|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Hardere en agressievere bands wil ik wel hebben. |
|
quote: Ja dat! |
|
WOW. Triptykon. Programma ziet er al beter uit dan vorig jaar, nog een beetje core erbij voor de afwisseling, zou niet verkeerd zijn. |
|
Inderdaad, moeten toch een keer eten. |
|
Ik ga de hele dag eten |
|
Boek maar iets als Kogel Voor Mijn Valentijn. Ken ik weer eten.. |
|
quote: Deicide = no go territory, hebben ze het zelf naar gemaakt. |
|
quote:Eten doe ik wel tijdens de saaie deathmetal meuk. |
|
quote: Hoe dat zooitje ongeregeld met optredens omgaan, vraag ik me af hoe repitities bij hun gaan haha. (zoals bij Guitar Hero 3: "Maybe a drum computer would show up on time on practice") Als er zoveel goede bands zouden spelen, kan je eten altijd uitstellen. Ik heb wel eens na festivalletjes 's nachts pas nagedacht dat ik nog helemaal niks gegeten had. Natuurlijk niet gezond, en dat laat je lichaam de dag erna nog wel weten. |
|
Nu nog wat vieze metal zoals Here comes the Kraken en wat kindercore en ik ben helemaal tevreden. Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
Nou... ik vind de line up opzich wel ok. Niet alle bands boeien mij, maar dat is altijd zo op een festival dat er ook bands staan die je niks interesseren. Er staan een aantal bands die ik best wel wil zien; als er nog wat leuke bands bijkomen, ben ik helemaal tevreden, maar ik denk dat ik wel van de partij ben. Daarnaast, Fortarock is zo ongeveer het enige, beetje fatsoenlijke en van formaat, metalfestival dat we nog hebben hier in Nederland, dus logisch dat ze een erg gevarieerde line up neerzetten om voor elke metalfan in Nederland iets aan te bieden. |
|
Wat bovenstaande zegt. We moeten niet zeuren. Bier drinken. |
|
Bier is op O wacht, voor 2 uur niet drinken... |
|
Voor 2 uur? Na 11 mag het toch al? (is mijn regel dan) |
|
Vanaf 2 uur was een goede voornemen van mij, daar ben ik heel streng in haha. |
|
quote: Want Here Comes The Kraken is geen kindercore Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: HCTK is deathcore. Ik meende dat met kindercore hier metalcore werd bedoeld. Dus alle gradaties van core is kindercore? My bad, ik ben ook maar een ouwe lul. Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
Als mensen denigrerend doen en met termen smijten als ''kindercore'' bedoelen ze vaak metalcore én deathcore. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Dus Here Comes The Kraken is kindercore. |
|
Thanks! Noemen we dan black metal clowntjesmetal? Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
Leef je uit zou ik zeggen. edit: met kindercore maakte ik alleen de conclusie die er stilletjes gemaakt werd. Ik dacht dat het een serieus genre was zoals nintendocore. Of is dat nou ook zo'n belachelijk-maak naam? [Dit bericht is gewijzigd door Woutjinho op 20-01-2011 13:34] |
|
Maandag nieuwe namen! |
|
Hoeveel? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Morbid Angel of Suffocation is ook goed |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |