|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: RED was gaaf, ja Ook the American gezien; goede film, echt knap! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
The goonies. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Natuurlijk geen cinematografische meesterwerken, maar ik heb ze alles bij elkaar inmiddels wel tig keer gezien, wat ook te maken heeft met de geniale soundtracks van Poledouris en Morricone. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
The American vanmorgen gezien..saai, al de actie zat blijkbaar dus al in de trailer.... |
|
Ik zou verbaasd zijn als er veel actie in die film zou zitten. Ik ben er erg benieuwd naar. |
|
Had het ook kunnen weten, met Corbijn als maker, he... :') |
|
quote: Als je meer (relatief) trage films met prachtige beelden kan waarderen, lukt deze zeker ook wel. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Zeker, dat bedoelde ik ook. Corbijn is niet het soort regisseur dat veel actie in zijn films gooit lijkt me. Liever mooie beelden, een verhaal en goede acteurs. Althans, dat hoop ik. |
|
quote:Wat AG al zei, dat kun je hem wel hebben, deze .... |
|
Rise Of The footsoldier net... redelijk harde film, maar ik vraag me af of niet een en ander is aangedikt..sommige dingen komen me allemaal redelijk ongeloofwaardig over. Verder wel vermakelijke film! |
|
quote: Volgens mij heb je het over een film... dan is zeiken over ongeloofwaardigheid niet echt een eye-opener... En jouw smaak is beduidend anders dan de mijne. Gezien: The American. Prachtige beelden, mooi verhaal. Goede film. Inception. Kon het erg waarderen, de lagen waren goed uitgewerkt. McGruber. Sjeezus, na de bovenstaande films is het moeilijk om een film die beter is te kijken, maar het is ook moeilijk om een slechtere / flauwere film dan deze te zien. Boeiender |
|
@MR.N, het zou een waargebeurd verhaal zijn, Rise of the Footsoldier....Nou zou het allemaal best kunnen, maar sommige gebeurtenissen zijn zo over the top dat ik bij mezelf zoiets heb van, nee...dat geloof ik toch echt niet. |
|
quote:daarnet Red Sonja gedaan, heerlijke beelden en score en ik kon me overigens niet herinneren dat Conan the Destroyer redelijk hilarisch in de goede zin van het woord was hehe over goede soundtrack: ga nu Predator aanzetten denk ik.... erg veel Schwarzenegger in 3 dagen maar dat moet ook soms he |
|
Blij dat ik geen moeite heb met het kijken van films die beter zijn dan Inception. :') |
|
quote:Snapte echt helemaal niks van die film... |
|
Premonition (Niet die met Sandra Bullock maar de japanse film) a.k.a Yogen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
"If you see it... you will die" klinkt me wel erg bekend in de oren. Was het wat? [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 03-11-2010 2:03] |
|
Niet echt heel bijzonder of schokkend. Gewoon een vermakelijke film voor een verloren zondagmiddag. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Oke, dankjewel. |
|
is dat niet zo'n leus die men tevens voor The Ring had gebruikt? |
|
quote: wat lul je nou als je de film niet eens gezien hebt. Ik vond vooral de latere scene het mooist als al die thuff guys kapot geschoten worden in het bos en een van hen begint te janken als een wijf. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Inderdaad, toch ook wel een heftige scene, ze worden echt letterlijk aan flarden geschoten...of wanneer ze dat waarheidsserum toegediend krijgen, of de scenes waarin de hoofdrol speler zijn vrouw even te lijf gaat met een revolver omdat hij alles niet meer aan kan. In het boek is die scene nog 10 keer heftiger, daar gaat hij haar te lijf met een mes in plaats van een revolver. Het vervolg is nu ook uit, die ga ik straks maar eens proberen te downloaden. [Dit bericht is gewijzigd door FolkWang op 03-11-2010 10:47] |
|
spoiler nu predator 2 |
|
quote: Oh beter! ff zoeken. Wat ik er persoonlijk realistisch aan vond was het gegeven dat iedereen te maken heeft met een superieure of hogere macht die overruled. Bijna de hele film lang schetsen ze een beeld van een groep die onschendbaar lijkt. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |