|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
Spiderman Straks deel 2 (maar weer eens) kijken. |
|
Wellicht dat Woody zich het best met zwakzinnigen en/of contactgestoorden kan identificeren. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Gezien zijn films best mogelijk |
|
Nu The Story of the Weeping Camel kijken |
|
quote: IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Spiderman 3 Met een emo Peter Parker |
|
quote: Dat is hij in al die films toch? Ben blij dat ze deze filmreeks nieuw leven in gaan blazen. Het valt mij op dat er bij superhelden buiten hun origine weinig boeiends te vertellen valt. Een van de weinige geslaagde sequels is The Dark Knight en daarin speelt Batman slechts een bijrol, zegt genoeg. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: ik zeg: iron man... |
|
Ik heb die nog niet gezien maar hoor van velen dat het eerste deel toch beter is... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Oh, dat vind ik niet echt. In deel 3 heeft ie, als ie dat zwarte pak aanheeft, er echt het kapsel voor |
|
A Nightmare On Elmstreet 2010 Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Net Martyrs gezien, godver, heftig zeg. In het eerste gedeelte de beelden, in het tweede de smerige psychologische spelletjes. Die blijft nog wel even hangen. Straks À L'Intèrieur kijken. |
|
Lekker bezig daar!!! Wat vooral indruk op mij maakte bij Martyrs was de voor dat meisje vleesgeworden incarnatie van haar angst. Nog niet eerder was dat zo dreigend en naar op beeld vastgelegd Hier straks La Horde kijken: Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Tijdens het vak Nederlands deze film aan het kijken. Wat een achterlijke kutfilm zeg. Echt alles is aan deze film is slecht, en heeft verder ook niks met het vak te maken, behalve dat het een boekverfilming is. De aankomende lessen dus absent, hij duurt ook nog eens bijna drie uur. |
|
quote:Die deed het niet. In plaats daarvan Live Animals gekeken, nee, echt. Wat slecht. Geluid en beeld was kut, acteurs waren kut, uitwerking was kut. Alleen het verhaal hadden ze in een andere setting misschien iets van kunnen maken. Maar in ieder geval een afrader en nog niet eens één ster waard. |
|
quote: Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
The Hurt Locker. Goede film, dat zeker, al had ik na al die Oscars waarschijnlijk iets te hooggespannen verwachtingne gekregen. Want een top 50 zal hij bij mij niet halen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
We Own The Night Goed acteerwerk van Joaquin Phoenix en Mark Wahlberg. |
|
I robot hmm nee toch niet echt leuk uitgewerkt. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Klopt. |
|
quote: Waarom kijken jullie de film, en lezen jullie niet gewoon het boek, als ik vragen mag? |
|
quote:Waarschijnlijk omdat de docent geen zin heeft om les te geven, of omdat er te veel lessen zijn voor de stof en de tijd moet worden opgevuld met dit soort dingen. Docenten verzinnen wel vaker de gekste dingen om het overschot aan lestijd op te vullen. |
|
quote: Hey dude, nog meer tips in de trend van Martyrs L'interieur? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |