|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: 'Opgericht in 1987 is Sempiternal Deathreign een van de grondleggers van de Nederlands Death/Doom o.a. tezamen met Aspyhx. “The Spooky Gloom” wordt uitgebracht in 1989 via Foundation 2000 en daarvoor heeft de band twee demo’s uitgebracht. Na “The Spooky Gloom” wordt het echter stil rond de band...' klik hier voor meer info |
|
Oja, nu heb ik er wel eerder van gehoord? |
|
Nee, maar het is wellicht aardig om wat meer te weten te komen over deze unieke band. Stukje Nederlands cultuurhistorie. |
|
Leuke prijsvraag, weet alleen nummer 12 niet. Zal wel Finntroll, Ensiferum of zoiets zijn. |
|
quote: Finntroll zit er wel tussen ja |
|
quote: Wel eens een zoektocht naar waar death/doom begon gevolgd, Sempiternal Deathreign schijnt zo'n beetje de eerste te zijn. The Spooky Gloom is echt een geweldig album. Foute bandfoto ook. [Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 13-05-2011 16:30] You have time. You are doing fine. |
|
Nou, het is me geloof ik toch gelukt om alle nummers te vinden... Het was wel even een werkje, maar wel leuk! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
|
|
Nieuwe prijsvraag online: 'raad de hoes' |
|
quote: Kun je geen prijsvraag maken "raad het tijdsschema" ? an evil incarnation of DEATH! |
|
quote:Damn, mis alleen nog nr 2 en 14... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: 2 is Black Sabbath - Heaven And Hell en 14 is Raven - Wiped Out. Bareuh... |
|
Sabbath, tuurlijk... Die Raven had ik niet geweten Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: altijd leuk wanneer mensen de spanning erin weten te houden hahaha |
|
Leuk spel, bij mij ontbreken er nog een paar meer. |
|
4, 11, 13 en 16 mis ik nog |
|
Lijkt wel op de oudejaarsquiz van de Aardschok. 11 moet je aan farao's denken en 16 is onlangs nog integraal op roadburn gespeeld. Andere 2 weet ik ook niet. |
|
4 Doet me denken aan één van die nieuwe thrash bands. 13 Dacht ik eerst aan een nieuw album, maar dat bleek niet te zijn. 12 Dacht ik ook te weten, maar toch niet... |
|
Zo, nummer 11 , shame on me.... En bedankt voor nummer 16, had ik nooit geweten !! |
|
http://www.fortarock.nl/page/pag_view.asp?pag_id=24168 OWJAAAAAAA TIJDSCHEMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Ziet er netjes uit, props voor Channel Zero tijdens etenstijd. Ik wil hier eigenlijk nog best graag heen met mijn vader. Hmpf... [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 19-05-2011 16:20] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Yes, eten tijdens Ghost & Channel Zero (achtergrondmuziek), voor de rest zoveel mogelijk proberen mee te pikken. Had zelf gehoopt dat Immortal zou afsluiten op Mainstage, maar met Arch Enemy op mainstage kan ik ook wel leven. an evil incarnation of DEATH! |
|
Flinke eetpauze tijdens Channel Zero en Paradise Lost en vroeg naar huis na Immortal. Like! |
|
Mooi tijdschema, lekker vroeg weer thuis Staat ook weer een mooie prijsvraag online. |
|
quote: Na Sacred Reich. Bareuh... |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |