niet heel duidelijk aangegeven.


Bareuh...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-06-2010 21:11 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Wat ik van de Franse ANWB-site begreep kan je bij een rij met een groene pijl altijd cash betalen. Maar voor creditcard-poortjes zijn er dan weer meerdere symbolen, meen ik.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 21-06-2010 21:14 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Wat een vreemde bureaucratie weer, wel typisch Frans. Ik had dat een keer in een Franse supermarkt, was er een kassa waar je alleen met creditcard kon betalen. Nauwelijks aangegeven. Blij dat ik hem bij me had, die twee Engelse omaatjes die net hun boodschappenwagen, die tot het plafond opgetast was met müesli en tissues, op de band hadden uitgeladen waren er wat minder blij mee.

Zorg gewoon voor een creditcard man, super handig in het buitenland. De ANWB VISA-card is behoorlijk goedkoop.
Wel altijd meteen bijstorten op dat ding, rente op je credit card = zondegeld.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 21-06-2010 21:17 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht

Meeste tolwegen hebben ernaast ook een provinciale weg die gratis is. Het is wel te merken aan het onderhoud.

Ik ga dit jaar ook weer naar Frankrijk. Ik neem mijn Ashbory-basgitaar(tje) mee en ga lekker oefenen.


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-06-2010 21:17 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Ik ga wel afwassen als het zover is.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-06-2010 21:18 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2010 21:14 schreef M. het volgende:
Wat een vreemde bureaucratie weer, wel typisch Frans. Ik had dat een keer in een Franse supermarkt, was er een kassa waar je alleen met creditcard kon betalen. Nauwelijks aangegeven. Blij dat ik hem bij me had, die twee Engelse omaatjes die net hun boodschappenwagen, die tot het plafond opgetast was met müesli en tissues, op de band hadden uitgeladen waren er wat minder blij mee.

Zorg gewoon voor een creditcard man, super handig in het buitenland. De ANWB VISA-card is behoorlijk goedkoop.
Wel altijd meteen bijstorten op dat ding, rente op je credit card = zondegeld.
Dank voor de tip. En de rest ook natuurlijk.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 21-06-2010 21:21 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2010 21:14 schreef M. het volgende:
Wat een vreemde bureaucratie weer, wel typisch Frans. Ik had dat een keer in een Franse supermarkt, was er een kassa waar je alleen met creditcard kon betalen. Nauwelijks aangegeven. Blij dat ik hem bij me had, die twee Engelse omaatjes die net hun boodschappenwagen, die tot het plafond opgetast was met müesli en tissues, op de band hadden uitgeladen waren er wat minder blij mee.

Zorg gewoon voor een creditcard man, super handig in het buitenland. De ANWB VISA-card is behoorlijk goedkoop.
Wel altijd meteen bijstorten op dat ding, rente op je credit card = zondegeld.


Creditcards zijn ideaal. Ik heb bij m'n creditcards ingesteld dat het aan het eind van de maand automagisch van m'n rekening wordt afgeschreven. Betaal geen rente, alleen paskosten. Komt neer op 2/3 tientjes per jaar ofzo. Niks om me zorgen over te maken.

Héél veel plezier van in het buitenland en in beperkte mate in Nederland!


Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen