![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Bíj te leren of bij te léren? En dat die Duitse nasynchronisatie bij Harry Potter wel werkt ligt aan die kinderachtige stemmen van die moffen. ![]() headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
The A-Team is anders best komisch in het Duits. ![]() |
|
Net even gekeken: Best grappig. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: Alle 82 miljoen, of net dat handjevol dat nasynchronisatie verzorgt? Heb je hem in het Duits gezien, of moet je even wat te mekkeren hebben? ![]() Kalmeer, neem een biertje, daar knap je van op. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Eerste paar films zijn duidelijk nog op een wat jonger publiek gericht, maar vanaf deel 4 wordt het allemaal een stuk donkerder. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Echt hè? Haha. Nouja, deze film dus ook gezien van de week, en ik was zeer positief verrast. Dacht eerst dat ik het helemaal kut zou gaan vinden, het laatste boek in twee delen, maar ik hield er toen dus geen rekening mee dat er dan weer eens eindelijk meer ruimte zou zijn voor details en het goed uitwerken van de verhaallijn zoals die in het boek loopt. Dat heb ik namelijk echt gemist de afgelopen 3 films. Nu al zin in 7.2! ![]() Ook gister even naar Sint geweest. Was wel vermakelijk. Soms wel gelachen, hoe krijg je het verzonnen, soms ook even een gigantische facepalm, maar het was geen verloren tijd, zo erg nu ook weer niet. ![]() |
|
Odinokij Golos Cheloveka (The Lonely Human Voice) van Aleksandr Sokurov ![]() ![]() ![]() |
|
Vorige week trouwens Despicable Me gezien, die was het aankijken ook zeker waard ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Zeker! Heel mooi neergezet. ![]() |
|
Korte Russische animatiefilm Tale of Tales. http://video.google.com/videoplay?docid=3567214682158602820# Dat wolfje is ook leuk. ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 24-11-2010 20:13] ![]() |
|
The Island Zowel science fiction als actiefilms zijn niet helemaal mijn ding, maar hoewel deze een beetje van beide is, vond ik het idee erachter toch best wel gaaf. ![]() |
|
![]() WEIRRRD maar geweldig! ![]() Er zijn zelfs shirts van: ![]() ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
man, ik freak. net The Fourth Kind gezien ik ben een heel erg sceptisch persoon, maar dat was echt.... raagh de "echte" beelden met dat rare zweven of dat Sumerisch gedoe... en die verdwijning en die beelden... bah, ben er niet goed van en het rare is dat mijn zoon ook altijd bezig is over een uit in zijn slaap en 's morgens zegt hij dan dat er helemaal geen uil was echt brrr Blair Witch/Paranormal activity met echte beelden fok ben beetje nerveus van geworden signature ![]() |
|
heeft nog iemand die gezien? met die man in behandeling die via politie-live zijn gezin afmaakt door de "uilen" en dan dat "zweven" en die live beelden van therapie... damn. signature ![]() |
|
haha, dude die shit is zo nep als the blair witch project... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote:Jep, al zeggen de filmmakers zelf dat het echt is. ![]() |
|
Ze beweren inderdaad dat die beelden de ertussendoor komen echt zijn.. geen idee of het waar is, maar creepy is het wel ![]() in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
quote:Het is niet waargebeurd, die geinterviewde persoon heeft niet bestaan en de mensen die wel bestaan (er worden een aantal professoren genoemd) hebben aangegeven van niks te weten. Vond er verder niks indrukwekkends aan, steeds als er iets gebeurt is het beeld weg (besparing op special effects?) ![]() ![]() |
|
quote: Boefje. Boeiender ![]() |
|
quote:Wat voor een film is dat? :') Zoveelste mentalkloon. ![]() |
|
quote: De ene, waar ze scumfucken. ![]() Boeiender ![]() |
|
quote:Viespeuken film. :') Zoveelste mentalkloon. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Samen met de deerne gekeken. ![]() Boeiender ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |