|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Je hebt ze al gezien en wil ze nogmaals kijken!? En dat verwijt mij een gebrek aan smaak Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
ik heb ze nog niet gezien Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik ook niet, maar ga ze tegen beter weten in toch ooit eens -proberen te-kijken. Zombieland: na de smaak te pakken gekregen te hebben bij het prima intro (For whom the bell tolls!). Leuke film met een gave rol van Harrelson en een leuke bijrol van Murray met aardig wat lekkere crunchy gore thrown in the mix [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 06-05-2010 17:26] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Saving Private Ryan |
|
Gisteren Superbad op tv. Onverwachts een erg grappige film met een zooi briljante dialogen. Jammer dat de laatste 10 minuten ontzettend gay zijn. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
White Lightnin' Goed fucked up verhaal over Jesco White, zoon van legendarisch 'mountain dancer' D. Ray White. Min of meer waargebeurd verhaal vol lijmsnuiven vanaf je zesde, inrichtingen, psychoses, zelfverminking, godsdienstwaanzin, dansen en alt.country. Een fijne film, dus! Evil Dick |
|
En fuck waarom mislukt dat covers posten altijd? Fuck! Evil Dick |
|
Lol @Spectre, iemand betichten van het hebben van geen smaak en dan zelf de twee hulk films gaan kijken,hahaha! we spreken je na zaterdag wel weer! lol! Evil Dick |
|
avh misschien is hij kleurenblind. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik heb ze allebei nog niet gezien, maar ik ben dan ook nooit zo'n Hulk-liefhebber geweest. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Wat een onzin. Zelfs al vindt je van jezelf dat je een goede smaak hebt, ben je wel bijzonder arrogant en kortzichtig als je daarom mogelijk minderwaardige films niet kijkt. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Nou, de versie met Edward Norton was zeer aangenaam. Hulk vs. Abomination, dan weet je het wel.... De andere was ook niet slecht, maar wel beduidend minder. |
|
|
|
Iron Man 2 gezien, echt leuk. Het leek meer op een Friends-aflevering dan op een superheldenfilm, maar wel een enorm grappige Friends-aflevering . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Nope, maar jij moet eens THE FOUNTAIN checken, van de maker van Requiem. |
|
Celde 211- Knetter brute gevangenis/opstand film uit Spanje.Aanrader. Evil Dick |
|
quote:Waarom dan? Je moet toch ergens op selecteren? |
|
quote:Robin, schaam je. Daar hebben we het in de Boothill al eens over gehad, je zou dus moeten weten dat ik die al ken. Net de Shawshank Redemption her/gekeken. Blijft mooi. Vanavond 4 Months, 3 Weeks and 2 Days. |
|
quote: |
|
De Helaasheid Der Dingen. Erg mooie film, na Ex-Drummer en Aanrijding in Moskou alweer een juweeltje uit België. Boeiender |
|
Aparte film wel |
|
quote:Is door jouw lijstje op moviemeter, ik ben erg benieuwd. |
|
Zonet even wedding crashers gekeken. Will Ferrel was weer geniaal, de rest ook wel trouwens |
|
Iron Man 2: leuk vermaak. Leukste moment was de hint naar de Captain america film door het schild dat Tony aan het maken was. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |