![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Nooit gezien. Wel de geniale spin-off. Met Leslie Nielsen natuurlijk. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
zonet Pulp Fiction ![]() nu Signs ![]() |
|
quote: a space travesty ofzo, toch? Ga het origineel maar eens kijken. Ongelofelijk gaaf en prachtig om alleen al naar te kijken. Ik zag 'em gewoon op een digitaal kanaal, op blu-ray zou hij het zeker nog beter doen, lijkt me. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
het 1969 meesterwerk 2001: a space odeyssy heb ik ook ergens op dvd, laatste maanden de tijd niet voor genomen maar is een pareltje sowieso ![]() |
|
quote: De film Moon al gezien? Geen 2001... maar wel veel verwijzingen, en sowieso een mooie film. Boeiender ![]() |
|
The social network dus. Mooie film. Je moet echt voor het verhaal gaan en goed opletten, want de dialogen en (juridische) verwikkelingen gaan best snel. De tijd vloog ook voorbij, terwijl het toch een lange film was. Goed acteerwerk van de hoofdpersoon en ook van de anderen, zelfs Justin Timberlake speelt een erg geloofwaardige rol als ondernemer/snelle jongen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: ![]() (maar het boek is beter ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
gisteren in chronologische volgorde: Leon Monty Python and the Holy Grail en half slapend Kermit's Swamp Years, geen idee meer hoe en wat ![]() [Dit bericht is gewijzigd door F.E.S. op 06-11-2010 17:17] ![]() |
|
Geen bereik in de bus? ![]() Je moeder. ![]() |
|
dat, in combinatie met leestekens en Opera Browser ![]() ![]() |
|
Oja shit, je had die Kermit dvd wel weer mee mogen nemen, de vorige keer niet aan toegekomen door de breuk met Karin. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 06-11-2010 17:20] Je moeder. ![]() |
|
het zal je leeftijjd zijn: ik hem 'm al lang thuis en we hebben samen nog Muppets from outer space zitten gluren in Zwolle toen we op de pizza delivery zaten te wachten hehe ![]() ![]() |
|
Ja maar die Swamp years nog niet. Ben je er al bijna trouwens? Ik ga alvast de pizza's decoreren met roombrie, mozzarella en oregano. Indien niet akkoord, sms maar. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 06-11-2010 17:26] Je moeder. ![]() |
|
Against the Dark Steven Seagal die met zwaard los gaat en zombies in stukken hakt. Echt vet gedaan. Must See! [Dit bericht is gewijzigd door FolkWang op 07-11-2010 11:58] ![]() |
|
![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Is het wat? ![]() |
|
quote: quote: Inderdaad...dat is precies de scene die ik bedoelde ![]() I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: Ik vond van wel. ![]() http://www.moviemeter.nl/film/43576 Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Moon is gaaf ja, aanrader! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Psycho De originele, natuurlijk. [Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 08-11-2010 12:36] You have time. You are doing fine. ![]() |
|
Due date Je krijgt wat je verwacht. Ben de 'new wave' om het zo maar even te benoemen van amerikaanse komedies alweer zat eigenlijk. Formulewerk. Scripts die uit een machine worden gescheten. De chemie tussen de hoofdrolspelers is eigenlijk het enige wat de film overeind houdt. Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
Mr. Nobody. Erg gaaf. Erg intrigerend. ![]() Boeiender ![]() |
|
zo net Woody Allen's Bullets over Broadway nu halverwege Mars Attacks! ![]() |
|
quote:Had hoge verwachtingen, maar Moon is teleurstellend voorspelbaar. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |