![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
| Auteur: |
|
|||
|
Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|||||||||
|
@ engelse fred/ gratis eend Je beseft dat Spector daar al is geweest en er niet nu zit/ligt/staat/hangt/zweeft? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Ja dat. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|||||||||
|
Ja.. zit/zat.. ik had er overheen gelezen. Maar toen had ik alles al getypt. Maakt niet uit! Het gaat om het idee. Winter is coming |
|||||||||
|
Zo, onze eerste Noorwegen-reis zit erop. Met de wagen tot in het uiterste puntje van Denemarken, met de boot tot in Kristiansand en dan nog enkele uren, door het prachtige Noorse landschap, tot in Eidfjord, waar we een huisje hadden gehuurd. De camping lag effectief aan het fjord. Prachtige natuur (die watervallen Een bezoek aan Bergen kon niet ontbreken (zo'n 150km verder, maar de moeite om de rit te maken). Een erg toeristische stad (ik heb er trouwens walvisburger gegeten, wat qua smaak niet zo uitgesproken was als ik gehoopt had), maar ook belangrijk voor black metal (ik was net te vroeg voor het Beyond the gates-festival). In een tweedehandswinkeltje in een smal straatje in het historische Bryggen, werden we door de eigenaar gewezen op alle hotspots; de Grieghallen, de platenwinkel Apollon (toffe shirt gekocht daar), de kunstgallerij van Gaahl (die hebben we niet gevonden, maar soit). Ook de Fantoft-kerk bezocht die ooit in de fik gestoken werd (en waar nu een groot hek rond staat). En ja, uiteraard, de befaamde straat bezocht waar één van die iconische foto's getrokken werd (van de toenmalige drummer van Gorgoroth, nu frontman van Wardruna) en daar dan zelf zo'n beetje gaan poseren ![]() The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|||||||||
|
Klinkt als een prima vakantie! I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|||||||||
|
True hoor, die vakantiefoto Zelf vertrek ik over enkele uren naar Kreta. Winter is coming |
|||||||||
|
quote: Veel plezier! I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|||||||||
|
Fijne vakantie! http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
| Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
| Index / Algemeen |