|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
Posten! Boeiender |
|
Nogal 'apart' ja. Everglades S.S. Alabama, Mobile Texas State Capitol, Austin The Alamo, San Antonio Rio Grande Sneeuw in Texas Chiricahuah Sunset Crater Painted Desert Grand Canyon Bryce Canyon Zion National Park Las Vegas Valley of Fire Hoover Dam Death Valley Los Angeles Hollywood Mariposa Giant Sequoiah Grove Yosemite National Park Yosemite Falls Golden Gate Bridge San Francisco City Hall Een overkill wellicht, maar voor een trip van 10.000 km valt het nog mee denk ik. [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 21-03-2011 22:38] |
|
Faal-topic maar? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
[ img] e.d. Boeiender |
|
Ik had 'm al in de gaten ja, was al met een 'replace all' bezig in Word. |
|
Die Yosemite Falls-foto is schilderachtig mooi! De rest ook trouwens Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Gave foto's hoor, je mag er wel meer plaatsen! En die van Eddie is geniaal! Boeiender |
|
Gaaf. Sommige foto's zijn net ansichtkaartjes. |
|
Thanks Zal nog eens een extra selectie maken dan. O ja en die van de cruise moet ik ook nog erop zetten |
|
De B-keus dan maar, en deze keer zonder CU2-codering Everglades Fort Myers Beach S.S. American Victory, Tampa Florida State Capitol, Tallahassee Hard Rock Café New Orleans Verkeerde afslag? Houston City Hall San Jacinto Battlegrounds Texas State Capitol, Austin Pizza met extra grunten -17 in Texas, what the fuck? San Antonio Op ‘n cactus spleen in Mesilla Struisvogelpalmen? Chiricahuah Cactus knuffelen in Tucson Arizona State Capitol, Phoenix Montezuma Castle Painted Desert Grand Canyon Utah Bryce Canyon Zion NP Nevada Las Vegas Valley of Fire Hoover Dam Death Valley Snow Valley 'The Rim of the World' Walt Disney Concert Hall, L.A. Hollywood Bridalveil Fall Half Dome Lower Yosemite Falls Yosemite NP Alcatraz San Francisco |
|
Goeie zet om het White House naar San Francisco te verplaatsen. |
|
Ach jah, vergissinkje kan gebeuren he Ik ben op het moment overigens ook in het White House, dat hebben we hier in Londen namelijk ook |
|
Vette foto's! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
@MetalTuupLimburg: wow, echt wow! wat een prachtige foto's!! [/zachteG] |
|
Nice! Boeiender |
|
quote: Dank je Was me nog niet eerder opgevallen dat jij ook hier rondhangt trouwens. [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 22-03-2011 13:39] |
|
quote: Ook pas sinds een maand hoor [/zachteG] |
|
Wow, dan ben je al aardig aan't spammen in zo'n korte tijd |
|
quote: Ach, gebrek aan een leven, I guess . En vooral studieontwijking [/zachteG] |
|
Zo, Metaltuup (vanwaar de naam? ), jij bent flink aan het rondreizen geweest. Verrassend triviaal |
|
quote:Je bedoelt het capitool denk ik Gave foto's meneer tuup! Vorig jaar ook o.a. in San Francisco geweest, leuk om sommige dingen terug te zien. Ooit wil ik ook zo'n grote trip maken.. By the way, Daops z'n geplande trip naar Tokyo en Sendai gaat (niet geheel verrassend) niet door. [Dit bericht is gewijzigd door Daops op 22-03-2011 17:05] www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Och ja, 'tuup' is buiten limburg natuurlijk niet bekend [/zachteG] |
|
quote: Inderdaad, ik worstel ook nog altijd een beetje met het Kongolees tongklikken. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Ik heb in de loop der jaren meerdere keren aan MetalTuup gevraagd wat een 'tuup' nou precies is, volgens mij tot grote ergernis van meneer MetalTuup zelf, dus je begeeft je op glad ijs... Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |