IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : "What are you doing? We don't stop here" [film topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 11-11-2010 10:53 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 11 november 2010 10:49 schreef Naturens Galleri het volgende:
Huh? Volgens mij ben je geschapen voor Fusion.


Makkelijke opmerkingen over Fusion, scheppingen en schapen liggen voor de hand, maar ik ga ze niet maken.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-11-2010 10:56 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

ik ben te groot geschapen voor Fusion


signature


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 11-11-2010 21:14 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Arm schaap, die Fusion.

@spectre: Wat The Fly betreft ben ik het wel met je eens: typische plastische Cronenbergfilm (aanrader: Existenz). The Thing is qua special effects juist erg goed gedoseerd.

Laatste tijd geen films gezien overigens, slechts tv docu's. :/


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 11-11-2010 22:35 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

Zojuist Jackass 3D gezien. Tsjah, filmtechnisch is het natuurlijk kut met peren, maar ik heb nog steeds pijn in mijn kaken van het lachen. Kan zich moeiteloos meten met de eerste 2 films, absoluut topvermaak!

3D voegt overigens niet heel veel toe. Vond de bril alleen maar irritant, krengen zijn zwaar! Af en toe zaten er wel mooie stukjes in, maar dat waren voornamelijk de intro, outro en sommige tussenstukjes. De echte sketches merk je er eigenlijk verdomd weinig van...

Wel absolute aanrader voor de liefhebber!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 11-11-2010 22:39 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Ik vond het 3D wel wat toevoegen haha, de bril is vervelend ja, maar 3D was met die dude met die scheten en die.. ehm... 'lavauitbarsting' wel echt priceless om dat te kunnen zien


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-11-2010 22:43 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

ik snap niet wat daar grappig aan is


signature


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-11-2010 10:35 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 11 november 2010 21:14 schreef Mutilator het volgende:
Wat The Fly betreft ben ik het wel met je eens: typische plastische Cronenbergfilm (aanrader: Existenz). The Thing is qua special effects juist erg goed gedoseerd.



Idd! Videodrome is ook tof trouwens (lijkt een beetje op ExistenZ)


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-11-2010 12:43 by Mark Profiel van Mark

Videodrome is veel gaver dan Existenz!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 12-11-2010 13:02 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Ik vind Eastern Promises zijn beste.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-11-2010 13:05 by Mark Profiel van Mark

Eastern Promises is inderdaad een pareltje


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 12-11-2010 13:07 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 11 november 2010 22:35 schreef Ethereal het volgende:
3D voegt overigens niet heel veel toe. Vond de bril alleen maar irritant, krengen zijn zwaar! Af en toe zaten er wel mooie stukjes in, maar dat waren voornamelijk de intro, outro en sommige tussenstukjes. De echte sketches merk je er eigenlijk verdomd weinig van...


+1

Voor het ongemak wat ik ervan heb vind ik de toegevoegde waarde van 3D minimaal.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Murder Junkie
Zoveelste mentalkloon.
Usericon van Murder Junkie
Posted 12-11-2010 14:10 by Murder Junkie Profiel van Murder Junkie

De laatste Rocky, gisteren op tv...wat een ongelooflijk slechte film, niet normaal meer. Eigenlijk is alleen de eerste echt tof.

[Dit bericht is gewijzigd door Murder Junkie op 12-11-2010 14:10]


Zoveelste mentalkloon.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 13-11-2010 1:17 by MetalJan Profiel van MetalJan

Ohja, vergeten op te nemen, maar zo te horen heb ik niet veel gemist dus.

Net Toy Story 3 gekeken. Leuke film!

[Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 13-11-2010 1:17]


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 13-11-2010 13:44 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

Gister Sint gekeken in de bios, zitten leuke stukken in


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


F.E.S.
Usericon van F.E.S.
Posted 13-11-2010 18:52 by F.E.S. Profiel van F.E.S.

gisteren Sherlock Holmes, absoluut humorvol maar totaal niet wat je bij de titel en de boeken zou verwachten

volgende week HP 7 deel 1 maar eens doen, echt goed benieuwd


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-11-2010 22:33 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 13 november 2010 18:52 schreef F.E.S. het volgende:
gisteren Sherlock Holmes, absoluut humorvol maar totaal niet wat je bij de titel en de boeken zou verwachten





Juist wel wat je bij de boeken zou verwachten, alleen is het beeld van Sherlock Holmes als gedistingeerd heertje van middelbare leeftijd met pijp en deerstalker er door de diverse jaren '60-'80 tv series zo ingeslepen bij veel mensen dat dat het algemene idee is geworden als je aan Sherlock Holmes denkt. In de boeken is het juist veel meer een mix van actie en speurwerk. Hij doet aan schermen, martial arts, etc. En is zwaar aan de drugs ook.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 14-11-2010 0:17 by Tool-fan Profiel van Tool-fan

Daarnet Death Race op 2be gezien
verwachte er eigenlijk niet teveel van, maar toch nog aangenaam verrast


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-11-2010 0:53 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Idi I Smotri (Come and See) (1985)



Extreem intense film over de verschrikkingen die de nazi's in 1943 hebben aangericht in ruraal Wit-Rusland. Een blik door de ogen van een jonge jongen die besluit zich aan te sluiten bij de partizanen. Tot zover een redelijk geijkt thema in de Russische cinema maar dit wordt hier werkelijk grandioos uitgevoerd. Als je hem hebt gezien snap je exact waarom de film deze titel draagt.

Extreem ongemakkelijk en zeer, zeer realistisch. Er zit een werkelijk waar prachtige kleurige scene op 1/3e van de film waarin de hoofdpersonen douchen door aan natgeregende bomen te schudden. Eentje die verschrikkelijk in je hoofd blijft zitten want de rest van de film is compleet nihilistisch.

Groot compliment voor de soundtrack die echt ontzettend veel toevoegt. Denk surrealistische mechanische 'ambient noise' vermengd met klassieke muziek en het geluid van kermende en krijsende kinderen. Dat laat je niet snel los.

De slotscene waarin de hoofdpersoon symbolisch wraak neemt voor wat hem is aangedaan gaat door merg en been en is zonder twijfel een van de meest intense scenes die ik ooit heb bekeken en nooit meer zal vergeten. Echt out of this world terwijl het gewoon 'waar gebeurd' is.

Apocalypse Now op z'n Russisch in de jaren '40.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Silence
Usericon van Silence
Posted 14-11-2010 0:56 by Silence Profiel van Silence

Je maakt me nieuwsgierig.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-11-2010 1:00 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 14 november 2010 0:56 schreef Silence het volgende:
Je maakt me nieuwsgierig.


Ja, het voelt bijna raar om zo'n heftige film aan te raden met een dergelijk verschrikkelijk thema maar dit is echt een ervaring.

Ik kan wel zeggen dat ik niet helemaal goed voorbereid was want ik heb het er nog steeds koud van.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 14-11-2010 1:05 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Jammer dat het de inwoners (en met name "inwoonsters") van Berlijn '45 niet gegund wordt ook zoiets te maken.



Denk dat dat ook wel zou zorgen voor nekharen die daarheen gaan waar ze niet horen.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 14-11-2010 1:05]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-11-2010 3:03 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Donnie Darko is ook zeker niet slecht; ik vind em ook best goed, maar ik had het gevoel dat er meer in had gezeten. Overrated sloeg op het overmatig aanraden dat ik her en der nogal opmerkte.

quote:
Op 12 november 2010 10:35 schreef spectre het volgende:
Idd! Videodrome is ook tof trouwens (lijkt een beetje op ExistenZ)


quote:
Op 12 november 2010 12:43 schreef Mark het volgende:
Videodrome is veel gaver dan Existenz!


Vet saai, maar ik ben het met jullie allebei eens: mindfuckfilms ftw! Paranoia, ontmenselijking, scheidslijnoverschrijding tussen realiteit en fictie=

Overigens viel Cronenberg's 'Crash' me nogal tegen.

Eastern promises ligt ondertussen in de buurt vd tv

Zelf een tijdje terug gezien: Office space: zeeer vermakelijke film

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 14-11-2010 3:13]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


watery black
Usericon van watery black
Posted 14-11-2010 7:52 by watery black Profiel van watery black

gisteren The Joneses. zet je wel aan het denken, vooral aan deze kant van de wereld....

zometeen the killer inside me kijken.


lang leve de RedBox, DVD's huren voor 1 dollar per dag

[Dit bericht is gewijzigd door watery black op 14-11-2010 7:53]


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 14-11-2010 11:05 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 13 november 2010 22:33 schreef Mark het volgende:


Juist wel wat je bij de boeken zou verwachten, alleen is het beeld van Sherlock Holmes als gedistingeerd heertje van middelbare leeftijd met pijp en deerstalker er door de diverse jaren '60-'80 tv series zo ingeslepen bij veel mensen dat dat het algemene idee is geworden als je aan Sherlock Holmes denkt. In de boeken is het juist veel meer een mix van actie en speurwerk. Hij doet aan schermen, martial arts, etc. En is zwaar aan de drugs ook.


Had ik niet beter kunnen verwoorden.

Toevallig gisteren de film ook voor het eerst gezien en vond hem zeer vermakelijk. Ik vraag me na de kritiek die ik vooraf overal heb gelezen (en wat één van de redenen is dat ik de film lang links heb laten liggen) een beetje af of iedereen die beweert dat het niet trouw zou zijn aan Holmes zoals Arthur Conan Doyle hem geschreven heeft die boeken überhaupt wel gelezen heeft, of is blijven steken bij The Hound of the Baskervilles.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


F.E.S.
Usericon van F.E.S.
Posted 14-11-2010 12:10 by F.E.S. Profiel van F.E.S.

O.

dan is mij in het verleden een gecensureerd basisschoolbeeld ingestampt, schermen wist ik, maar dat er daadwerkelijk actie in voorkwam... binnenkort bij den oudersch de boekjes erop na beschouwen


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen