|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ah, het is weer die tijd van het jaar? Maar goed plan, ik heb ze alle zes ook alweer even klaar liggen. Volgende week aan beginnen als ik terug ben uit Engeland. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Yes! Dinsdag 'Empire' en woensdag 'Jedi' Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Die eerste drie kijk je niet? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Ja soms wel hoor. Maar nu wil ik de originele 3 op volgorde weer eens zien. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Gister eindelijk Inception gezien! Raakte af en toe wat verdwaald, maar wat een schouwspel Verder gekeken de laatste tijd: * Get Him to the Greek ***½ * Winter's Bone ***½ * How to Train Your Dragon **** * Despicable Me **** * Easy A *** * Machete ***½ * Symbol **** Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Laatst aan begonnen maar afgezet omdat ik die Russel Brand niet trok. Daarna een interview met hem gezien bij Conan en die mening is zich aan het bijstellen. Binnenkort nog eens proberen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ja, zoals ook in Forgetting Sarah Marshall speelt hij Aldous Snow, een té gehypete, maar oh zo slechte rockster. Hij is niet altijd even grappig. maar het feit dat het zo lekker over the top is maakt het wel weer lachwekkend. Daarnaast speelt Jonah Hill as usual weer een erg grappige rol. Maar vergeet vooral niet je verstand op nul te zetten Ik vond het iig een vermakelijke film Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Aangezien ik in het 'films die binnenkort te zien zijn' topic iets zag staan over Mega Shark VS Crocosaurus, besloot ik de voorloper ervan maar es te gaan zien... Mega Shark VS Giant Octopus Tja..precies wat je ervan zou verwachten .. ben benieuwd naar deel 2. in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! |
|
Vanavond Jedi [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 07-12-2010 11:46] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Gisteren Paranormal Activity 2, wat een boutfilm. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Die film is zo slecht dat ie weer goed wordt. [Dit bericht is gewijzigd door Svartekunst op 07-12-2010 16:22] |
|
Klopt. Slecht acteerwerk, matig verhaal + Lekkere wijven, mooie beelden, over the top actie -------------------------- = ***½ Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Niet zo geweldig als de vorige twee maar toch zeker erg leuk [Dit bericht is gewijzigd door Jouke op 07-12-2010 21:22] |
|
Dig! Tip van zwartjood meen ik. Fantastische docu, die wel heel mooi het verloop van twee bands naast elkaar zet. Moraal is eigenlijk: met alleen talent kom je er niet. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Net gezien. Epische shaat. Jet Li die laat zien dat hij meer kan dan alleen martial arts, een intense verhaallijn. Intrige en doodslag. Ijzersterk als Crouching Tiger, Hero, House of Flying Daggers maar compleet anders. Meer realistischer en rauwer. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
De beste in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! |
|
Heerlijk om ze alle 3 weer eens vlot achter elkaar te zien Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Orphan - Beter dan ik had verwacht, maar nog steeds zeer matig. Book of Eli - Slecht uitgewerkt verhaal, maar wat een beelden! (vooral op 1080p) headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: +1: Who's your daddy.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik ga toch voor "empire...". Maar dit moet wel genuanceerd worden. Alle drie deze delen heersen. |
|
quote: Die ga ik straks kijken ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: De minste... Ewoks Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |