|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hoe vond je hem Spectre? Boeiender |
|
Vanavond naar deel 2 Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Pulp Fiction is vet positieve shit maar dikke +1 wat betreft Tarantino. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: Ik heb hem al tig keer gezien, zegt genoeg. Maar mijn vrouw had hem nog niet gezien, vandaar Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dazed and Confused. Best vermakelijk. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
quote: Ah, denk dat deel 2 jou ook we bevalt. (Of heb je die ook al gezien?). Boeiender |
|
Nope, binnenkort Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Wat is dat toch met al die superheldenfilms hier? |
|
Wat is het met Helvete en aziatische drama's Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Het is een filmtopic? Boeiender |
|
Iron Man is gaaf. Zeker voor tech addicts. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:Ah vandaar. |
|
Morgenavond naar Robin Hood Verlekkerd op dood metaal |
|
Wat is dat toch.. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Die zijn schijnbaar "in" tegenwoordig... Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
X-men 3 was ronduit bagger. Watchmen was dan wel weer gaaf. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: kut band. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Que? Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
quote: Ja, was die echt gaaf? Ik heb hem nog niet gezien, vooral omdat ik bang dat hij de comic niet zal evenaren. |
|
quote: dat gebeurt natuurlijk ook niet(comic evenaren). maar dat wil niet meteen zeggen dat de film slecht is (want dat is die zeker niet!) |
|
Toch maar eens kijken dan. Is er stiekem gewoon nooit van gekomen... net als zo veel andere films. |
|
quote: Hmmz hier het zelfde, damn steeds weer die nieuwe pron releases.... Ik vind trouwens iedere tarantino geweldig met pulp fiction en Kill Bill als de beste. IGB moet ik ook nog steeds kijken... Bazzio Attacks!!! |
|
IGB? EDIT: Oh, die dinges Bastards film... Die moet ik ook nog zien ja. [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 12-05-2010 21:33] |
|
The Omen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |