|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Kick Ass was vet! |
|
- The 40 Year Old Virgin - The Horseman Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
Howl's Moving Castle (Hauru no Ugoku Shiro) |
|
Die is inderdaad heel gaaf ja. Miyazaki is geweldig. Zaterdag Apollo 13 gezien. Gaaf. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Halverwege 'Komt een vrouw bij de Dokter', de Hulkjes blijven nog ff liggen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Kick-Ass Supergaaf, vooral die stroboscoop-scène is echt fantastisch! come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Onhandelbare puber gaat op strafkamp, in het kort. Ik vond het een interessante film. |
|
quote: Dank u, dank u! quote: Hier ook +1 dus Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Goh, is die van jou hand joh? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Helaas niet, nee Maar kijk eens naar de quote in chriz' post Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ah, jij hebt deze film 'ontdekt' voor filmkijkend Nederland? Vrouw van Jonathan Ross heeft meegeschreven aan het script trouwens, ik ben erg benieuwd. Al twee keer op het punt gestaan om te gaan maar verhinderd, wordt waarschijlnijk dit weekend dus. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Haha, nee, we hadden hem samen gekeken Ik hoorde dat ik alvast '+1' kon posten Way to ruin an already lame joke quote: Veel plezier! Zeker de bios waard! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: En af, mooi drama met fijne beelden Die Stijn is natuurlijk een nog grotere bloemetjeslijer dan dat Carmen is Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: En.. wat tranen laten vallen? Heb die film in de bioscoop gezien samen met een vriendin, die vond het niet tof want die moest echt keihard janken. Net als een groot deel van de rest in de zaal. |
|
Dat ga ik niet verklappen anders wordt ik gepest net als Crypt_666 en zijn poes Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: |
|
quote: Dank mij voor het niet plaatsen van een homo erotische verwijzing naar "thuiskomst" bedoel je? |
|
quote: Nou ben ik benieuwd hoe je dat zo weet te verdraaien dat het homo-erotische op mij en niet op jou slaat Dikke lol heb ik er nu mee trouwens, die onvermijdelijke thuiskomt Werkt goed buiten de context Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Jouw premature (huh-huh) "+1" had het wel makkelijk gemaakt natuurlijk. |
|
quote: Ahja, zeker! Haha! Nog nooit zoveel lol gehad om een grap die niet gemaakt is Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
nou voor de draad ermee, kunnen we allemaal gieren Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Nee Onmogelijk ook; de grap is ook pas net ontstaan uit de collectieve zieke fantasie van chriz en mij Geen idee wat hij erover denkt, maar ik heb uit de afgelopen verschillende elementen die een grap zouden vormen bij elkaar gesprokkeld Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
5 Centimeters Per Second [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 11-05-2010 4:00] |
|
Wat vind jij de beste anime-films? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |