|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
Klinkt goed man. Hier ook een groot fan van het eiland Mull, wat wil ik daar graag nog eens heen. Schotland is onwijs tof. Hoe lang ben je geweest? |
|
Vijftien dagen. 2600 kilometer op de teller, en dat vooral over die gare single track roads. Mooi man. Zevenhonderd meter hoogteverschil doen met enkel haardspeldbochten op zo'n kuilenweg. Totaal onoverzichtelijk, 16-20% helling. Keihard CCR op de speakers. You have time. You are doing fine. |
|
Schotland, ooit ook daarheen.. In september naar Sardinie, huurautootje mee en hatsikidee |
|
Klinkt goed intothevoid, behalve dat CCR. Ik doe al jaren niets leuks meer in vakanties. |
|
quote: Ik zal zaterdag een extra hitje voor je draaien. You have time. You are doing fine. |
|
Kan je ook de Peaks en het Lake District in Noord-Engeland aanraden Mooie streek. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
In september voor een belachelijk lage prijs 2 weken naar Tunesië. Maar eerst in augustus naar Slovenië, weer eens naar Metalcamp. Boeiender |
|
quote: Peak District zei me niets, maar ziet er inderdaad mooi uit. Lake District staat al wel ergens op een verlanglijstje. Hopelijk komt het er ook ooit van. Man, zoveel plekken die ik nog moet bezoeken... (en een beetje ) You have time. You are doing fine. |
|
Iemand ervaring met Corsica? Deel die shit. Ja hoor... |
|
Na weeeken zoeken en vergelijken uiteindelijk besloten een last-minute te doen en vandaag geboekt: Tossa de Mar Volgende week vertrekken, 10 dagen [/zachteG] |
|
Vrijdag voor 2 weken naar Italië met ouders, broer, zus, vriendin van broer en hun zoontje en een nichtje. We zitten in een landhuis in de buurt van Paciano (Umbrië). Zin in! [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 10-09-2012 16:01] |
|
quote: Ook Schotland gedaan dit jaar. 20 dagen, 1700 km, wel allemaal met de fiets. Inderdaad geweldig, die single track roads. Geen hond te bekennen, en alleen maar weids uitzicht, hier en daar een schaap, en verder alleen op de wereld. Wel afzien omdat er bijna geen meter vlak tussen zit, en we voornamelijk wind tegen hebben gereden, maar dat mocht de pret niet drukken. Alleen die midges he. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Schotland erg leuk ja, al ben ik alleen in en rondom de hoofdstad geweest. Against God and Government |
|
Hmmm herinneringen Schotland is super; ben zelf naar Edinburgh, Inverness, Skye en Glasgow geweest (met nog een klein tripje naar Stirling). Weliswaar in augustus, dus festival fringe was in full swing, maar Skye (en ook Inverness) waren practisch uitgestorven, heerlijk Black seeds of bunny! |
|
quote: Niet. Te. Doen. Aan de kust en op de eilanden viel het meestal nog wel mee dankzij de wind, en kon je er met een rokerig kampvuur de avond enigszins relaxed buiten doorbrengen. We hebben echter ook dagen gehad dat we de tent vloekend aan de grond hebben genageld en er vervolgens de hele avond niet uit zijn gekomen. Ik begrijp nu pas wat wordt bedoeld met wolken van insecten. Mil-joe-nen. edit: quote: Jezus Christus, respect. [Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 11-09-2012 12:31] You have time. You are doing fine. |
|
quote: Volgende week weer boeken voor ergens in juni. Weer vegas, zelfde hotel. 2X las vegas in een jaar, oja! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Als het een klein beetje mee zit dit jaar weer naar Schotland. Plan is om dan naar Pitlochry te gaan, naar Fort William om o.a. Loch Ness eens te bezoeken en dan via Oban terug naar Edinburgh. edit: i.p.v. Fort William liever Fort Augustus. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 25-01-2013 23:10] |
|
Wat is dit voor onzin? Zo zag het eruit voordat we er naar toe gaan. |
|
O sorry, bokkie666, moet ik ze weghalen? Ik vond het wel leuk, vast zien hoe het er in die buurt uit ziet. |
|
Tig keer geweest, schotland. Maar ja, dat was vroeger, ik zal er maar niet over uitweiden. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik wil ook naar Schotland. |
|
Morgen naar Osterreich - weekje skiën! Zin in. Nieuwe Atomic ski's gekocht en ben er helemaal klaar voor |
|
Hopsakeetje. Vakantie geboekt voor over nog even. 7 nachten las vegas, 4 nachten los angeles en dan weer 3 nachten las vegas. 4 sterren hotel, iig in vegas weer, net als vorig jaar. Fuck you, recessie. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |