|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: +1! ooit nog in de cinema gezien en was er toen echt wel van onder de indruk gisteren Taken gezien, vond ik erg aardig en silence of the lambs, blijft geniaal imo nu the big lebowski |
|
Onlangs "The Devil" gezien. Best slecht. Het idee ("5 people trapped in an elevator discover one of them is the devil") was al te corny voor woorden, maar dit sloeg echt weer alles. Daarnaast "The Town", geregisseerd door (en met hoofdrol van) Ben Affleck. Best gave heist-movie, lekker rauw allemaal. Niet briljant maar zeker de moeite waard! |
|
quote: Sean Bean! Leuke rol voor Carice van Houten. Leuk verhaal, maar wel behoorlijk christelijk allemaal. Zeker de moeite waard hoor! |
|
Dan ga ik die vanavond ook maar kijken. Net deze gezien Aandrader ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Dat was een betere film dan ik dacht Nu zo Fish Tank. [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 13-12-2010 22:03] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Net deze film gekeken: Prachtige film met een schitterend einde, gaat erg diep. Aanrader! |
|
quote: Hmm, best indrukwekkend. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Unthinkable, pfff wat slecht. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Mr. Nobody, erm.. nog een keer dan maar. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Inhale Hele gave thriller! Het verhaal gaat over een vader die zijn dochter probeert te redden met een longtransplantatie. Absoluut een aanrader |
|
gisteren The goblet of fire en The order of the phoenix, nu halverwege The half blood prince en dit weekeinde waarschijnlijk een LOTR marathon |
|
^ Goed plan van je Zojuist Inception gezien.. óf hij was lang niet zo lastig te begrijpen als men zegt...óf dat was ie wel waardoor alle moeilijkheid langs me heen is gegaan... ofzo hoe dan ook, ik vond hem tof in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! |
|
Duh, mijn leven kent enkel goede plannen *kuch..* |
|
Afgelopen weekend in Engeland Fantastic Four gezien (aardig) en The Matrix weer eens. Blijft ook cool. Daarna Matrix 2 en 3 er deze week doorheen gejaagd en dat was wederom niet zo'n succes. Beide vervolgen bezwijken onder hun eigen pretentieuze gewicht en het laatste deel wordt zo ridicuul dat ik nog steeds geen idee heb wat er nu eigenlijk gebeurt (wat ik bv. ook bij de derde Pirates of the Caribbean heb). http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Check Mr. Nobody, denk dat je die wél kan waarderen. Boeiender |
|
eens zien... Hellraiser 1 Hellraiser Hellbound Finding Nemo Analyze This Analyze That The Incredibles Jurassic Park Zometeen Mars Attacks!? |
|
AAT AAT AAT AAT AAT AAT AAT AAT AAT AAT AAT AAT AAT AAT AAT AAT AAT AAT Maareh, jullie komen niet meer dus? Want dan stop ik met wachten en ga ik wandelen voor het donker is. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 19-12-2010 15:47] Je moeder. |
|
erhm, keine ahnung |
|
Ja duidelijk. Ik ga wandelen, sms maar als je je ontdooide pizza nog wil hebben. Je moeder. |
|
Wall E net met AMon gekeken de eerste keer dat hij een film uitgekeken heeft meer zelf, hij wou hem meteen opnieuw bekijken signature |
|
platoon weer eens gekeken... wat is die gaaf German U-Boats and Battle of the Atlantic U-666 |
|
Empire Of The Sun Eén van mijn favoriete films! |
|
Dragonball Z Brolly the legendary super saiyan Mars Attacks! Mighty aphrodite |
|
New kids turbo. Afrader. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |