|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Against God and Government |
|
Net terug uit Stockholm, en in 3,5 dag toch aardig wat kunnen zien en doen. Wát een ongelooflijk gave en relaxte stad. We hebben ons geen seconde onveilig gevoeld, enorm aardige (soms ietwat gesloten) mensen, goed openbaar vervoer, goed eten en drinken, etc. Foto's volgen. |
|
He he. Noorwegen 2008. Selecties gemaakt, 64 uitgezocht. http://www.flickr.com/photos/maartenj/sets/72157623237780056/ Klik op "Slideshow" en dan voor wat extra info op "Show info". [Dit bericht is gewijzigd door M. op 19-01-2010 0:10] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Erg mooie foto's en leuk dat je er wat toelichtingen bij hebt gezet! Zoiets wil ik ook nog eens gaan doen wanneer ik genoeg tijd en geld heb. |
|
quote: Nice Gnoom! En een paar locaties die ik zelf ook gezien heb. Boeiender |
|
quote: Wauw... Ik wil er ook nog naar toe, Noorwegen heeft me altijd getrokken. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Volgend jaar? |
|
quote: Wooh! Haglöfs Ultimate series. Maar toffe foto's hoor, leuke onderneming. En het is weer eens wat anders dan bijvoorbeeld op een camping aan de Italiaanse meren. |
|
quote: Mooi! |
|
De foto's uit Stockholm! Het fantastische uitzicht. Was van Amsterdam tot Stockholm zo. :') Eigenaar van het hotel was een van de oud-leden van ABBA, vandaar de foto. Gaaf hotel verder. Mariatorget in Södermalm, Stockholm. Uitzicht vanaf het hotel. Het centrum vanaf hoog. Snookeren in de enige snookerhal in Zweden. Dat kan ER ook, met flitsende bal rechtsonderin. Hardebazenmuts. Wolf in openluchtmuseum Skansen. Een park met allerlei wilde dieren en authentieke Zweedse huisjes. Lynx. IJsval. Paard, maar dan niet helemaal meer intact; in het wolvenverblijf. De boosdoeners. Veelvraat. Dak sneeuwvrij maken. Hengelen voor gevorderden. Op het ijs. Was gaaf! [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 19-01-2010 21:14] |
|
quote: +1!!!!!! signature |
|
quote: ... leg eens uit aub signature |
|
Sja!!! Ik durfde niemand meer aan te spreken daar, brrr Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Gaaf! Gaat jullie plan nog door voor die rondreis die kant op? Wil ergens in de komende jaren nog naar Scandinavië, het liefst wat langer, een week of 3/4. Mag wel flink gaan sparen, maar het lijkt me geweldig daar heen te gaan. |
|
quote: Dat gaat 100% door, maar waarschijnlijk niet dit jaar. Chronisch tijdsgebrek als belangrijkste reden, daarnaast zijn we op zoek naar een eigen huisje. Dat kost ook tijd (en geld). Zeker doen, ik wil ook een keer veel langer! |
|
Super Willen MH en ik ook graag, maar eerst een tripje Schotland dit jaar. Hoe zit het met jullie huis-zoek actie? Heb je/jullie al te lang niet gesproken. |
|
Zijn nu ingeschreven bij een makelaarskantoor voor een huurwoning, maar heb er nog niks van gehoord... We spreken binnenkort wel af, da's makkelijker . |
|
quote:Dat lijkt mij eigenlijk geen paardenpoot. Hij lijkt te klein. Maar het perspectief kan vertekenen. Het lijkt eerder op ene geit of schoap. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 20-01-2010 2:47] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Het is sowieso geen paardenpoot want paarden hebben geen poten. Wel benen. |
|
quote: ER zei net op MSN dat het een koe kan zijn, wat je weer kan zien aan de hoeven ofzo. |
|
Hmm vind Stockholm er niet zo spectaculair uitzien eigenlijk, kan aan de foto's liggen. Maar wat maakte het zo fantastisch dan qua stad/gebied? quote: Mooi hoor! Fietsgnoom.. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 20-01-2010 11:09] |
|
quote: Van de mooie gebouwen hebben we niet zoveel foto's gemaakt, en hier staan ook lang niet alle foto's. Het is gewoon gemoedelijk, mooi, rustig, gezellig, veel gelegenheden, leuke mensen...etc. |
|
@Mayo/Whiterider: Ik begrijp denk ik wel wat Whiterider bedoeld. Ik vond Stockholm ook een erg leuke stad. Niet heel mooi, zeker niet wat gebouwen betreft, maar op een of andere manier straalt de stad wel een soort rust uit, zeker voor een metropool. Ik was zelf erg gecharmeerd door de inrichting van de ruimte daar. Veel pleinen en openbare ruimte, parken, en natuurlijk water rondom (Stockholm ligt eigenlijk op een reeks eilanden die met bruggen aan elkaar geschakeld zijn). Al met al geeft het al snel een gevoel van rust en ruimte wat in veel grote steden ontbreekt. Ook is het een relatief schone stad, wat het gevoel van veiligheid onbewust ook ten goede komt. Ik had het overigens wel al vrij snel gezien daar, echt veel heeft de stad voor toeristen mijns inziens ook weer niet te bieden. Maar de stad scoort wel altijd erg hoog op de 'prettig wonen' lijstjes. Wat overigens ook erg fijn is is het perfecte metronetwerk onder de stad... Minder relaxt is dan weer het rigide alcoholbeleid |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |