|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zojuist Disturbia gekeken, best een leuke film ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
kom op man, wat een knakenfilm. Vooral het acteren is erg slecht. Het verhaal was ook echt zaaddodend Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ach, voor de gemiddelde huis tuin en keuken avondvermaak film was 'ie best geslaagd. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
zelfs dat niet Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Het zal allemaal wel, ik ga weer bier drinken. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Die twee die NecRobert linkte waren slecht, maar vlak na Saturday night Fever speelde hij in een extreem slechte dansfilm van Sylvester Stallone. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
quote: Edit: Niet "vlak na", maar http://en.wikipedia.org/wiki/Staying_Alive Edit 2: kut, dat was niet de edit-knop. [Dit bericht is gewijzigd door Yirroth op 05-04-2010 5:43] "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
quote:Dat vind jij, he. Ik vind hem echt een zeer goed acteur...Dat jij dat niet vind mag natuurlijk. Evil Dick |
|
quote: Wat te denken van Look Who's Talking Too? http://www.imdb.com/title/tt0100050/ |
|
Vorige week Alice in Wonderland gezien, in 3d. Best heanig filmpje Against God and Government |
|
quote: De soundtrack maakt alles weer goed. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Das Experiment In één woord: heftig!! |
|
The shadow of the vampire. Een Duitse filmmaker wil in 1921 een verfilming maken van Bram Stokers Dracula, maar krijgt niet de rechten. Dus verandert hij wat namen en maakt zijn eigen film over Graf Orlock aka Nosferatu. De hoofdrol is weggelegd voor niemand minder dan Orlock zelf en dat leidt tot wat onhandige situaties. Erg vermakelijke film, met name Willem Dafoe als Nosferatu was erg tof. Evil Dick |
|
quote: Waar gaat het over? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Een experiment. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Das Experiment is een Duitse drama-thriller uit 2001 onder regie van Oliver Hirschbiegel. Het verhaal is gebaseerd op de ontwikkelingen zoals die zich voordeden bij het Stanford-gevangenisexperiment, in 1971 uitgevoerd in de kelders van de Universiteit van Stanford. Het plot uit de film komt voort uit het boek Black Box van Mario Giordano. Evil Dick |
|
Defiance: Zwaar gedramatiseerd verhaal over Wit-Russische joden tijdens de WO II die zich verschansen in de uitgestrekte bossen aldaar. Geen moment het idee dat ik naar een waar gebeurd verhaal zat te kijken. Slap acteerwerk en het achterliggende verhaal was een hollywood excuus om weer een kut oorlogsfilm uit te brengen. Laid to Rest : Thumbs up voor het special effects team dat een aantal weinig creatieve maar zeer naar ogende kills presenteert. De moordenaar ziet er ook prima uit met zijn chromen masker en videocamera op zijn schouder. Jammer van de rest van de film, die echt niet door de beugel kan. Standaard slechte slasher verder. Evil Dick |
|
Crazy Heart. Terechte Oscar voor Jeff Bridges in deze film, goed gedaan. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Eden lake. Die film was een aangename verrassing. |
|
The Simpsons Movie als onderdeel van mijn alles-in-chronologische-volgorde-kijken-project. [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 07-04-2010 10:12] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Dan ben je al een aardig eind gevorderd, of gaat het niet om alles van The Simpsons? |
|
quote: Ik kijk niet vaak me naar The Simpons, op een gegeven moment heb je alles wel ene beetje voorbij zien komen, maar die film was toch weer erg goed! |
|
quote: maar mensen, dit is best wel een tip hoor! |
|
Waar gaat 'ie over en met welke films is 'ie te vergelijken? Bekende acteurs? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |