|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik heb me nog nooit zo ongemakkelijk gevoeld door een film, inderdaad. |
|
Staat al in de map met nog te kijken films come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Nog een beetje thuisgekomen gister? |
|
Nee:') Zie godver topic. |
|
quote: Christen-propaganda Niet om aan te zien Mensen die dit een goede film vinden Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Eindelijk maar eens Groundhog Day gekeken. Kwam er steeds maar niet van. Bill Murray zet weer echt een heerlijk cynisch en sarcastisch figuur neer, de held. Interessant verhaal (Murray beleeft dezelfde dag keer op keer opnieuw) en hoewel er genoeg te lachen is voel je op een gegeven moment wel de hopeloosheid die er is bij de vrijheid om alles te doen zonder dat het gevolgen heeft. Afgezien dan van het feit dat hij zich tenminste wel alles herinnerd. |
|
Hehe, ik had hem ook nog nooit gezien. Ik was vooral aangenaam verrast door de zelfmoordpassage middenin de film. Behoorlijk zwart, zeker voor amerikaanse begrippen. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Had 'm al tig keer gezien, maar bij het zappen toch maar weer een stuk blijven kijken |
|
quote: Inderdaad, dat wakkert heel sterk het gevoel van hopeloosheid aan, een stuk beter dan z'n frustraties zoals het slopen van de wekker die wéér af gaat. |
|
Pracht komedie...kan hem haast dromen. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: ja ja ja, ga maar snel weer een beroerde horror opzetten. Goddank heb jij wel smaak Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Heb je de dampende hoop stront die The Book Of Eli heet wel gezien? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Vond hem wel aardig. Boeiender |
|
quote: jezus wat een elitair gebral van jou altijd. UBERSMEAK POLITIEK1 IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Sja, als de standaard voor smaak "Een simpel maar effectief verhaaltje, goede spanning, vette actie, goed verzorgde special effects, veel blood and guts. Zelfs het acteerwerk was redelijk goed." is.... [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 26-05-2010 23:11] Boeiender |
|
Het gaat daar dan ook om een zombiefilm Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Om een film ja. Dat het jouw favo genre is is mooi voor jou, maar zo blaten tegen een redelijke film is een beetje triest. Boeiender |
|
Een zombiefilm moet toch echt aan andere criteria voldoen dan een oorlogsdrama bijvoorbeeld. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Dat is jouw mening. Als een zombiefilm crappy is en slecht geacteerd kijk ik liever naar een film waarin (redelijk geacteerd overigens) een blinde christenhond mensen ledematen afhakt. Boeiender |
|
Inderdaad, in de een moeten er veel doden vallen en in de ander veel doden opstaan. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
|
|
quote: Dat is niet mijn mening... Je gaat toch ook niet een drama afkraken omdat er geen explosies, vechtscenes of andere actie elementen in zitten? Ieder genre moet aan andere criteria voldoen. [Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 26-05-2010 23:42] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Net Shutter Island gekeken. Wat een mindfuck, zeker een aanrader http://www.moviemeter.nl/film/57010/info/1560# |
|
quote: Ik bekijk films niet specifiek op genres, een goede film is een goede film, met goed acteerwerk, goed verzorgde verhaallijn en bijbehorende zaken. Maakt geen zak uit welk genre. Boeiender |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |