IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : Vakantieman gezellig he?![Vakantietopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Silence
Usericon van Silence
Posted 06-05-2010 9:53 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Oh, zo licht hoeft ook weer niet. Wij dachten aan een kilo'tje of 5. We mogen 15 meenemen in het laadruim en 2 x 10 als handbagage.

http://www.obelink.nl/ws/assortiment_overzichtpagina3.asp?cat=1&id=13&arid=2698

Deze hebben we nu op het oog.


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 06-05-2010 10:22 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

Leuk tentje, de Coleman. Tip: neem de tent mee als handbagage (stokken en haringen in je tas/rugzak/koffer die in het laadruim gaat).


Silence
Usericon van Silence
Posted 06-05-2010 10:24 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Vanwaar dat dan?


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 06-05-2010 10:30 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

Gaat ie niet zo snel kapot leert de ervaring. Maar je kan ook de hele tent in je rugzak stoppen..
Ik vertrouw mijn tent in ieder geval niet toe aan het laadruim.


Silence
Usericon van Silence
Posted 06-05-2010 10:36 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Nadeel van de handbagage is dat het maar een heel klein pakketje mag zijn, dus ik weet niet of dat met de omvang gaat lukken. Maar we zullen er goed over na denken, tent gaat ieder geval ín een andere tas met kleding e.d.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 06-05-2010 10:40 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Handbagage mag nog vrij groot zijn hoor. En waarom 15 kilo? Als je een tientje bijbetaalt mag er nog een stuk meer bij.


Silence
Usericon van Silence
Posted 06-05-2010 10:41 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Zo veel hoeven we nu ook weer niet mee te nemen? en was geloof ik 15 meer, en voor terug weg ook. Ik denk dat we het hier wel mee redden namelijk.


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 06-05-2010 10:42 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2010 10:36 schreef Silence het volgende:
Nadeel van de handbagage is dat het maar een heel klein pakketje mag zijn, dus ik weet niet of dat met de omvang gaat lukken. Maar we zullen er goed over na denken, tent gaat ieder geval ín een andere tas met kleding e.d.


Klopt, maar een tent zonder stokken en haringen kun je makkelijker tot een klein pakketje proppen (al weet ik niet of dat met de Coleman ook lukt). Hoe dan ook, leuk vooruitzicht, Schotland (behalve de midgets ).


Silence
Usericon van Silence
Posted 06-05-2010 10:43 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Ja, de midgets.... Dat gaat nog wat worden, hehe. Maar heb al tips gekregen over een bepaalde crème van nivea, waar ze blijkbaar niet door heen prikken of niet van houden.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-05-2010 10:54 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2010 9:53 schreef Silence het volgende:
Oh, zo licht hoeft ook weer niet. Wij dachten aan een kilo'tje of 5. We mogen 15 meenemen in het laadruim en 2 x 10 als handbagage.

http://www.obelink.nl/ws/assortiment_overzichtpagina3.asp?cat=1&id=13&arid=2698

Deze hebben we nu op het oog.


Leuk tentje wel, maar is die niet erg klein qua ruimte? Geen stukje ervoor om eventuele tassen enzo neer te zetten, vind ik zelf vaak handig omdat anders het slaapgedeelte zo bomvol staat.


Silence
Usericon van Silence
Posted 06-05-2010 11:00 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Het voorstukje schijnt 90 cm diep te zijn, dus daar heb je wel ruimte hoor.



Daarbij zijn we met z'n 2tjes, en is er ruimtje voor 3. Dus groot genoeg lijkt me zo.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-05-2010 11:02 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 6 mei 2010 10:54 schreef MMayo het volgende:
Leuk tentje wel, maar is die niet erg klein qua ruimte? Geen stukje ervoor om eventuele tassen enzo neer te zetten, vind ik zelf vaak handig omdat anders het slaapgedeelte zo bomvol staat.


ze houden toch van elkaar


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Silence
Usericon van Silence
Posted 06-05-2010 11:02 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-05-2010 11:05 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2010 11:00 schreef Silence het volgende:
Het voorstukje schijnt 90 cm diep te zijn, dus daar heb je wel ruimte hoor.



Daarbij zijn we met z'n 2tjes, en is er ruimtje voor 3. Dus groot genoeg lijkt me zo.


Het zijn op zich wel ruime tentjes ja, ken ze wel van de festivals maar qua voorstukje.. tsja net wat je zelf wil natuurlijk. Overigens niet duur dat ding, Obelink is sowieso erg handig voor betaalbare en goede tenten.

Wanneer gaan jullie?


Silence
Usericon van Silence
Posted 06-05-2010 11:07 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

17 augustus t/m 26.



http://www.obelink.nl/ws/assortiment_overzichtpagina3.asp?cat=1&id=13&arid=6537

deze vind ik ook goed, maar is wel weer 2 kilo zwaarder. Maar goed, we zijn er nog niet helemaal uit.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-05-2010 11:09 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Ook een mooie ja.
Lastig kiezen he, alles heeft zo zijn voor en nadelen.

Over twee week weer in Nunspeet kamperen

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 06-05-2010 11:12]


Silence
Usericon van Silence
Posted 06-05-2010 11:10 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Ja, precies. Maar belangrijk vind ik wel die 3000mm zodat hij wel wat regen kan hebben, maar goed, het is en blijft lastig, ja.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-05-2010 11:13 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Uhu.. veel mensen kunnen wat dat betreft best makkelijk kiezen. Ik ga dan altijd weer overal lezen wat de voor en nadelen zijn, gebruikerservaringen, wil het eerst bekijken, hoge eisen maar wel zo goedkoop mogelijk natuurlijk. Best vermoeiend soms, maar doe zelden een miskoop. Je wilt er immers wel plezier en gemak van hebben uiteraard, ghehe.

Maar succes met je keuze


Silence
Usericon van Silence
Posted 06-05-2010 11:14 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Precies! Altijd kritisch zijn. En nooit te veel willen betalen hehe, het is wel de bedoeling dat dat ding een aantal jaren meegaat.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-05-2010 11:21 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

een andere strategie is gewoon in schotland een klein erg goedkoop tentje kopen en die gewoon weer weggooien. Kan net zo handig zijn soms.
Zo kan ik wel een duur fancy matje of dikleren opblaasbed kopen voor op festivals, maar ik heb vorig jaar gewoon 2 kinderopblaasbedden gekocht bij de intertoys van een euro stuk.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Silence
Usericon van Silence
Posted 06-05-2010 11:23 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Haha, ja voor luchtbedden moeten wij misschien ook maar zoiets doen, hehe. Niet eens een slecht idee. Maar een tent wilde we toch al kopen, dus dan gelijk maar een goede waterdichte. Verder nemen we twee van die fleece-slaapzakken mee, best wel warm, en wegen heel weinig. Als dat te koud blijkt te zijn, kopen we ter plaatse wel een extra deken.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-05-2010 11:26 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2010 11:21 schreef ElitE het volgende:
een andere strategie is gewoon in schotland een klein erg goedkoop tentje kopen en die gewoon weer weggooien. Kan net zo handig zijn soms.
Zo kan ik wel een duur fancy matje of dikleren opblaasbed kopen voor op festivals, maar ik heb vorig jaar gewoon 2 kinderopblaasbedden gekocht bij de intertoys van een euro stuk.


Haha dat slaapt voor geen meter toch!
Ik sliep ook altijd op luchtbedden, vaak toch erg koud en alles. Maar nu ik een Nomad zelfopblaasbare mat heb, geen kou meer en slaapt prima. Zelfs twee weken lang zonder pijn in de rug. Oh en deze is mooi roze


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-05-2010 11:28 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Jah een goede tent kan wel fijn zijn, maar vind het opklappen al snel kut als je al verrot bent hehe.

Die bedjes zijn ideaal slaapt eigenlijk nog iets fijner als die gewone stevigere bedden, op graspop had ik er 2 alleen had ik er 1 weggegeven aan iemand die zijnes vergeten was, en ik ben de eerste ochten al met mn sleutels of mn mes erop gaan zitten. Maar de grond sliep ook gewoon heerlijk.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 06-05-2010 11:28]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 06-05-2010 13:29 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2010 11:07 schreef Silence het volgende:
17 augustus t/m 26.



http://www.obelink.nl/ws/assortiment_overzichtpagina3.asp?cat=1&id=13&arid=6537

deze vind ik ook goed, maar is wel weer 2 kilo zwaarder. Maar goed, we zijn er nog niet helemaal uit.


Sodeju 7 kg, dat is me wat, zetten ze er nog bij dat hij voor fietsers is.
Nouja ik ben dan ook soort van gear-freak.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 06-05-2010 14:40 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2010 11:07 schreef Silence het volgende:
17 augustus t/m 26.




:')

Tering, misschien ben je dan wel dood. Je hebt plannen en plannen...


Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen