|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Dagelijks. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Detention Over een drugsdealer die achter een lerares aan gaat die hem een moord heeft zien plegen. Heeft veel weg van een uitgebreide CSI-aflevering, stelt niet zo heel veel voor dus. |
|
Afgelopen week 'True Blood' zitten kijken. Nu in seizoen twee. Tja, toch een tikje wijverig dat gehele vampiergebeuren, maar het kijkt lekker weg 's avonds op de bank. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Twee afleveringen geprobeerd, ik kan er echt helemaal niks mee. Het is net `Beverly Hills 90210 met vampiers. [edit]Nou ja, dat is niet waar, het heeft helemaal geen BH gehalte, maar het is me te soapy en te emo. sowieso haak ik al bijna direct af als er vampiers in het spel zijn, ene paar uitzonderingen daargelaten. Is me allemaal te emo en suf. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 13-04-2010 13:41] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Valt wel mee hoor, True Blood, qua emoheid. Toffe serie Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Mja het is wel leuk maar de boeken zijn véél beter. Ik vind de tv-serie wat traag, zoals ook mooi verwoord in The New York Post: "If HBO's new vampire show is any indication, there would still be countless deaths – especially among vampire hunters and the viewers who love them – because everyone would be dying of boredom. And so it is with HBO's new series from death-obsessed Alan Ball, creator of the legendary Six Feet Under, whose new show True Blood, won't so much make your blood run cold as it will leave you cold." Er zit nogal wat seks en gore in, maar ook heel veel drama. Gelukkig ook veel mooie mannen dus ik kon mijn aandacht er wel bij houden. Maar de boeken zijn veel leuker en daarin is Sookie een stuk minder irritant. |
|
Ach, er komen best wat aardige jets0rrs door het beeld heen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Jazeker, maar in de tv-serie is de seks allemaal wat vulgair. In de boeken daarentegen, heerlijk pikant. |
|
Aliens vs Predator - Requiem Wel een beetje donker enzo, voor de rest wel aardig. |
|
Een beetje donker? man ik heb de helft van de film met een zaklamp voor m'n tv gezeten. Evil Dick |
|
Zul je wel lekker veel gezien hebben, al schijnend op je scherm. Oh, Terminator Salvation gezien. Viel weer tegen. Het Terminator-universum heeft zoveel potentie qua verhaal en setting en na T2 lukt het debiel genoeg niet meer om er iets interessants van te maken. [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 13-04-2010 20:14] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
The Bad Lieutenant: Port of Call - New Orleans Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
quote:Dat is die met cage toch? hoe vond je hem? Evil Dick |
|
quote: Inderdaad, ik vond hem wel gaaf gedaan . Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
quote: Nou, bij het einde van Requiem for a dream moest ik wel een traantje wegpinken hoor :') |
|
quote:Dat had ik bij der Untergang.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: |
|
Up In The Air - het verhaal trok me. Een gast die de hele wereld rondreist om mensen te ontslaan. Clooney is geknipt voor de rol. Film duurt alleen wat te lang. Eerste uur goed doorgekomen, als vervolgens het karakter allerlei scheurtjes krijgt en er een irritant voorspelbare climax komt verliest de film punten. Evil Dick |
|
quote:<-- Forrest Gump. |
|
quote:Moet je the Fountain eens checken Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Traantje gepinkt bij Pan's Labyrinth |
|
Zometeen Into The Wild kijken ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:Eindelijk. |
|
Die is best leuk ja. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |