![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Je bedoelt waarschijnlijk The Banquet http://www.imdb.com/title/tt0465676/ Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
signature ![]() |
|
quote: ![]() Ik vind hem juist briljant. Zijn imdb volg ik zelfs. *shame.. Dinsdag heb ik Brothers (2009) en Everybody's fine (2009) gekeken. Beide prachtige films. Bij Brothers vond ik het dochtertje ook echt goed acteren. Ik heb nog nooit zo'n goede huilbui/woedeaanval van een kind gezien op tv als dat zij doet aan tafel. Gisteren heb ik Eden Lake gekeken. Wat een enge film. (ik kijk geen horror ofzo dus voor mij is dit al heel wat). Vanavond Un conte de Noël (2008) of The Sentinel (2006). Kan nog niet echt kiezen. And the wind cries .. ![]() |
|
quote: Slechte smaak is ook smaak. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Jazeker. Erg grappig maar de CGI is om te huilen, helaas zijn zowat alle effecten digitaal. Veel bier consumeren dan is het goed te doen. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
The Matrix nog maar weer eens een keer ![]() ![]() |
|
Iron Man Gaaf! ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
The Disappearance of Alice Creed. Vond hem eigenlijk wel goed! Boeiender ![]() |
|
quote: Er schijnt ook een ingekleurde versie te zijn waarbij de sigaret digitaal is weggepoetst ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Iron Man 2 ![]() ![]() |
|
Vanavond Paranormal Activity 2. Ik ben nu al bang ![]() Wil je muilperen? ![]() |
|
quote: Goede film! ![]() |
|
quote:Ja? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Jezus, dat is kansloos ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Ja! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Ok. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Mooi. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Machete. Mooi. Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
zo, eet- en rookpauze in de keuken achter de rug, nu verder met The Abyss ![]() ![]() |
|
Terminator 2 met audio commentaar van cast en crew, 147 minuten lang ![]() ![]() |
|
quote: Het gaat er om wie als eerste genoemd wordt. Dat is puur vanwege de marketing (als de volgorde zou kloppen met het plaatje, ziet men eerst een iets minder bekende naam dan Richard Gere) en het is meestal zelfs contractueel vastgelegd. (Sommige acteurs eisen hun plek in de credits op...) Tijdje terug eindelijk Juno gekeken. Erg goed ![]() ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm ![]() |
|
![]() Soms wel erg ecologisch prekerig, maar op zich een hele mooie film over een meisje wat in de toekomst wakker wordt in een wereld waar de mensheid in oorlog is met de bossen (kort door de bocht). Goede muziek ook. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
I am not a tree, I am an Ent? ![]() |
|
Is dat een Gibli film? Heb een tijdje geleden Princess Mononoke geprobeerd, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik echt niet snap waar al de hype op gebaseerd is. Ik vond het uitermate traag en het verhaal vooral vaag. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |