|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Life During Wartime Caché The Elephant Man |
|
Darfur van Uwe Boll. Zijn tweede goede film. Die andere is Rampage, wat overigens geen verfilming is van het arcade spel. Net zoals Rampage is het weer een snoeiharde film geworden. Genocide kan ook niet anders in beeld gebracht worden. Beter dan bijvoorbeeld Hotel Rwanda. Alleen al vanwege het feit dat Hotel Rwanda een soort light versie van de waarheid weergeeft. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Hmm Uwe Boll, ik zou 'm ook nog wel eens een kans willen geven, maar ik geloof dat je dan met Tunnel Rats moet beginnen? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ik zou dan toch meteen met Rampage beginnen. Tunnel Rats was wel aardig maar nog niet goed genoeg wat mij betreft. Rampage heeft ook zo z'n tekortkomingen maar deed het hier tot tweemaal toe erg goed. Rampage: Vanaf 12 Oktober verkrijgbaar op huur-dvd. [Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 02-10-2010 8:44] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Machete in een verder lege bioscoop zaal. Leuke film, heb me erg vermaakt. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Blijft leuk! |
|
quote: hey, ben jij niet die knappe die ons bij ons werkte? signature |
|
quote: Life During Wartime heb ik niet thuis gezien, de andere twee films heb ik wel op de Xbox gekeken. Caché vond ik tof! Ik begreep het wel, maar uiteindelijk werd niet alles duidelijk gemaakt aan de kijker. Das weisse Band vond ook ik goed, en La pianiste geniaal, dus ik ben op zich wel een Haneke-liefhebber. Het origineel van Funny Games heb ik van de week gedownload, daar ben ik ook wel benieuwd naar. |
|
vanaf 20:20u gaat hier gewoon rtl5 aan. |
|
gisteren: [Dit bericht is gewijzigd door F.E.S. op 04-10-2010 13:54] |
|
quote: Hehehe, Harold & Kumar marathon? Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Geniaal! Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Dat is denk ik ook het hele idee van Caché. Haneke wil altijd iets anders laten zien dan een plot. Vergeet ook 'code inconnu' niet! Meesterlijk! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Machete... Zalig!! Geniale film. (Voor de liefhebbers: In het Now Downloading tipoc staat een linkje naar een perfecte versie, met 5.1 geluid en (op een paar foutjes na) fatsoenlijke ondertitels!) Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Dat denk ik ook! Code inconnu wil ik ook nog graag zien! |
|
Gisteren Guest House Paradiso nog maar eens een keer. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Toch vind ik Bottom echt veel beter. |
|
Ik kan er allebei smakelijk om lachen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ik ook wel, ja! |
|
He, nieuwe naam joh? Je moeder. |
|
O en gisteren die nieuwe Wall Street gezien, best vermakelijk maar wel lange zit. Moet deel 1 nog steeds af kijken. Je moeder. |
|
oei The Devil's Rejects gezien, van Rob Zombie bwa, kon beter paar leuke ideeën en scenes, ma niet meer dan een 6/10 signature |
|
quote:heb ik nog ergens liggen, vanavond maar eens een keertje proberen dan |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |