|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Net aangemeld om er te werken van 9 tot 4 en daarna even biertje te doen met bekenden daar. Heb er wel zin in. |
|
quote: 9 tot 4? ik van 11 tot 3-4 ...collega! Your mother ate my dog! |
|
Gezellig met z'n allen werken op Fortarock |
|
... ja, biertjes naar binnen werken hehehe! |
|
Werken aan een lichte zonverbranding. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ik help wel mee hoor |
|
Weeronline.nl (lijkt wel steeds slechter te worden) Min (°C) 8° Max (°C) 17° (eerst nog 22° voorspeld...) Wind Bft 3 Neersl. (%) 35% Neersl. (mm) 0,9 mm Weercijfer 7 an evil incarnation of DEATH! |
|
Ach, dood gaan we toch wel! Ik heb er erg veel zin in. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Het leer even inwijden Black seeds of bunny! |
|
Zin an, beetje Paradise Lost aankijken en kontjes in leren broeken, altijd goed. |
|
quote: Black seeds of bunny! |
|
quote:wel even handjes schudden hè |
|
Vanavond bier drinken, morgen laatste stagedagje en dan op de trein naar de Fortarock preparty. Dat wordt zuipen geblazen. |
|
quote: Uiteraard ^^ Black seeds of bunny! |
|
Weet iemand of Fortarock vorig jaar dezelfde muntjes had als het jaar daarvoor en of ze die ook dit jaar weer hebben? Ik heb nog heel erg veel muntjes van het eerste jaar namelijk. |
|
Snoeihard afwezig, ivm oorzaken. Maar het schijnt hier erg belangrijk te zijn om te melden dat je niet gaat, zie ook Into the gravetopic. Veel plezier allen. |
|
quote:Ook afwezig. quote: |
|
Nou, ik ga gewoon stelletje paupers! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
+1! Kaart nog ff afdrukken, niet vergeten ,.. |
|
Erg veel zin in! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:eh, we staan op lijst toch? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Nee accreditiepassen, heb ik je gemaild ... |
|
quote:nee Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Check redactieforum |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |