![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Terminator: Salvation maar weer eens aangezet ![]() |
|
Dat is met die chick toch? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Kristianna Loken speelt in de derde [Dit bericht is gewijzigd door F.E.S. op 22-12-2010 20:32] ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Afgelopen nacht bij gebrek aan iets anders maar eens the misanthrope van nocturno culto opgezet. Die opnames van platencontractondertekeningen etc, mja, ik vond er niet zoveel aan. De beelden van culto in de bossen zijn op zich best gaaf, maar heeft die man adhd ofzo? Hij heeft er nogal moeite mee om een steady shot te maken, wel jammer. Veels te gestressed gefilmd. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 22-12-2010 23:17] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Ook gezien nu. Kon me niet echt boeien ondanks dat Carice meespeelt. ![]() |
|
The assassination of Jesse James (...) Mooie uitgesponnen western en karakter-studies. Goed? Slecht? Lafaard? Held? Nergens is die scheidslijn dunner en wordt het duidelijker dan in het almachtige genre van de western. Mooi! ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
![]() "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" ![]() |
|
![]() ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
zo waar! Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
a-team. duidelijk beter dan dat ik verwachte (ook vaak erg grappig). ![]() ![]() |
|
88 Minutes Van zo’n Cluedo films zijn er natuurlijk meer dan genoeg, maar ik vond deze best OK. Als kijker trap je er makkelijk in, ik in ieder geval wel. ![]() |
|
Gremlins, Bad Santa en Ice Age 3 ![]() in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! ![]() |
|
Harry Potter 5 en 6. Je moeder. ![]() |
|
nais ![]() in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! ![]() |
|
Vanmorgen om half 6 Donnie Darko nog maar eens opgezet, blijft wel leuk op zich. ![]() |
|
My Super Psycho Sweet 16, geweldig dat ze daar een film over gemaakt hebben. ![]() Alleen jammer dat het verwende tienermeisje niet zo goed gespeeld wordt, maar dat is misschien ook onmogelijk, zo over de top als in het echt valt niet te spelen. ![]() |
|
Ah, daar zapte ik net langs. Ik dacht even dat het de serie sweet 16 was, maar nee. Leek me niets. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
De film is ook wel heel voorspelbaar tot nu toe. Toch even kijken hoe het afloopt. ![]() ![]() |
|
Natural Born Killers, omdat het kan ![]() |
|
Wall E, omdat het is signature ![]() |
|
'bsoluut ![]() |
|
![]() Ongelooflijk hoe 1 decor en 1 acteur je toch anderhalf uur lang weet te boeien! 1 decor hadden we al gezien bij Cube, maar dit gaat nog een stapje verder. Een transport medewerker zit vast/is levend begraven/gegijzeld in een kist ergens onder de grond tijdens de oorlog in Irak, met een mobiele telefoon en een zippo moet hij zien te overleven.... dat is deze film in een notendop. We zien gedurende anderhalf uur niet meer dan 4 planken en een acteur (echter wel knap gefilmd en mooi belicht) En tegelijkertijd een aanklacht tegen de oorlog in Irak... de spanning is om te snijden en je voelt de claustrofobie de gehele film door, erg sterk geacteerd en petje af voor deze acteur! Aanrader! [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 26-12-2010 4:47] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
![]() ![]() Alleen hebben de personages wel heel veel pech. Dat komt wat ongeloofwaardig over. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |