|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nee. |
|
Flauw, dan mezelf nog maar eens quoten op de nieuwe pagina quote: [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 26-12-2010 5:07] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote:Deze heb ik net gekeken. Mooie film. |
|
Buried ook gezien gister! Gave film en finale natuurlijk. Ryan Reynolds deed het buitengewoon goed Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
En het onvermijdelijke Home Alone natuurlijk Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ik vond hem eigenlijk nogal saai. Het idee is wel leuk, maar niet voor een lange film. |
|
quote: deze zou ik erg graag willen zien, maar blijkbaar tonen ze deze niet rond Brugge |
|
quote: Het laatste half uur daarvan gekeken en ook nog een groot stuk van het mierzoete, doch best aardige Enchanted |
|
quote: Hehe, die heb ik toendertijd gekocht toen 'ie net uit was; tot nu toe 2 á 3 keer gekeken, van dat gesleep met die kist door de sneeuw snap ik nog steeds geen hol :') [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 26-12-2010 16:08] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Nee, verrot vaag filmpje, hehe. Afgelopen nacht dan eindelijk crawlspace herkeken. Ooit een keer gezien in de jaren 80 en toevallig weer eens aan gedacht en gedowned. Tis een thriller, dus voor de doorgewinterde horrorfannaat is ie misschien wat soft, maar damn, ik heb toch weer op het puntje van de bank gezeten. Wat kan(kon) die kinski toch een geweldige foute meneer neerzetten. Haast een beetje een pre-saw achtige film, geweldig! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ohh die Saw films zijn geniaal, wat een fantasie German U-Boats and Battle of the Atlantic U-666 |
|
quote: +1 Ik heb ook altijd een beetje moeite met Helvete in dit topic. Altijd maar de ultra-art-house kijken (wat ik ook doe) en spugen op ALLES was uit amerika komt (wat ik zeker niet doe). Maar enige positieve motivatie komt er nooit bij te pas. Wat onderscheid de art-house? De fotografie? De karakterschetsen? Ononorthodoxe plotontwikkeling? Of gaat dit Helvete allemaal een beetje boven de pet? Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Mr. Nobody met den vriendin gekeken, blijft een geniale film. Boeiender |
|
Misschien doe ik die vanavond Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Komt daar jouw nickname vandaan? Saw 4 gezien: viel me enorm mee! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Frozen. quote: Best vette film eigenlijk. Met redelijk minimale middelen wordt hier toch een best spannend stukje film neergezet. Zitten vast wel plotholes hier en daar, maar al met al prima vermaak! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Had je deel 3 nou ook al gezien inmiddels dan? Ik vond het na deel 4 wel keihard bergafwaarts gaan qua verhaal... maar ja.. Denk dat ik desalniettemin morgen deel 7 maar es op ga zetten in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! |
|
zijn er al 7? Dan heb ik er al 2 finaal langs me heen laten gaan |
|
Mwah, aan deel 5 en 6 heb je niet veel gemist hoor Deel 5 was gewoon om te janken zo slecht en voorspelbaar, 6...eigenlijk ook wel Maar ik wil ze per sé allemaal zien in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! |
|
hoorde ik daar het woord 'marathon'? |
|
Jij snapt 'm in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! |
|
Ik vond deel 6 anders prima te pruimen.. 5 was minder als de rest, maar al met al best een knappe reeks films. Morgenavond deel 7 opzetten, zojuist binnengeslurpt Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Nee, dit deel kwam toevallig op tv waar ik nu ben. quote: Ik wil ze ook per se allemaal zien The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Vierde van Sokurov inmiddels. Deze is wat toegankelijker. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |