|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Inderdaad, misschien nog een stukje Immortal, maar dat hant van de trein vertrektijd af. |
|
Na het abominabel slechte "optreden" op Hellfest vorig jaar heb ik besloten om mezelf geen Immortal meer aan te doen. Bareuh... |
|
Lekker naar Backstage na Fortarock |
|
quote: Ik denk dat ik ook tijdens Immortal naar het station loop. Dan kunnen we nog ff een terrasje pikken mits het weer net zo goed wordt als vorig jaar. Vorig jaar na Suicidal vertrokken, tijd genoeg. Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
quote: Had je ze nog maar eens moeten zien tijdens EMM 2011, grootendeels op de instrumenten/apparatuur van Exodus, toch een hele prestatie om dan als alles tegenzit nog een goed optreden weg te geven Dit gaat de 3de keer worden dat ik Immortal mag zien, de 1ste keer voor mij op RockHard blijft onovertroffen, tot nu toe dan. an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: Was idd een briljante show! Black seeds of bunny! |
|
Eerste keer Immortal was Graspop '02 voor mij, tweede keer Wacken '07, vorig jaar op Graspop gemist wegens zelf optreden dat moment. Op Wacken '07 vielen ze iig erg tegen. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
nieuwe PRIJSVRAAG staat online. Tevens het antwoord op de vorige. |
|
Haha gaaf man. Wie maakt die dingen eigenlijk? 6, 10 en 12 geen idee... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Dan weet je er een hoop meer dan ik. |
|
Whaha, er zit dus iemand Photoshop-filters over die covers te gooien om het nog moeilijker te maken. Lol! |
|
Ik kan er echt geen gezicht uithalen bij nummer 6... Dat kan echt iedereen zijn. |
|
Zet de afbeelding op zo groot mogelijk en neem even afstand.. zeker te weten dat je deze goede man kent.. |
|
Een vent met lang haar en een baard. Enorm duidelijk ja. Ik sla deze over, niet te doen. Succes gewenst voor de mensen die hier wel uitkomen |
|
Ik vind enkel 7 en 13 niet. Die laatste komt me verdomd bekend voor overigens. Oh, en het moeten allemaal rock- en metalartiesten zijn? Die vierde lijkt verdomd veel op Eminem I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Hmm, 7 = Peter Steele? 16... geen idee... rest is redelijk te doen. Godsamme, niet helemaal wakker hier... [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 26-05-2011 21:47] Boeiender |
|
Is 13 geen Lemmy? |
|
quote: Realistische foto dan, volgens mij ziet die op dit moment ook nogal bleek. quote: Nope, Lemmy is vertegenwoordigd op een ander nummer. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 26-05-2011 21:43] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: D'OH!!!!!!! Ik bedoelde dus 16, geen idee. Sowwy [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 26-05-2011 21:48] Boeiender |
|
O ja, zit er een plaatje of wat naast. |
|
quote: Hehe, 15 inderdaad... 13 is een rijke drummert volgens mij. Boeiender |
|
quote: De eerste goede antwoorden zijn inmiddels al binnen. Het is dus te doen, sorry holysjit. Bij de volgende mag je je oor weer te luister leggen. |
|
Nieuw nummer. Samen met Devin Townsend en Frederik Thordendal |
|
quote: 16 is toch Mikael Akerfeldt (of zoiets) van Opeth? Bareuh... |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |