|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja, Noorwegen vind ik ook een fantastisch land.. In het zuidelijkste gedeelte van Nieuw Zeeland ligt trouwens Fjordland, niet voor niets zo vernoemd.. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Zuidwesten inderdaad. En daar vaar ik over een paar weekjes gewoon doorheen...nu het besef nog... Het regent daar wel 7000 mm per jaar, dus je moet wat geluk hebben om het zo mee te maken. Hoewel het ook bewolkt wel wat heeft natuurlijk: OMG ik kan niet wachten [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 21-01-2010 0:23] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Alvast een hele mooie tijd gewenst! En damn, ik wil die kant ook ooit op. Boeiender |
|
Prachtig hoor. Ik wil het ook zien ooit. Bergen die zo uit het water oprijzen, iets mooiers bestaat niet wat mij betreft. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Prachtig ja. Bergen, water en mooi weer zijn een gouden combi! Die foto's van Nieuw-Zeeland doen me denken aan Jotunheimen, waar jij straks ook weer met je fiets rond rijdt, langs het Gjende meer. Dat vond ik zelf een van mooiste plekken van Noorwegen (van de paar procent die ik van het land gezien heb -> Dit dus: Foto's zijn van mijn trip in 2007. |
|
Mooie foto's! Verder: onze camping is gereserveerd Weekje Oban, West-Schotland, aan de foto's te zien moet het daar super zijn! Heb er al zin in! Nu alleen nog even de vliegtickets reserveren, moet met credit-card, en die hebben we niet, verdomme. |
|
Gewoon aanvragen bij ICS, zo geregeld. |
|
quote: Gaaf!! Ga je zo'n cruise met overnachting doen?? Het is ongeveer de enige manier om het echt uitgebreid te bekijken, want er is daar werkelijk helemaal niets qua voorzieningen. Ik heb heel veel vergelijkbare foto's gemaakt daar. Spitse bergen, pal aan het water en laaghangende wolkjes overal wat er heel bijzonder uitzag. En je zult ook nog wel wat zeehonden, zeeleeuwen en dolfijnen tegenkomen denk ik.. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Zeu, meeste is geregeld voor ons Schotland reisje Dinsdag 17 augustus gaan we vliegen, komen aan in Edinburgh waar we een nachtje/dagje zullen blijven. Dag 2: vertrek naar Oban, waar we 7 nachten op een camping zullen staan, genaamd Roseview, 't ziet er daar super mooi uit. Vanuit Oban gaan we naar natuurpark, veel wandelen, naar de distilleerder in Oban zelf, en hopelijk naar Islay toe. Dag 8: Vertrek naar Glasgow, daar een nachtje/dagje blijven. Dag 9: Terug naar Edinburgh, en weer terug naar NL. Foto's van Oban: |
|
Oeeeh die onderse foto, prachtig! |
|
quote: Even mee naar de volgende bladzijde. En @ Mmayo: Dat dacht ik ook! |
|
Pff blijf veranderen hier, eerst Tjechie en toen Belgie/Luxemburg en dan nu denken we te gaan kamperen in Zwitserland. En wel hierzo: http://www.famvankoutrik.nl/panorama/200907_Zwitserland.html |
|
Droomde afgelopen nacht dat ik in China was, best tof daar! |
|
Aaahh, Scotland. Wat een heerlijk land. Ben er ondertussen al een paar keer geweest, en ik blijf graag teruggaan. Dit weekend eens kijken of ik daar nog fotootjes van heb. Dit jaar ga ik meerdere keren op vakantie, denk ik zo. Stedentripjes, maar ook twee keer een week weg; eentje naar Schotland en eentje naar Italië (Rome, most likely). [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Ohhh cool. Wij moeten ook nog gaan bekijken waar we heen willen. Ik wil eigenlijk een rondreis gaan doen door Noorwegen heen. Maar ik ga even verder sparen tot volgend jaar. Een keer per 11 jaar schijnt de Noorderzon op zijn best te zijn en dat is in 2011/2012. Dus dan wil ik dan daarheen. Wil ik eens een keer gezien hebben. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Van de week in een vrij impulsieve bui een retourticket naar India gekocht, anderhalve maand in de zomervakantie is het plan. |
|
in mei 3 weken rondcamperen tussen San Fransisco,Las Vegas en Los Angeles. Ben benieuwd Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Zo, nu met ER in de Belgische Ardennen. Erg mooi hier! Lekker in een huisje met een open haard tot rust komen. Superrelaxed. |
|
waarzo? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Oh, dacht dat het erbij stond. Houffalize, bij de Luxemburgse grens. |
|
Net terug uit Maleisië en Borneo, fucking waanzinnig land! Paar fotootjes posten.. Best wel veel, maargoed, vakantietopique hè Mijn lieftallige echtgenote in het Royal Mulu Resort (Gunung Mulu National Park) Ik onderweg in een busje zonder vering (auw) Dikke gitaarsolo van een vrouwtje van de Urang Ulu-stam Aapje in Bako National Park. Niet verpest door toeristen, dus totaal niet schuw, lievv! Aapje met baby, wederom Bako National Park Ons huisje in Damai, vlakbij Kuching Uitzicht vanuit huisje... Chinatown in Kuala Lumpur Fijn biertje, rustig genieten van het uitzicht.. Het bewuste uitzicht bij daglicht Waterval(letje) in tropisch regenwoud Neusaap!! Bako National Park Spinnetje (inclusief poten ongeveer 30cm groot) Green Pit Viper in Gunung Mulu National Park. Gelukkig werd mij pas ná het nemen van deze foto (overigens zonder in te zoomen) verteld dat je, na een beet van deze fijne jongen, binnen 4 uurtjes in een ziekenhuis moet zijn omdat je anders het loodje legt. Dichtsbijzijnde ziekenhuis was minstens 10 uur verderop... Tropisch regenwoud (plus gids) Nog meer tropisch regenwoud Torretje (dat zich overigens nog fijn vastklampte aan mijn vinger, etterbak!) Zwembad in Royal Mulu Resort Armbandjes kopen in longhouse van Iban stam Garden of Eden in grot van Gunung Mulu National Park Tiger beer!! Orang Utan in Matang Wildlife Centre Nog een Urang Utan Geniale trui te koop! Mooie tekst. Diep! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Gaaf hoor! Mijn honeymoonfoto's komen er ook aan Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Bazenaapjes! |
|
Ethereal, gaaf hoor! Hoelang was je daar? |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |