|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
Net The Fourth Kind gekeken. Wat een bagger! |
|
The Wrestler |
|
quote: Fucking vet! Zo jammer dat rourke de oscar is misgelopen Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Wil ik ook nog zien die film. Vind die reclame ook briljant met dat alcoholvrije bier... the only pleasure is pain |
|
quote: Hm? Welke reclame? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
the only pleasure is pain |
|
quote: Zeker, heel sterk! |
|
quote: Haha doet me wat denken aan de cultfilm "Barfly" ook met rourke, aanrader ook trouwens Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Kippenvel bij het einde, tot bijna tranen aan toe... wederom ook weer een fijne soundtrack van Clint Mansell, hoewel dit keer minder nadrukkelijk aanwezig dan in andere films van Aronofsky [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 18-04-2010 1:02] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Dikke +1, doet me eraan denken dat ik snel achter Pi aan moet! Lost in Translation |
|
En over Bill Murray gesproken: Blijft geweldig, helemaal als je 'm samen met iemand ziet die hem nog nooit gezien heeft. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ik vraag me af hoeveel Dan Aykroyd en Harold Ramis (speelt Egon) aan die film verdiend hebben. Volgens mij is het best een succesvolle licentie als je kijkt wat er allemaal qua merch is verschenen. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
quote: Tjsa, maar hoeveel van het aan merch verdiende geld er ook weer bij hen terecht komt is natuurlijk maar de vraag.. Volgens mij blijft het meeste daarvan bij de studio hangen, niet zo vreemd ook want die hebben ook de investering gedaan en het risico gedragen. |
|
Klopt! Ergens vind ik het wel jammer dat de filmwereld niet de democratisering kent die de muziekwereld nu ondergaat. Het lijkt me interessant om te zien of filmstudio's dezelfde fouten maken als de grote platenlabels, aangezien die eenzelfde rol als marketeer/financier vervullen. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
quote: En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Into the Wild: Wow, mooi. The Forgotten Ones: Slecht, standaard en voorspelbaar. The Hangover: Vermakelijk, had er iets meer van verwacht, maar heb er soms wel erg om moeten lachen. |
|
quote:. Aardige film, maar geweldig? Come on! headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Geweldige film, maar aardig? Come on! |
|
Maar geweldig, on come aardig? film! [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 18-04-2010 20:31] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
No come, welig gefilmde graai drama! [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 18-04-2010 21:53] |
|
"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Wel mooie beelden en alles, maar vond het erg traaaaaaag. Vanmorgen gekeken. |
|
Ik houd wel van traag op zijn tijd. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |