|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Jij begint erover, wat zegt dat over jou? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Jij ziet ze echt overal Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Avatar, heb me wel vermaakt eigenlijk. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 30-04-2010 1:11] |
|
quote: Daar had ik helaas ook al wat van gehoord, maar gelukkig had ik geen idee hoe het verder zat, ik zat wel continu in spanning! Edit: [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 30-04-2010 3:35] |
|
The thirteenth floor- heel erg vette film...een beetje concept als the matrix maar dan zonder brute vechtscenes. Met schijnwerelden opgewekt door computers enzo...een aanrader! Evil Dick |
|
quote:Verschrikkelijke film! |
|
Haha, best leuk hoor! |
|
Fijn dat jij 'm wel kon waarderen. |
|
Net White Lightnin', wat een sfeertje, heerlijk. Erg gave film. En gisteren Earth en Deep Blue voor de zoveelste keer, blijft mooi. |
|
Iron Man, als voorbereiding op bioscoopbezoek komende maandag voor het tweede deel. En dit prachtige vehikel nog maar eens: http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
- Superbad - The Heavy Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
quote: Zojuist gezien. Vage shit weer, typische Schaepenfilm. Geniale soundtrack ook...Burzum, Brighter Death Now, Bethlehem, Madonna, Roy Orbison, Bathory, etc. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Inderdaad een erg gave soundtrack. Zelf vond ik het niet echt een typische Schaepenfilm, maar ik vind het wel een compliment. Laurens kwam er mee aanzetten, maar ik vond hem wel geweldig. Ik vraag me nog steeds af wat er echt was en in hoeverre het acteurs waren, de grens was wat dat betreft onduidelijk en het ging soms wel vrij ver! [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 02-05-2010 2:53] |
|
Zero Leuke Poolse film met 24 verhaallijnen / personages door elkaar. Toch blijft het goed te volgen. |
|
Mooie film. Hoofdrolspeler bekend van That 70's Show, minstens zo geniaal. Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
Iron man II. NIet zo goed als het eerste deel maar nog steeds de moeite waard. |
|
quote: Hee, daar is de smaakpolitie ook weer. Ben je al benaderd voor je eigen filmkritiek-column in het Parool of bij de VPRO? En ook Iron Man 2, prima vervolg met top-rol van Rourke [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 02-05-2010 13:03] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Import Export net. Vreselijk kille, deprimerende film maar van mij mochten de karakters wel wat dieper uitgewerkt worden. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
|
|
quote:Nee ik houd het bij maar bij internet. Misschien kan ik beter eens een filmforum gaan zoeken. |
|
quote: Gave film, ik probeer er een beetje een punt van te maken om 'm periodiek (d.w.z. 2-3 keer per jaar) te kijken. [Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 02-05-2010 17:35] |
|
Helvete, kan jij eens vertellen wat een aantal van jouw favoriete films zijn? |
|
Half uurtje Brokeback Mountain geprobeerd. Waardeloos. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |