|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Het is toch niet zeker dat dat vervolg er komt? Ja, die trailer komt, maar dat betekent geen automatische financiering En waarom zou een filmmaker moeten wachten, volgens jou? Als hij het toch gewoon leuk vindt, wil hij er toch gewoon zo snel mogelijk verder mee? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: +1 Dat maakt voor mij de films van gasten als Rodriguez en Tarantino ook zo leuk. Die hebben zelf lol in wat ze doen en maken shit die ze zelf tof vinden en/of zouden willen zien. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Als je er geen hoog tempo op na houdt is het lastig jezelf te bedruipen in deze tijd lijkt me Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik heb het vermoeden dat Rodriguez een bankrekening heeft waarvoor je de rijkdom van redelijk veel users hier moet combineren. Dus bedruipen zal het niet zijn, eerder passie denk ik. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
quote: Haha, dat is deels waar, maar Rodriguez maakt ook een hoop films die die niet maakt omdat 'ie het zelf zo gaaf vindt maar gewoon voor de cash lijkt me.. Ik noem een Spy Kids 1 t/m 3, Sharkgirl & Lavaboy, The Faculty, en zometeen ook gewoon weer Spy Kids 4. |
|
The A-Team Vond hem boven verwachting erg leuk! Ik had hem eigenlijk bij voorbaat al afgeschreven met het idee dat ze heiligschennis plegen door een nieuwe film te maken. Dat hebben ze in ieder geval niet gedaan, zeer vermakelijk |
|
Net The Fourth Kind gekeken, vond hem wel gaaf |
|
quote: Ik kreeg hem gisteren van iemand op dvd. Waarschijnlijk een cam versie dus. Die ga ik dus niet kijken. Dit lijkt me nou juist een film die het op blu-ray goed doet, dus ik wacht nog wel even. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Hij is er ook al in R5, met 5.1 geluid... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Ja, ik zag je link, maar ik heb nog steeds de moeite niet genomen om dat nieuwsgroepen gedoe onder de knie te krijgen. edit. Ah, die r5 is ook op piratebay te vinden. Maar dan nog is het geen blu-ray. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 06-10-2010 21:39] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Bluray schmooray! Vooral voor een gruizige film als deze overbodig. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
De nieuwe Resident Evil is ook al gelekt. Straks toch maar eens kijken dan. Verwachtingen zijn bijzonder laag dus het kan alleen maar meevallen, hoop ik. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Denk je? Ik heb nogal een megatv, dus ik mag graag het onderste uit de kan halen. Ik ben nu die r5 aan het downen, gaat btw retesnel. Van het weekend maar even kijken hoe het er uit ziet. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik snap dat je al helemaal gewend bent om alles in hi-deff te zien maar Machete is van zichzelf al gruizig zoals een oude filmprint dus het zal bij deze wel meevallen. Doen de meeste BR spelers ook niet aan upscaling ofzo? Ik heb overigens die R5 rip ook al gezien en had er verder geen problemen mee... heb de overstap naar hi-deff ook nog niet gemaakt, dat wel. Erger nog, ik kijk oude films nog steeds het liefst op VHS [Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 06-10-2010 23:40] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
foutje... [Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 06-10-2010 23:39] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Juno. Leuke film. |
|
quote: Machete ziet er prima uit op R5, ja. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik zoek een film, het gaat over een groep jongens die eerder in een internaat is misbruikt en dat twee ervan jaren later door middel van geweld diegene willen terug pakken, ik meende dat Kevin Bacon daar ook in speelde, maar ik kom niet op de naam, iemand? Edit± Gevonden de film heet Sleepers [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 07-10-2010 11:09] Against God and Government |
|
quote: Goede film, heb ik ook op DVD! Kevin Bacon heerst sowieso. Die film waarin hij een pedo speelt is ook erg goed dankzij hem. Andere tip: Tremors |
|
Mystic River met o.a. Kevin Bacon is ook gaaf Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ik moest na afloop bijna huilen, zo slecht vond ik die film. |
|
Niet helemaal een film en misschien meer een concert, maar wel fucking geniaal. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
|
|
quote: Hehe, kan wel een keer een uitlegje posten indien gewenst Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |