|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
Klinkt goed man. Hier ook een groot fan van het eiland Mull, wat wil ik daar graag nog eens heen. Schotland is onwijs tof. Hoe lang ben je geweest? |
|
Vijftien dagen. 2600 kilometer op de teller, en dat vooral over die gare single track roads. Mooi man. Zevenhonderd meter hoogteverschil doen met enkel haardspeldbochten op zo'n kuilenweg. Totaal onoverzichtelijk, 16-20% helling. Keihard CCR op de speakers. You have time. You are doing fine. |
|
Schotland, ooit ook daarheen.. In september naar Sardinie, huurautootje mee en hatsikidee |
|
Klinkt goed intothevoid, behalve dat CCR. Ik doe al jaren niets leuks meer in vakanties. |
|
quote: Ik zal zaterdag een extra hitje voor je draaien. You have time. You are doing fine. |
|
Kan je ook de Peaks en het Lake District in Noord-Engeland aanraden Mooie streek. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
In september voor een belachelijk lage prijs 2 weken naar Tunesië. Maar eerst in augustus naar Slovenië, weer eens naar Metalcamp. Boeiender |
|
quote: Peak District zei me niets, maar ziet er inderdaad mooi uit. Lake District staat al wel ergens op een verlanglijstje. Hopelijk komt het er ook ooit van. Man, zoveel plekken die ik nog moet bezoeken... (en een beetje ) You have time. You are doing fine. |
|
Iemand ervaring met Corsica? Deel die shit. Ja hoor... |
|
Na weeeken zoeken en vergelijken uiteindelijk besloten een last-minute te doen en vandaag geboekt: Tossa de Mar Volgende week vertrekken, 10 dagen [/zachteG] |
|