IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : "What are you doing? We don't stop here" [film topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-10-2010 22:26 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 14 oktober 2010 0:51 schreef Schaep het volgende:
Srpski film


IMDB linkje?

Met gewoon zoeken krijg ik teveel hits.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 15-10-2010 22:28 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-10-2010 22:30 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Dank u!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-10-2010 22:31 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

*leest plot*

Dussss...

Ik ga er nog even over nadenken.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 15-10-2010 22:33 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Ja, tis geen film om lekker onderuitgezakt met een zak chips naar te gaan kijken, hehehe, hele nare film. Wel een hele goede film, mooi geschoten, goed geacteerd. Alleen dus naar. Erg naar.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-10-2010 22:36 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 15 oktober 2010 22:33 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ja, tis geen film om lekker onderuitgezakt met een zak chips naar te gaan kijken, hehehe, hele nare film. Wel een hele goede film, mooi geschoten, goed geacteerd. Alleen dus naar. Erg naar.


Mja, intrigerend. Ik vond bv Cannibal Holocaust ook een geweldige film. En die is ook behoorlijk naar. Eigenlijk wel net ietsjes te naar voor mij.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 15-10-2010 22:40 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Deze is naarder, geloof me.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-10-2010 22:41 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 15 oktober 2010 22:40 schreef De Tegenpartij het volgende:
Deze is naarder, geloof me.


Ja, ik lees het nu in de reviews op IMDB.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 15-10-2010 22:44 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Ik heb al veel gezien, maar dit was de ergste film tot nu toe. Dat kun je zien als een +, maar ook als een -.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 15-10-2010 22:49 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

deze ook gezien? ook niet bepaald een familiefilm; 13 Tzameti: http://www.imdb.com/title/tt0475169/


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 15-10-2010 22:55 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Zegt me helemaal niets, maar dan nog, of ie erger is als a serbian film? Ik betwijfel het. Volgens mij is het enige wat echt erger is een "echte" snuff film.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 15-10-2010 23:01 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

nee, deze is niet zo erg dat je niet wilt kijken, wel zeer facinerend, net als C'est Arrivez Chez De Pres Vouz dat is, maar dan zonder de humor. Is geen snuf. Gaat over spelletje russische roulette...., maar vooral de manier waarop.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 15-10-2010 23:02 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Ja, het verhaal klinkt iig erg goed, ik ga het checken als ik het ergens tegen kom.

Dat snuff had betrekking tot a serbian film, btw.

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 15-10-2010 23:03]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 15-10-2010 23:06 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

is aanrader, beetje cultvideotheek heeft em wel. Ik heb em in mijn eentje gekeken tot het moment dat vrouwlief vrolijk thuis kwam van werk en er op los begon te babbelen. Dat werkt dus niet hè?! @#%^&GRFT&*


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 15-10-2010 23:08 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Helaas hebben we die hier niet. Ik check het net wel.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 15-10-2010 23:09 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

trailert



De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 15-10-2010 23:13 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Ziet er erg vet uit!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 15-10-2010 23:21 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

is ie ook, veel plezier wanneer je em vindt. Is vast ook wel online te vinden.


Argh
Usericon van Argh
Posted 16-10-2010 5:47 by Argh Profiel van Argh

quote:
Op 15 oktober 2010 22:40 schreef De Tegenpartij het volgende:
Deze is naarder, geloof me.


Vind ik dus niet, ben ik het niet mee eens... zal ook wel komen doordat ik Cannibal holocaust op een veel te jonge leeftijd (ik was 14?) gezien heb, dat 'pieuw' deuntje is me altijd bij gebleven en door het video 8 camerawerk leek het veel realistischer (ik dacht toen serieus dat het echt was).

Sprski film is gewoon goed gemaakt, mooie beelden, veel te gelikt, totaal geen echt/snuff achtig gevoel wat je bij Cannibal holocaust wel hebt. Het gegeven mag dan wel iets zieker zijn, de uitvoering en over the topheid laat wat dat betreft te wensen over (om het zo te zeggen) en wist me echt niet te choqueren.

Vond wat dat betreft de scene met de bevalling in cannibal holocaust een stuk heftiger dan in Sprski Film...


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Argh
Usericon van Argh
Posted 16-10-2010 5:48 by Argh Profiel van Argh

quote:
Op 15 oktober 2010 23:09 schreef Spirit In Black het volgende:
trailert




Vette film, alleen moet je de trailer dus niet gezien hebben, verklapt minstens 80% van de film helaas...


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Silence
Usericon van Silence
Posted 16-10-2010 12:22 by Silence Profiel van Silence

quote:
Op 15 oktober 2010 22:33 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ja, tis geen film om lekker onderuitgezakt met een zak chips naar te gaan kijken, hehehe, hele nare film. Wel een goede film, mooi geschoten, goed geacteerd. Alleen dus naar. Erg naar.
Ja, zo verwoord je het precies goed.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 16-10-2010 21:28 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 16 oktober 2010 5:47 schreef Argh het volgende:
Vind ik dus niet, ben ik het niet mee eens... zal ook wel komen doordat ik Cannibal holocaust op een veel te jonge leeftijd (ik was 14?) gezien heb, dat 'pieuw' deuntje is me altijd bij gebleven en door het video 8 camerawerk leek het veel realistischer (ik dacht toen serieus dat het echt was).

Sprski film is gewoon goed gemaakt, mooie beelden, veel te gelikt, totaal geen echt/snuff achtig gevoel wat je bij Cannibal holocaust wel hebt. Het gegeven mag dan wel iets zieker zijn, de uitvoering en over the topheid laat wat dat betreft te wensen over (om het zo te zeggen) en wist me echt niet te choqueren.

Vond wat dat betreft de scene met de bevalling in cannibal holocaust een stuk heftiger dan in Sprski Film...



Hmmm, ik heb CH wel eens gezien, maar dat is enorm lang geleden, ik weet er niets meer van, dan zou ik hem eigenlijk weer een keer moeten herkijken.

Gisternacht machette gekeken. Hehehe, wat een vette, totaal over de top film, ik heb staan genieten. De cast is dan ook nog eens geweldig!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-10-2010 22:56 by Mark Profiel van Mark

Zo zeg, had Tideland al een tijdje op de schap staan maar nog niet gekeken. VAAAAAG. Wat een bizarre film is dat, zeg Ik dacht ik Terry Gilliam's filmstijl wel zo'n beetje on der de knie had nu. Niet dus. Wauw.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 16-10-2010 23:14 by Bleh? Profiel van Bleh?

12 angry men


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 16-10-2010 23:36 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 16 oktober 2010 23:14 schreef Bleh? het volgende:
12 angry men


De originele?


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen