|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ja, Agora en Import/Export ga ik binnenkort ook kijken. Ik ben benieuwd. |
|
Beiden, hoewel nogal verschillend in genre, erg leuk. |
|
The Descent. Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
Vooral in het begin zit een mooi moment die je niet ziet aankomen wanneer 1 van de hoofdpersonen net wakker wordt van een nachtmerrie over de dood van haar vrouw en kind. Enfin, net gekeken: Charmante kindergriezelfilm met toch wat bloed her en der. Erg 80s verantwoord, maar wel leuk om naar te kijken |
|
Crank 2 - Heerlijke overdreven actiepulp van de bovenste plank. Die Chinese chick is wel echt het grappigste van die hele film :"This dude my Kevin Costner he's going to beat you off", "You ask for it? He's going to tap your ass" "You need me like Whitney Houston" en "You own me long time". Ik ging kapot toen ik het hoorde. Evil Dick |
|
oja crank haha.. deel 2 had ik na een kwartier ofzo afgezet, want had daarvoor deel 1 al gekeken, had best wel wat snaken achter de kiezen en werd helemaal raar in de kop van die snelle shit haha. wèl gaaf! |
|
quote:+666. Zelfs een nederlandsche chick als ik het goed heb. Naam vergeten, maar je hoort het aan haar praten. Net The Island gezien. Nouja, ik kreeg her en der wat mee van het verhaal in de stukken dan Scarlet niet in beeld is. Wat is die meid mooi. |
|
Voor alle zwakbegaafden onder ons.. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
|
quote: Die vond ik echt hemeltergend. Deel 1 was om je te bescheuren, maar deel 2 hebben meneer Mottighaerd en ik echt met moeite af zitten kijken. Vooral Ling Bai (die chinese chick) was echt verschrikkelijk. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Ja man. |
|
quote: Net gekeken. |
|
Ik vond het 1e deel van Rob Zombie al gaaf, maar het 2e deel van hem is beter, meer gore, meer vlees, gaaf. Boeiender |
|
Gisteravond gekeken, ik vond 'em goed Ik ben verder erg benieuwd naar White Lightnin' en Import Export; even in den download zetten. En nu zo Armageddon kijken op tv ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: En zojuist The Descent Part 2 Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
quote:Die heb ik nog niet gezien..hoe is die ? Evil Dick |
|
[REC]2 : zoals verwacht niet zo briljant als deel 1, maar nog steeds erg gaaf The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Was een mooie film ja. Boeiender |
|
quote:Net als deel 1 vond ik em niet zo boeiend, zelfs slecht geacteerd soms. Het einde daarentegen was wel weer gaaf |
|
Gisteren samen met Peinzend. |
|
Die moet ik ook eens herzien. Lang geleden dat ik die gekeken heb. |
|
Apocalypse Now Redux. She's got a grenade! *boom* Fucking savages Ow en: CHARLIE DONT SURF! Geweldige film. |
|
ladder 49 geweldige en vrij triestige film. geweldige rollen van john travolta en joaquin phoenix. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: tijdje terug nog herkeken. Briljant! Dear dirty delightful old drunken old days |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |