|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Die moet ik nog eens opnieuw proberen binnenkort. Tegenwoordig kan ik Mel Brooks beter hebben dan vroeger. En Cary Elwes ook sinds ik The Princess Bride gezien heb. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: "Remake In November 2008 it was announced that Universal will be remaking The Host with Gore Verbinski producing, Mark Poirier writing the script, and first-time director Fredrik Bond directing the film. The film is set for a 2011 release.[27]" Is het nu echt zo moeilijk voor die klote Amerikanen om een film te kijken die niet in het engels is? |
|
Hahaha, ze kunnen hun eigen films niet eens meer kijken als ze meer dan 10 jaar oud zijn, de josti's! |
|
Ik kijk dat ook niet hoor, koreaanse films. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Gister Shutter Island gekeken. Gave film, al vond ik t einde een klein beetje tegenvallen. In bioscooptermen: het eerste deel was gaver dan het tweede deel (na de pauze). May the Shield of Thor keep fiends away! |
|
quote: Die heb ik ook net eergisteren gezien. |
|
quote: Hehe juist.. een getrainde kijker Ik had het einde ook zien aankomen. Maar vond er toch wel erg leuke twists in zitten. |
|
quote: Kan aan mij liggen, maar een film hoort eerst gemaakt te worden en dán in een genre te belanden. |
|
Cloverfield nog maar een keer, blijft gaaf |
|
quote: Pauze? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Zo dadelijk Harry Brown kijken, verstand op nul en schieten maar Against God and Government |
|
quote: Dat ligt aan jou... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Och, de taal maakt me niet uit, als er dan maar wel ondertiteling bij zit. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Net Groundhog Day weer eens, fijne film. |
|
quote:Blijft gaaf ja, hehe. |
|
Vinyan, wat slecht. |
|
quote: Arg, kwam hij op TV? Had het er laatst nog over dat ik die weer eens wil zien. |
|
Net ook maar eens The Book of Eli gekeken. Het leek wel een gave film te worden in het begin, maar achteraf gewoon teveel gebakken lucht. Het hele apocalyptische gebeuren is wel redelijk mooi, maar ook echt over-done in beeld gebracht (vergelijkbaar met The Road, maar die is dan weer een stuk zwartgalliger). Ik ga niet zover om het een hoop stront te noemen, maar vind het ook zeker geen aanrader. ***SPOILER*** Ik snap geen hol van het feit dat het meisje zegt dat ze naar "huis" gaat. In het stadje kunnen de kogels hem niet raken, verderop in de film zit ie met z'n buikschot (en vervolgens is ie wel in staat om te roeien ). In heel de film wordt niet duidelijk wat er nou eigenlijk aan de hand was, hoe de mensen in de stad overleven, waar halen ze benzine vandaan, enz. enz. Teveel onduidelijkheid en voor die paar actiescenes niet de moeite waard. |
|
The Human Centipede Geweldige kop heeft die dokter! |
|
Lijkt me ook wel gaat, die Human Centipede. Ik kijk voor de 67e keer het eerste deel van Shitter Island. Flushen we ff? Ik heb een loike neue titel. |
|
Ok! Shutter Island staat ook nog op m'n te-zien-lijstje. |
|
Ik kan die DiCaprio eigenlijk niet zo goed uitstaan. |
|
Ik wist niet dat het met DiCaprio is. |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |