![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
The Number 23: Jim Carey speelt een familieman die geobsedeerd raakt door een boek en het nummer 23. Alles in zijn leven lijkt ineens verbonden te zijn met dat nummer, met behoorlijk maffe gevolgen. Psychologische thriller met een film noir detective randje. Goeie film die me niet liet vervelen iig. Het einde zag ik ik ook niet aankomen.Mooi gedaan.Aanrader. [Dit bericht is gewijzigd door Crypt_666 op 31-03-2010 7:43] Evil Dick ![]() |
|
Shutter Island, de tering, ik vond het een aardige mindfuck. ![]() Boeiender ![]() |
|
quote:Ik had die in m'n geposte lijstje staan ja, inderdaad een erg mooie film. ![]() ![]() |
|
Cloverfield. In stukjes want hij kan maar niet boeien... quote:Met L. Dicaprio toch? Meteen ff downen. ![]() |
|
Ja, met Di Caprio. Ik kan er wel meer over vertellen, maar ik denk dat ik dan spoilers ga posten. De moeite waard iig. [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 31-03-2010 7:57] Boeiender ![]() |
|
quote: Heb je Predator II al gezien?? ![]() ![]() |
|
Ga vooral Alien versus Predator: Requim kijken, veel en veel vetter dan de orginele Predator. :') Nee ok, ze mogen niet eens in 1 zin genoemd worden eigenlijk. ![]() ![]() |
|
Gisteren Carriers en Zombieland gezien. Carriers is een apocalyptische road movie waarin ze vluchten voor een virus waar eigenlijk niet aan te ontsnappen valt. Goede thriller/horror! Zombieland is bij vlagen heel grappig. Sowieso begint de film goed met For Whom The Bell Tolls van metallica! Daarna een paar goede grappen met als hoogtepunt (voor mij) wanneer ze in het huis van een beroemde acteur zijn. No spoilers! Voor de rest is het natuurlijk zombies afslachten. Jammer dat ik ze beide niet gekopieerd kreeg... ![]() Here kitty kitty kitty! ![]() |
|
Zombieland net gedownload. Ben wel benieuwd ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Veel plezier! ![]() Here kitty kitty kitty! ![]() |
|
Leuke fun inderdaad ![]() ![]() |
|
Gistrenaaf; From Paris with Love Lekker foute actiefilm, met in het begin net wat te veel gelul, maar later komt er meer actie in. Travolta is heerlijk lomp, al is de 'Royal with Cheese'-grap kreunwaardig ![]() Legion Boutfilm die er best wel low budget uit ziet en een flinke C-film sfeer uit ademt. ![]() |
|
quote:Viel me heel erg mee deze film! Lekker vlot en over the top actievermaak met inderdaad een uitermate (en heerlijk overdreven) stoere Travolta. ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Ik wou net zeggen: als je deel 1 gezien hebt wordt je leven nooit compleet zonder ook deel 2 gezien te hebben ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
deel 2 is niet zo heel speciaal. Ik zou eerder AvP deel 1 aanraden ![]() |
|
quote:Goede film ja. Travolta is een van de weinige acteurs die echt niet 1 misser heeft gemaakt. Evil Dick ![]() |
|
quote:Ehhh... http://www.imdb.com/title/tt0185183/ en ehhh.. http://www.imdb.com/title/tt0486946/ da's nie helemaal waar he? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 02-04-2010 16:50] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Hmmzzz, nuja, zo'n lange carriere en dan 2 missers...ik vind het wel meevallen dus hehe. Evil Dick ![]() |
|
Mwah, moet zeggen dat ik Wild Hogs wel een vermakelijke film vond. Maar om nou te zeggen dat het een klassieker in de filmwereld is: absoluut niet. Enkel en alleen geschikt voor dom vermaak! ![]() |
|
Niks mis met Battlefield Earth. Ik snap niet waarom iedereen die film zo afzeikt. ![]() |
|
Brothers. Mooie film, sterke rol van zowel Tobey Maguire als Jake Gyllenhaal... [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 02-04-2010 21:43] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
quote: Meh, die viel me tegen. AvP2, de uncensored versie is een heel stuk vermakelijker ![]() ![]() |
|
AvP en P2 moet je gewoon niet kijken. AvP:Requiem heb ik uit voorzorg maar niet gekeken. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
- Halloween II [Remake] - Survival Of The Dead Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |