|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
+ PARKWAY DRIVE + ARCH ENEMY + KVELERTAK |
|
Prima. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Je hebt er eentje gemist wijsneus. Won't happen again. |
|
Muhahaha! Is het al bijna zomer?!?! |
|
quote: Nee hoor. Eerder riep ik ook al dat KVELERTAK er ook zou staan maar dat was blijkbaar al bekend riep iemand. Maargoed, leert en upload die images pas op de dag zelf. Met groeten meneer Wijsneus. |
|
Ja dat was klein foutje, geest was al uit de fles.. |
|
Kan de beste overkomen |
|
quote: iets met appels en peren |
|
De nieuwe namen doen mij wederom niet zoveel. |
|
quote: Wat zou je willen: Maiden, Ozzy, Scorpions? |
|
Sjezus, Kvelertak, weer zo'n kinderachtige zaadband. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: |
|
quote:+1 Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Kvelertak is wel een gave toevoeging. De rest boeit me niets eigenlijk. |
|
Kvelertak vind ik zeker een goede toevoeging, en hetzelfde vind ik van de andere 2 bands. Ik zal me prima vermaken! |
|
quote: Appels en peren zijn allebei lekker Net als Arch Enemy en Kvelertak, overigens. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Ach joh, dan gaan we toch headbangen op bandjes die niet zoveel aan zijn, ging vorig jaar ook prima! |
|
nou, of er moeten nog heeel leuke namen bijkomen, of ik sla deze keer over.. |
|
quote: Maiden! Vorig jaar vond ik de line-up prima, maar dit jaar kan ik er weinig mee helaas. |
|
quote:Dat is waar, maar ik weet het nog niet. |
|
quote:Doe mij maar Judas Priest...die heb ik nog nooit live gezien. No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol |
|
Volgens de Aardschok speelt het almachtige Gojira ook op Fortarock. Dat staat ook in een advertentie verderop in dat blad. Modderfokking gaaf !!!! |
|
quote: Zou gaaf zijn, maar djeez.. de rest van de lineup is nogal |
|
hoezo, is toch een hele mooie line-up! Sacred Reich, Immortal, Parkway Drive, Gojira. waar zit je dan op te wachten........? Brand Urtyp, het Ultieme Pilsener bier |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |