IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : "What are you doing? We don't stop here" [film topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Argh
Usericon van Argh
Posted 26-12-2010 4:58 by Argh Profiel van Argh

quote:
Op 26 december 2010 4:55 schreef Helvete het volgende:







Wat is dit nou voor review? Kom op, vertel eens wat over de film en wat je er van vond zodat je mensen enthousiast kunt maken om 'm ook te gaan kijken, probeer ik ook altijd in dit topic... helaas kom ik te vaak enkel smileys als uitdrukking tegen :')

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 26-12-2010 5:08]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 26-12-2010 5:01 by Helvete Profiel van Helvete

Nee.


Argh
Usericon van Argh
Posted 26-12-2010 5:06 by Argh Profiel van Argh

Flauw, dan mezelf nog maar eens quoten op de nieuwe pagina

quote:
Op 26 december 2010 4:34 schreef Argh het volgende:


Ongelooflijk hoe 1 decor en 1 acteur je toch anderhalf uur lang weet te boeien! 1 decor hadden we al gezien bij Cube, maar dit gaat nog een stapje verder. Een transport medewerker zit vast/is levend begraven/gegijzeld in een kist ergens onder de grond tijdens de oorlog in Irak, met een mobiele telefoon en een zippo moet hij zien te overleven.... dat is deze film in een notendop. We zien gedurende anderhalf uur niet meer dan 4 planken en een acteur (echter wel knap gefilmd en mooi belicht) En tegelijkertijd een aanklacht tegen de oorlog in Irak... de spanning is om te snijden en je voelt de claustrofobie de gehele film door, erg sterk geacteerd en petje af voor deze acteur! Aanrader!


[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 26-12-2010 5:07]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 26-12-2010 8:34 by Helvete Profiel van Helvete

quote:
Op 20 december 2010 2:59 schreef Argh het volgende:


Visueel meesterwerk/pareltje! Briljante openings sequence die me nog lang bij zal staan... geweldig gemaakt, erg trippy! Nu nog aan het na doezelen... Flinterdun verhaal maar erg mooi verpakt, had alleen wel een soort van schocking of heftige scene verwacht van Gaspar Noé maar die bleef uit. Wat een geweldig visueel ingestelde/knappe regisseur is dit toch... snap niet hoe hij sommige dingen flikt!

Vrij 'eng' als zo iets me nog te wachten staat... althans; DMT schijnt een drug te zijn die het stofje activeren in je hersenen die je lichaam pas activeert op het moment vlak voordat je sterft... hierin iig prachtig verbeeld.
Deze heb ik net gekeken. Mooie film.


spectre
Usericon van spectre
Posted 26-12-2010 8:36 by spectre Profiel van spectre

Buried ook gezien gister! Gave film en finale natuurlijk. Ryan Reynolds deed het buitengewoon goed


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 26-12-2010 8:36 by spectre Profiel van spectre

En het onvermijdelijke Home Alone natuurlijk


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Lalena
Usericon van Lalena
Posted 26-12-2010 10:37 by Lalena Profiel van Lalena

quote:
Op 26 december 2010 8:36 schreef spectre het volgende:
Buried ook gezien gister! Gave film en finale natuurlijk. Ryan Reynolds deed het buitengewoon goed


Ik vond hem eigenlijk nogal saai. Het idee is wel leuk, maar niet voor een lange film.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 26-12-2010 13:28 by Tool-fan Profiel van Tool-fan

quote:
Op 26 december 2010 4:34 schreef Argh het volgende:


Ongelooflijk hoe 1 decor en 1 acteur je toch anderhalf uur lang weet te boeien! 1 decor hadden we al gezien bij Cube, maar dit gaat nog een stapje verder. Een transport medewerker zit vast/is levend begraven/gegijzeld in een kist ergens onder de grond tijdens de oorlog in Irak, met een mobiele telefoon en een zippo moet hij zien te overleven.... dat is deze film in een notendop. We zien gedurende anderhalf uur niet meer dan 4 planken en een acteur (echter wel knap gefilmd en mooi belicht) En tegelijkertijd een aanklacht tegen de oorlog in Irak... de spanning is om te snijden en je voelt de claustrofobie de gehele film door, erg sterk geacteerd en petje af voor deze acteur! Aanrader!

deze zou ik erg graag willen zien, maar blijkbaar tonen ze deze niet rond Brugge


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 26-12-2010 14:18 by MetalJan Profiel van MetalJan

quote:
Op 26 december 2010 8:36 schreef spectre het volgende:
En het onvermijdelijke Home Alone natuurlijk


Het laatste half uur daarvan gekeken en ook nog een groot stuk van het mierzoete, doch best aardige Enchanted


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 26-12-2010 16:08 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 22 december 2010 23:16 schreef De Tegenpartij het volgende:
Afgelopen nacht bij gebrek aan iets anders maar eens the misanthrope van nocturno culto opgezet. Die opnames van platencontractondertekeningen etc, mja, ik vond er niet zoveel aan. De beelden van culto in de bossen zijn op zich best gaaf, maar heeft die man adhd ofzo? Hij heeft er nogal moeite mee om een steady shot te maken, wel jammer. Veels te gestressed gefilmd.


Hehe, die heb ik toendertijd gekocht toen 'ie net uit was; tot nu toe 2 á 3 keer gekeken, van dat gesleep met die kist door de sneeuw snap ik nog steeds geen hol :')

[Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 26-12-2010 16:08]


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 26-12-2010 16:42 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Nee, verrot vaag filmpje, hehe.

Afgelopen nacht dan eindelijk crawlspace herkeken. Ooit een keer gezien in de jaren 80 en toevallig weer eens aan gedacht en gedowned.

Tis een thriller, dus voor de doorgewinterde horrorfannaat is ie misschien wat soft, maar damn, ik heb toch weer op het puntje van de bank gezeten. Wat kan(kon) die kinski toch een geweldige foute meneer neerzetten. Haast een beetje een pre-saw achtige film, geweldig!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


U Boat-666
U-666
Usericon van U Boat-666
Posted 26-12-2010 16:48 by U Boat-666 Profiel van U Boat-666http://www.uboataces.com/

Ohh die Saw films zijn geniaal, wat een fantasie


German U-Boats and Battle of the Atlantic U-666


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 26-12-2010 18:18 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

quote:
Op 26 december 2010 4:58 schreef Argh het volgende:
Wat is dit nou voor review? Kom op, vertel eens wat over de film en wat je er van vond zodat je mensen enthousiast kunt maken om 'm ook te gaan kijken, probeer ik ook altijd in dit topic... helaas kom ik te vaak enkel smileys als uitdrukking tegen :')

+1 Ik heb ook altijd een beetje moeite met Helvete in dit topic. Altijd maar de ultra-art-house kijken (wat ik ook doe) en spugen op ALLES was uit amerika komt (wat ik zeker niet doe). Maar enige positieve motivatie komt er nooit bij te pas. Wat onderscheid de art-house? De fotografie? De karakterschetsen? Ononorthodoxe plotontwikkeling? Of gaat dit Helvete allemaal een beetje boven de pet?


Dear dirty delightful old drunken old days


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 26-12-2010 18:37 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Mr. Nobody met den vriendin gekeken, blijft een geniale film.


Boeiender


spectre
Usericon van spectre
Posted 26-12-2010 18:43 by spectre Profiel van spectre

Misschien doe ik die vanavond


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-12-2010 18:44 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Komt daar jouw nickname vandaan?

Saw 4 gezien: viel me enorm mee!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 26-12-2010 20:18 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

Frozen.

quote:
Een snowboarder, zijn beste vriend en zijn vriendin, stranden in een skilift op een berg ergens in Nieuw-Engeland. Hulp hoeven ze niet te verwachten; het gebied is namelijk tijdelijk gesloten. Ze zullen nu moeten vechten om niet ten prooi te vallen aan een groep hongerige wolven, maar ook tegen de kou.


Best vette film eigenlijk. Met redelijk minimale middelen wordt hier toch een best spannend stukje film neergezet. Zitten vast wel plotholes hier en daar, maar al met al prima vermaak!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


BlackSun
Usericon van BlackSun
Posted 26-12-2010 21:53 by BlackSun Profiel van BlackSunhttp://nl-nl.facebook.com/people/Linda-Blad/100001505370942

quote:
Op 26 december 2010 18:44 schreef Mutilator het volgende:

Saw 4 gezien: viel me enorm mee!


Had je deel 3 nou ook al gezien inmiddels dan?
Ik vond het na deel 4 wel keihard bergafwaarts gaan qua verhaal... maar ja..

Denk dat ik desalniettemin morgen deel 7 maar es op ga zetten


in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..!


F.E.S.
Usericon van F.E.S.
Posted 26-12-2010 22:08 by F.E.S. Profiel van F.E.S.

zijn er al 7? Dan heb ik er al 2 finaal langs me heen laten gaan


BlackSun
Usericon van BlackSun
Posted 26-12-2010 22:09 by BlackSun Profiel van BlackSunhttp://nl-nl.facebook.com/people/Linda-Blad/100001505370942

Mwah, aan deel 5 en 6 heb je niet veel gemist hoor Deel 5 was gewoon om te janken zo slecht en voorspelbaar, 6...eigenlijk ook wel Maar ik wil ze per sé allemaal zien


in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..!


F.E.S.
Usericon van F.E.S.
Posted 26-12-2010 22:16 by F.E.S. Profiel van F.E.S.

hoorde ik daar het woord 'marathon'?


BlackSun
Usericon van BlackSun
Posted 26-12-2010 22:18 by BlackSun Profiel van BlackSunhttp://nl-nl.facebook.com/people/Linda-Blad/100001505370942

Jij snapt 'm


in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..!


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 26-12-2010 23:03 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

Ik vond deel 6 anders prima te pruimen.. 5 was minder als de rest, maar al met al best een knappe reeks films. Morgenavond deel 7 opzetten, zojuist binnengeslurpt


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-12-2010 3:04 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 26 december 2010 21:53 schreef BlackSun het volgende:
Had je deel 3 nou ook al gezien inmiddels dan?


Nee, dit deel kwam toevallig op tv waar ik nu ben.

quote:
Ik vond het na deel 4 wel keihard bergafwaarts gaan qua verhaal... maar ja..

Denk dat ik desalniettemin morgen deel 7 maar es op ga zetten


Ik wil ze ook per se allemaal zien


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 27-12-2010 6:52 by Helvete Profiel van Helvete





Vierde van Sokurov inmiddels. Deze is wat toegankelijker.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen