![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nope, geen Ghibli. Mononoke moet je ding zijn, denk ik. Het is ook gewoon best een trage film. Ik ken eigenlijk alleen maar mensen die hem of helemaal geweldig vinden, of helemaal niet. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Donnie Darko, blijft 'n wazige film. ![]() |
|
Na alle aanbevelingen en lofzangen van de afgelopen jaren vond ik die wat tegenvallen. Niet slecht hoor, maar ook niet heel erg bijzonder.. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Machete gezien, wel redelijk. Aantal vermakelijke scenes maar over het algemeen vrij middelmatig. Matig tot slecht acteerwerk ook van ongeveer alle hoofdrolspelers. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
12 monkeys!! ![]() Iron man II ook ![]() ![]() |
|
quote: Mononoke-hime heb ik niet gezien, maar Spirited Away van dezelfde kerel wel en die was heel leuk ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
ik zat vannacht te twijfelen tussen The Thing (Carpenter) en What's eating Gilbert Grape? toch maar voor de Antarctische klassieker gegaan, met audiocommentaar van Carpenter en Russell ik heb een leven nodig ![]() |
|
The Thing is wel ontzettend vet ja. Komt niet vaak voor dat er in dat genre zulke goede films worden gemaakt. Kan zich wat sfeer en spanning betreft bijna meten met Alien en Aliens. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Bron? Er is sowieso geen ingekleurde versie, de film is gewoon in kleur opgenomen. De film was bedoeld als zwart-wit-film, maar er zijn per ongeluk dvd's in kleur gedrukt. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
The Thing is behoorlijk overrated. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
Zaterdag gezien: Jackass 3D ![]() ![]() |
|
quote: Echt wel. Wat is er mis mee? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
De specials, en daar draait die film ook om imo ![]() |
|
quote: Specials? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Before The Devil Knows You're Dead ![]() |
|
@ Spectre sfeervol interieur en exterieur en uiteraard Charles Hallahan's hoofd ![]() en is een film van '82. Als je de effecten van de drie jaar oudere Alien onder de loep neemt haalt het ook veel van de sfeer weg. Neemt niet weg dat dit de films zijn waar door acteerwerk en setontwerp/locatiemanagement een juiste toon wordt gehanteerd, in tegenstelling tot latere films waarin alles groter en meer CGI moest zijn, 'on popular demand' tot District 9 en T:Salvation imo, deze 2 hebben realisme gebracht in CGI, geen duidelijk fake (zoals Avatar ![]() [Dit bericht is gewijzigd door F.E.S. op 25-10-2010 12:16] ![]() |
|
quote: Ja. http://en.wikipedia.org/wiki/Special_effect ![]() |
|
quote: Noem dat dan ook gewoon special effects man, ik snapte het ook niet. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Ach so, Mja ik vind de kwaliteit van special effects in films nauwelijks het discussiëren waard als het gaat om criteria die interessant zijn voor het beoordelen van films. Goede special effects kunnen een film naar een hoger niveau trekken en slechte kunnen het tegenovergestelde doen maar het gros is gewoon acceptabel of gemiddeld en dat maakt dat het voor mij niet echt een relevante factor is, zoals in The Thing. In de Alien films trouwens ook niet. [Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 25-10-2010 12:35] Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Laat de special effects dan maar achterwege, als het op zichzelf al een goede film is. ![]() headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
quote: Ik begrijp niet echt wat je bedoelt. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Matrix Reloaded ![]() ![]() |
|
Jackass 3D Ooh man, ik heb die shit nooit gekeken op MTV maar ik heb bijna in m'n broek geplast van het lachen en bijna over m'n nek gegaan. Geslaagde avond ![]() ![]() ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |