|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Erg sterke film, mooie beelden, de karakters van de personages zijn goed neergezet: goede acteurs dus, en ook een mooi verhaal. |
|
Ik zie de link niet helemaal. Wel beiden erg goede films hoor. |
|
Ik ben in slaap gevallen tijdens Cidade de Deus. |
|
Wel de moeite waard om nog een keer volledig te zien, toch? |
|
Ja, dat denk ik wel. Het is ook al lang geleden, dus bedankt voor het idee! |
|
Zelf vind ik van wel. |
|
Under Siege 2 Steven Seagal als gepensioneerde ex-seal is een kok op een trein die gekaapt wordt. Lekker simpel verhaal, maar toffe actie en een badguy die echt heerlijk over de top speelt Kill Switch Nog een filmpje van Seagal uit de meer recentere jaren. Seagal is een rechercheur die achter een moordenaar aan zit, simpel zat. Het camerawerk is bij vlagen echt om een huilen. Ze proberen een soort Bourne camerawerk er in te gooien, maar het komt alleen maar spastisch over. Daarnaast wordt er ook te veel met herhalingen van 'toffe moves' gegoocheld. Oh en het blijft raar om Seagal met en southern accent te horen. |
|
quote:Die is ook erg mooi. Ik snap de vergelijking wel hoor, vergelijkbaar sfeertje ofzo. |
|
Vannacht Antichrist gezien van Lars Von Trier. Met maar twee acteurs zo'n naargeestige film neerzetten. Impressive! En een paar gruwelijke scenes btw Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ja, dat vond ik ook. Dat met die bankschroef, auw. |
|
quote:Ja pijnlijk ja. En speciaal voor de dames volgde later ook nog een fijn momentje. Iets met een schaar.. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: 100% Halal!!! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote:Oeh, ja auw. Bijna vergeten, verdrongen denk ik. |
|
Whisper of the Heart Viel tegen. |
|
Niet eens zo slecht als je van een sequel zou verwachten, er zaten weer een paar goede schrikmomenten in. Gaaf einde, leuk een paar mensen weer te zien en hoe ze zich ontwikkelen, verder domme mensen die domme dingen doen (waarom ga je die donkere grot in waar al eerder 5 mensen niet uit gekomen zijn ) en mooie muziek. |
|
- Role Models - Swordfish Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
Phantasm Oude horrorfilm met een leuk sfeertje, maar erg slecht acteerwerk en een redelijk onsamenhangend verloop. Dat laatste is wel enigszins begrijpelijk aangezien de film van 3 uur naar anderhalf uur is teruggebracht. Toch vraag ik me af of er ook daadwerkelijk een reden is waarom dit een cult classic zou zijn, anders dan het feit dat de 'killing orb' tof is. |
|
Vroeger vond ik phantasm echt gaaf, maar toen ik het laatst weer eens zag ergerde ik me kapot aan het tenenkrommend slecht acteerwerk.. jammer , want het gegeven is idd tof Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Ah, daar was ik al heel nieuwsgierig naar. Ik vond het eerste deel extreem gaaf. Maar sequels vallen inderdaad vaak tegen. Deze misschien toch maar eens checken dan. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Net naar Robin Hood geweest. Gave film, goede acteurs (Cate Blanchett!), en lekker spannend |
|
quote: Meer een soort van prequel naar ik gehoord heb. Geen heksen en magie? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Nee helemaal niet, wel veel gevechten en humor |
|
Wel een voorgeschiedenis toch? Er wordt nog maar weinig gestolen van de rijken en aan de armen geschonken enzo. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Ja, het is eigenlijk meer hoe hij Robin Hood is geworden. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |