![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Yah wah, eee chop yah wah [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 10-12-2010 11:31] ![]() |
|
quote: :') @ "compleet historisch incorrecte weergave van de 8e eeuw." that is.... ![]() Boeiender ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Het is een fantasy film... Wat had je nou verwacht? ![]() Boeiender ![]() |
|
Ik zat ook al te denken .. is dat geen fantasy? ![]() |
|
quote: Dan hadden ze moeten zeggen: "Ergens, lang lang geleden", en niet "Engeland, 774". ![]() |
|
quote: :') Het gebruik van magie e.d. was niet genoeg om aan te geven dat hun versie van de wereld niet de echte is? No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: LAL [edit] En ja, die vogel op de Empire State Builing kan echt vliegen.... ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 10-12-2010 11:40] Boeiender ![]() |
|
quote: Ze hadden wat mij betreft in ieder geval moeite mogen doen om de kleding en de kapsels minder belachelijk nep-middeleeuws te maken. Ik lig er niet wakker van hoor, maar ik vind zoiets gewoon typisch. Verder was het wel aardig vermaak, de scene met de bezems en de dweilen was wel leuk. ![]() |
|
quote: Ja, het voegt wel wat toe als het historisch accuraat is en je wil graag historisch accurate dingen zien ![]() Het is zeker typisch, maar ook heel normaal. Dit soort films zijn totaal escapisme, daar gaat het juist om de fantasie niet het realisme. Ik vind het dus typisch dat mensen het over dit soort 'fouten' gaan hebben bij films waar het totaal irrelevant is ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Ik studeer geschiedenis, bij mij gaat dat automatisch. ![]() Laat me lekker. ![]() |
|
quote: Oh ja, mag ook wel. Maar je kunt meer van dingen genieten als je dat soort beroepsdeformaties loslaat ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
![]() Get to the choppah! headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
quote: de bezems en dweilen heerschen. Fantasia!!! ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
![]() |
|
quote: Aanradertje voor historisch accuraat in dit tijdvak: Valhalla Rising. Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
Mooi film ja! ![]() I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Taken voldoende signature ![]() |
|
Children of Men (jaja, eindelijk, boehoehoe): leuk, goed uitgewerkt, geen meesterwerk --> 8. Veel (al dan niet subtiel) verstopte maatschappijkritiek en andere referenties, dat was wel erg netjes gedaan. No dogs, no masters. ![]() |
|
quote:Tijdje geleden gezien, was wel aardig, maar geen superfilm. Redelijk vermaak. Boeiender ![]() |
|
quote: klopt mooie Brits/Amerikaanse alliantie signature ![]() |
|
We hebben nu gratis 2 weekjes film 1. Godver, ik wil het niet meer weg doen. Veel mooie films, veel verschillende genre's, geen reclames... ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Oh, en de fantastische cinematografie mag ook wel even vermeld worden ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
Dat vliegende varken doet het voor mij! Gisteren ook Children of Men gezien + Sin City ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |