![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() en ![]() headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
![]() en ![]() The Wrestler voor de tweede keer, op 1080p nog baziger! headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
vond ik ook goed, Wrestler signature ![]() |
|
Harry Brown. ![]() ![]() |
|
Sideways ![]() ![]() |
|
quote: Die komt deze week hier aan de beurt, ben benieuwd. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
![]() en ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Naturens Galleri op 11-01-2011 8:29] headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
quote: ![]() moet je het vervolg ook doen: ![]() sluit heerlijk aan op het lopende verhaal ![]() ![]() |
|
Inderdaad, het wachten is op 28 months later en 28 years later, het smaakt naar meer. ![]() Boeiender ![]() |
|
Ik vond 28 weeks juist een enorme tegenvaller, vergeleken met 28 days. Zouteloos en voorspelbaar. Verrassend triviaal ![]() |
|
Ik vond het een kleine tegenvaller, maar had nog genoeg in zich om het boven de massa uit te tillen. Ben zeker benieuwd naar mogelijk vervolgen ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
Of een prequel: 28 minutes later/earlier. ![]() |
|
How to lose friends and alienate people. ![]() |
|
quote:geen slecht idee, ik zie de koffiemokken en broodtrommel merchandise al in de schappen ![]() |
|
quote: Dat lijkt mij dan wel weer een goed idee. ![]() Verrassend triviaal ![]() |
|
The never ending story Labyrinth IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Crazy On The Outside net. Hehe, hilarische film ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: ![]() ![]() signature ![]() |
|
+ 1 ![]() ![]() Zojuist gezien: How to train your dragon en the legend of the guardians. Allebei best vermakelijk ![]() in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! ![]() |
|
Herman Finkers - EHBO is mijn lust en mijn leven nu bezig met Geen spatader veranderd ![]() ![]() |
|
quote:Hebben ze daar films van gemaakt? ![]() Net Clueless gezien. ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 11-01-2011 22:43] ![]() |
|
quote:As if... Net gekeken: 'Sam, het afscheid', docu van Ria 'Vinger aan de pols' Bremer. De tering, wat een tearjerker. ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Ik wil de docu ook nog zien. Sam is de neef van een vriendinnetje van mij. ![]() |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |