IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Auteur:
Topic : Vakantieman gezellig he?![Vakantietopic] Vorige pagina
Freduk
Usericon van Freduk
Posted 26-10-2025 22:50 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Geniet ervan Spectre, ik ben daar in de jaren tachtig jaarlijks op vakantie geweest, wandelen met mijn ouders en zus in de grote omgeving om La Roche.

Je hebt nou niet bepaald ideale weersomstandigheden, maar je zou naar de grotten van Han kunnen gaan. Dan zit je binnen.

Winter is coming

ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 26-10-2025 23:11 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.

Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 26-10-2025 23:25 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

@ engelse fred/ gratis eend
Je beseft dat Spector daar al is geweest en er niet nu zit/ligt/staat/hangt/zweeft?

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin"

ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 26-10-2025 23:34 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

Ja dat.

Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 27-10-2025 1:51 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Ja.. zit/zat.. ik had er overheen gelezen.

Maar toen had ik alles al getypt.

Maakt niet uit! Het gaat om het idee.

Winter is coming

PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 27-07-2026 11:33 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Zo, onze eerste Noorwegen-reis zit erop. Met de wagen tot in het uiterste puntje van Denemarken, met de boot tot in Kristiansand en dan nog enkele uren, door het prachtige Noorse landschap, tot in Eidfjord, waar we een huisje hadden gehuurd. De camping lag effectief aan het fjord.

Prachtige natuur (die watervallen ), heel ruig en ongerept. Wij hebben vooral gewandeld; altijd intens, veel hoogtemeters en veel klauteren. Lijkt me wel te passen in de algemene Noorse mentaliteit; niets betuttelend, zoek maar je eigen weg....

Een bezoek aan Bergen kon niet ontbreken (zo'n 150km verder, maar de moeite om de rit te maken). Een erg toeristische stad (ik heb er trouwens walvisburger gegeten, wat qua smaak niet zo uitgesproken was als ik gehoopt had), maar ook belangrijk voor black metal (ik was net te vroeg voor het Beyond the gates-festival).

In een tweedehandswinkeltje in een smal straatje in het historische Bryggen, werden we door de eigenaar gewezen op alle hotspots; de Grieghallen, de platenwinkel Apollon (toffe shirt gekocht daar), de kunstgallerij van Gaahl (die hebben we niet gevonden, maar soit). Ook de Fantoft-kerk bezocht die ooit in de fik gestoken werd (en waar nu een groot hek rond staat).
En ja, uiteraard, de befaamde straat bezocht waar één van die iconische foto's getrokken werd (van de toenmalige drummer van Gorgoroth, nu frontman van Wardruna) en daar dan zelf zo'n beetje gaan poseren . Als een echte poser .

The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.

Mythics
Usericon van Mythics
Posted 27-07-2026 17:20 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Klinkt als een prima vakantie!

I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 27-07-2026 22:27 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

True hoor, die vakantiefoto

Zelf vertrek ik over enkele uren naar Kreta.

Winter is coming

Mythics
Usericon van Mythics
Posted 28-07-2026 4:22 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2026 22:27 schreef Freduk het volgende:
True hoor, die vakantiefoto

Zelf vertrek ik over enkele uren naar Kreta.

Veel plezier!

I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath

Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 28-07-2026 7:36 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Fijne vakantie!

http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."

Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com