|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Nee. Boeiender |
|
Trzecia Część Nocy (The Third Part of the Night) Ging me allemaal net iets te snel. |
|
quote: Zo, net gekeken. Voor een ieder die nog van plan was deze film te gaan checken: NIET DOEN. Ik ben een enorme liefhebber van de Saw-films, en alhoewel niet alle delen even sterk waren (en geen van allen konden tippen aan het geniale eerste deel) is dit laatste deel een teleurstelling van heb-ik-jou-daar. Ongeïnspireerd, niet spannend, futloos, onbevredigend einde, stompzinnige "twists" die je al uren aan ziet komen, belachelijk verhaal, meh. Jigsaw zelf is nog geen 3 minuten in beeld, en ook de terugkeer van Dr. Gordon is knap kansloos. Tuurlijk, wel weer wat leuke manieren om pijnlijk dood te gaan gezien, maar dat was het dan ook wel. Komt bij dat ze in deze film wel niet zo extreem over de top gaan, dat je je afvraagt of er niet 500 handlangers van Jigsaw zijn, want met minder kun je die vallen niet bewerkstelligen. Ongeloofwaardig. Tuurlijk, niemand heeft het middenin een drukke straat in de gaten dat er een val met grote kettingen en cirkelzagen in elkaar wordt gezet en dat er 3 mensen worden vastgebonden aan bouwgereedschap... Rrrright. Houterig geacteerd, stompzinnige 3D effecten (ik keek in 2D overigens), het tofste aan deze film is de soundtrack. Maar dat deuntje gaat inmiddels ook al 7 films mee.. Jammer. Héél erg jammer. Binnenkort deel 1 nog maar eens kijken, for old times sake. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Na het Saw 3D debacle maar doorgegaan met Despicable Me. Geniaal... Ik ben sowieso een enorme animatie/Pixar/Dreamworks/etc. liefhebber, en deze is ook weer een lust voor het oog. Erg grappig, leuke anti-held, de minions heerschen en Agnes is een schatje. Top! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Check. Me niet meer wagen aan saw. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
ik heb enkel deel 1 gezien en deze beviel me erg goed, maar vooral door de reacties geen volgende delen meer gezien. welke delen zijn nog de moeite om te zien als je deel 1 echt wel goed vond? |
|
quote: 2 en 3 zijn zeker de moeite waard. 4 was best aardig, 5 was zeer matig, 6 is wel weer aardig, en 7 is Fotze mit Pommes.. Naar mijn bescheiden mening Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: dank je en heeft het een meerwaarde als je ze in volgorde ziet of kan ik bijvoorbeeld perfect nummer 3 zien zonder de 2de gezien te hebben? |
|
LOTR: The fellowship of the ring |
|
|
|
quote: Nee, ik zou ze wel in volgorde pakken.. Weet even niet meer precies hoe dat met de eerste delen zat, maar zeker in de wat latere delen wordt er regelmatig teruggegrepen naar vorige delen.. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
... omdat de ideeen al heel vroeg op waren Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
9 van de 10 vervolgen zijn een slap aftreksel van het origineel. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote:Ik dacht dat ze nu bij nummer 7 waren aangekomen.... Boeiender |
|
quote: signature |
|
As It Is in Heaven Coffee and Cigarettes Girl with a Pearl Earring The Killing Fields |
|
We Were Soldiers Film over de Vietnam oorlog met een sterke hoofdrol van Mel Gibson. Gelukkig niet alleen Amerikaans patriottisme maar ook af en toe een menselijk beeld van de vijand. |
|
quote: Klopt, hoewel deel 2 echt een rukfilm is, heeft het toch nog enige functie voor de verhaallijn. Deel 3 en 4 grijpen nog wat meer terug naar het eerste deel. Ik ga Saw 7 zo toch maar aanzetten..5 en 6 vond ik al erg matig, dus dan kan deze er ook nog wel bij in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! |
|
Vozvrashchenie voor de 3e keer in een half jaar. Nu op breedbeeld. Paps en mams vonden hem ook erg gaaf. En Into The Wild nog maar eens en ook nog een flink stuk van Oorlogswinter, maar die was wat matigjes. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Dat is toch die film met die emotionele huisvrouwen? |
|
quote: Ook ja, toch vind ik het een best goede film. Maar ik ben dan ook niet zo kritisch als het op dit genre aankomt. |
|
Geeft verder ook niet. |
|
Op het gebied van teen-movies en chick-flicks ben ik dan weer wel heel kritisch. |
|
quote: Ik heb je gewaarschuwd..... Vond 2 overigens een sterke film! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |