|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Leuke bands? |
|
quote: Beetje metalmoe? Dag erna is James Blunt!! |
|
ZEI IEMAND GOJIRA?!? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: |
|
quote: Mwah. quote: Standaardmeuk moe, ja dat zeker. Er staan wel wat leuke bands, maar die al erg vaak gezien. Maar goed, wie weet als Gojira komt en er nog een leuke toevoeging bij komt.. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 19-02-2011 13:52] |
|
quote: Mjah, het is niet makkelijk iedereen te pleasen. Zeker niet de die hard metalconcert bezoeker. Die wordt nogal verwend in NL Triptykon, Valient Thorr, Kvelertak, Gojira zijn far from standard. Maar zoals al eerder aangegeven, draait het niet allemaal om de muziek. |
|
Dat klopt, maar gelukkig is dit een forum waar je je mening mag geven. Het is wel een gezellig festival, dat zeker maar muziek is voor mij toch wel de hoofdreden bij dit festival. Ik heb weer andere festivals voor alleen de gezelligheid |
|
Paradise Lost ja! Ben er zeer waarschijnlijk aanwezig |
|
quote: Fair enough! |
|
quote: Ja en Triptykon en Gojira. Ja ik ben een verwend festivalnest |
|
quote:Dat zag ik ook ja! Dat zou toch wel een behoorlijk potje vet wezen! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Jenje heeft smaak! spelfout weggehaald... |
|
Band staat best hoog op mijn "zien willen" lijstje eigenlijk |
|
Ik ben hier zeker bij, Sacred Reich wil ik niet missen. Verder wil ik wel even checken hoe Paradise Lost tegenwoordig klinkt, die ben ik na Icon uit het oog verloren. Ook God Dethroned heb ik al een tijdje niet meer gezien, en ik ben ook wel benieuwd naar Tryptikon, al vond ik de plaat niet zo geweldig. Bareuh... |
|
quote: Heb je ze nog nooit gezien dan? spelfout weggehaald... |
|
Nein Anders stonden ze ook niet meer op mijn willen zien lijstje |
|
quote: Da's mijn zin, maar dan met Converge Anyway: Gojira = vet Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Nu ook officieel: http://www.fortarock.nl [edit] Gojira dus.. [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 21-02-2011 11:42] |
|
quote: Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ja, echt geniaal... Hoe zit het trouwens met de schema-overlapping op FR? Twee podia toch? Tot nu toe wil ik geen band missen namelijk Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Je hoeft op FortaRock niets te missen, bands spelen om en om. |
|
Mooi zo. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ken ik niet, maar eens even checken dan. Velen zijn er zó enthousiast over. Bareuh... |
|
quote: Vrij matige band helaas. Death Metal met een te modern geluid zonder smoel. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |