|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
Nog een dag of wat en dan voor de derde keer in 3 jaar las vegas, woehoe. 39 graden vandaag, zie ik. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 03-09-2014 22:32] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Net terug van tien dagen Turkije.. heerlijk zonnetje! Zo'n 33 tot 36 graden en een dagje een uitschieter naar 42 graden. Vakantiegangers die nog mogen, veel plezier en geniet er maar flink van! ps: Vergeet de gênante foto's niet te posten op ZM |
|
En uw foto's dan? The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Die was ik al vergeten |
|
In maart eindelijk naar Schotland geweest. Echt een land om verliefd op te worden, daar gaan we zeker nog eens terug! |
|
Ziet er gaaf uit. In welke regio was dat? Schotland staat hier ook al een tijd op het lijstje maar iedere keer wordt het toch weer iets anders. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Achtereenvolgens zie je de Lowlands, Highlands, Speyside, Highlands, Isle of Skye, Highlands en weer Lowlands. Rondreisje dus |
|
Klinkt haast als een rondje whisky. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Klinkt fijn! Ik ga hoogstwaarschijnlijk weer terug naar Noorwegen dit jaar. Kan een weekje bij vrienden van mijn ouders verblijven die 30 km van Oslo af wonen. Dan nog een paar daagjes aan vast plakken. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 22-06-2015 23:16] |
|
quote:Da's grappig. Wij gaan misschien ook die kant op. Maar dan met de camper. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Erg mooie foto's, zou het ook wel eens willen bezoeken. Maar viel het klimaat iet of wat mee? Niet (te) veel regen? The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Iedereen begint daar altijd over, terwijl het er qua regen in mijn ervaring niet veel slechter (of beter) is dan hier. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Zeker dit jaar niet (tot op heden). Maar je hebt wel gelijk. Schotland en ook Ierland krijgen vaak de titel regenland toebedeeld maar we doen hier ook goed mee. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Toen ik 2 jaar geleden naar IJsland op vakantie ging, zei er ook iemand 'brrr, het is daar koud' |
|
quote:Begin augustus gaan wij eventueel ook die kant op... Maar eerst Slovenië midden Juli. Boeiender |
|
quote:Valt hier best mee eigenlijk. Niet veel zon gehad tot nu toe, maar het was in het voorjaar best droog. Boeiender |
|
Mooie foto's van Schotland! Ik ga dit jaar naar Barcelona...zin in!! |
|
quote: Zonder twijfel de mooiste reis die ik gemaakt heb. Was wel pittig kamperen toen wij er vorige zomer waren, extreem slecht weer. Schotland, Noorwegen, overal hebben we het wel eens zwaar te verduren gehad, maar IJsland sloeg alles. Windkracht tien, temperatuur rond het vriespunt en dagen onafgebroken regen. Gelukkig hebben we een topkampeeruitrusting, aardig wat drama gezien... You have time. You are doing fine. |
|
quote: Zelfs met de beste kampeeruitrusting vrees ik dat ik kamperen altijd kut blijf vinden. Doe mij maar een hotel |
|
Kamperen is ook kut. Ik werk niet het hele jaar om vervolgens een paar weken te moeten afzien. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Juist |
|
En nu heb ik zin in vakantie. Verdomme. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Tja, ik vind het geweldig. Mag lekker spartaans. Bovendien is 't de enige manier om op veel plekken te verblijven. De ellende is altijd snel vergeten, de bijzondere ervaringen niet. Die nachtelijke inspectie van onze tent door hyena's in de Serengeti... Dit jaar overigens rustiger aan. You have time. You are doing fine. |
|
Haha geniaal hyena's in je tent kan zijn dat je dat op een andere manier niet meer kan herinneren. Maar je hoort het wel vaker tegenwoordig veel kampeertereinen in afrika zijn niet echt goed behekt, dat was niet echt een probleem maar met slimme lerende dieren zoals hyena's die ook nog eens kunnen profiteren van allerlei lekker bbq afval van mensen gaat dit in de toekomst nog wel wat probleempjes opleveren. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |