|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Redneck Zombies Pretador A History of Violence Face/Off Wil je muilperen? |
|
Requiem for a Dream Nu Gummo. |
|
elm street remake...frfffffff bwegh ! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: juist ! die film heerst de pannen van het dak. die acteur deed gruwelijk goed zijn best. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:Wow, vaag. Excentrieke personages, vreemde taferelen, weinig verhaal en toch zo veel. Enorm vreemd, en toch. Zeker niet verkeerd. Nog even laten bezinken denk ik. |
|
quote: Death Race 2000, vermakelijk. White Noise, niet vermakelijk. |
|
Kick Ass, vermakelijk, en een stukkie lomper dan vooraf verwacht. Boeiender |
|
quote: Die is volgens mij zelfs wel een bezoekje aan den bioscoop waardig, of niet? Lekker bloederig hoorde ik. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Ja, denk wel dat het bioscoopwaardig is. Lekker bloederig inderdaad, en het meeste bloed wordt vergoten door een 11 jarig meisje die als een bootwerker tiert bij tijd en wijle. Boeiender |
|
quote: Dat dacht ik al!!! Michael Bay heeft iets gevonden waar hij nog slechter in is dan films regiseren; films produceren. Zijn productiemaatschappij Platinum Dunes is systematisch alle horroriconen aan het verpesten. A big FUCK OFF to Platinum Dunes!!! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: ja je moet hem maar kijken (smaken verschillen uiteraard), maar man man man ..voor mij heeft ie echt heel elm street verneukt. Freddy gedegradeerd tot pedo tsja geen Englund, kon het eigenlijk al weten. ik denk dat je ook hoofdschuddend voor de buis zal zitten als de film zich tergend afspeelt. succes in ieder geval Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ik wel hem toch zien inderdaad. Ook al is Freddy gedagradeerd tot slappe pedo-kabouter. Is al online te vinden dus? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
yups Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Oh ja, ook nog begonnen aan Baise Moi, maar dat is toch niet echt een aanrader om te kijken met een meisje dat ontblote borsten afkeurt in een film. :') |
|
quote: klinkt als een onvergetelijke avond Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Haha, ik wist van tevoren al wel dat hij zou worden uitgezet, maar het was toch allemaal net wat explicieter dan in mijn herinnering. |
|
Or (Mon Trésor) |
|
quote: Bleeeehhhh, dat soort vrouwen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Die gast die nu Freddy speelt heerste wel behoorlijk als Rorsach in Watchmen. In die zin had ik best wel verwachtingen van de remake.Maar eerst maar zelfs esn zien. |
|
The Box, leuk concept maar slecht uitgewerkt. Sommige stukken zijn wel vermakelijk. Oja, gezien op 720p. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: Van dezelfde regisseur kan ik the Fountain ook aanraden. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Gisteren Ali G Borat Bruno Instructievideo voor menstruerende mongolen (Nacht van de wansmaak) New Kids Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote:En Pi natuurlijk www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
En van Pi en The Wrestler. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |