IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : FortaRock - The Festival - 2 juli 2011 Vorige pagina | Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-11-2010 15:06 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik ben wat jonger dan jij: ik ging helaas pas in 1994 naar Dynamo (voor zover ik af kan leiden aan mijn bewaarde kaartjes).

Het blijft natuurlijk een kwestie van smaak, maar afgezien van Kilswitch Engage en BFMV kan ik me anders geen enkele echt slechte band herinneren.
Ok, Hail of bullets was teveel hetzelfde trage tempo, Ex deo vond ik nogal saai, Watain viel ook tegen en Ensifirum begin ik maar niet eens over: de rest vond ik heel erg goed.
Als je voor 40euro minimaal 4 echt gave bands kan zien dan lijkt me dat een prima deal.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 14-11-2010 15:06]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 14-11-2010 15:13 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Killswitch Engage is goed hoor mensen :O, die moet je niet naast BFMV zetten.

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 14-11-2010 15:42 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ze maakten er nog een vermakelijke show van, maar de muziek vind ik rampzalig slecht, net als BFMV.

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

iPim
Usericon van iPim
Posted 14-11-2010 15:52 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ik ben het ermee eens dat de nieuwere albums tegenvallen, maar Alive Or Just Breathing en The End Of Heartache blijven moderne Metalcore klassiekers.

En on stage zijn ze altijd hardstikke blij waardoor je als publiek het gevoel krijgt dat ze zin hebben om te spelen, iets wat je van veel bands tegenwoordig niet kan beweren.

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 14-11-2010 16:28 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Mwah, ik vond er op Graspop ook geen reet aan

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 14-11-2010 16:31 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Anyway, -core muziek is de tegenwoordige trend blijkbaar, dus daar zal er ook nog wel wat van op Forta komen.

Brent_
Usericon van Brent_
Posted 14-11-2010 17:40 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

quote:
Op 14 november 2010 15:52 schreef iPim het volgende:
Ik ben het ermee eens dat de nieuwere albums ook tegenvallen, maar Alive Or Just Breathing en The End Of Heartache blijven moderne Metalcore bagger.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-11-2010 17:45 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2010 15:13 schreef iPim het volgende:
Killswitch Engage is goed hoor mensen

:')

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Speedmetalpunk
Usericon van Speedmetalpunk
Posted 14-11-2010 20:47 by Speedmetalpunk Wijzig reactieProfiel van SpeedmetalpunkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/davidvanek

Goede metalcore is nog steeds verschrikkelijk slechte muziek.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 14-11-2010 20:57 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2010 15:06 schreef Mutilator het volgende:
Het blijft natuurlijk een kwestie van smaak, maar afgezien van Kilswitch Engage en BFMV kan ik me anders geen enkele echt slechte band herinneren.
Ok, Hail of bullets was teveel hetzelfde trage tempo, Ex deo vond ik nogal saai, Watain viel ook tegen en Ensifirum begin ik maar niet eens over: de rest vond ik heel erg goed.
Als je voor 40euro minimaal 4 echt gave bands kan zien dan lijkt me dat een prima deal.

Met het aantal bands wat je als slecht of niet/minder boeiend beschrijft kom je al aardig in de buurt van die 4 bands die wel gaaf zijn, hè?

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 14-11-2010 20:59 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

2 Juli? Verrek, niet eens tijdens Metalcamp, dus denk dat ik aanwezig ben. Sacred Reich is altijd vet!

Boeiender

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 14-11-2010 21:25 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 14 november 2010 20:57 schreef XXL het volgende:
Met het aantal bands wat je als slecht of niet/minder boeiend beschrijft kom je al aardig in de buurt van die 4 bands die wel gaaf zijn, hè?

Het luistert idd nogal nauw maar de bands die ik goed vond vond ik dan ook wel héél goed (FF, Kreator, Baroness, Suicidal, en ook wel Behemoth)

iPim
Usericon van iPim
Posted 14-11-2010 22:20 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ik begrijp dat jullie Killswitch Engage dan misschien bagger kunnen vinden, maar dan is er nog steeds genoeg andere geweldige metalcore, te veel haat.

holysjit
Usericon van holysjit
Posted 15-11-2010 10:43 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

quote:
Op 14 november 2010 22:20 schreef iPim het volgende:
Ik begrijp dat jullie Killswitch Engage dan misschien bagger kunnen vinden, maar dan is er nog steeds genoeg andere geweldige metalcore, te veel haat.

Oh, we haten niet op metalcore. We motten het gewoon niet

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 15-11-2010 10:52 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Ik vind BFMV anders niks mis mee (heb alledrie hun cd's), alleen misschien niet helemaal als afsluiter.

Killswitch Engage vind ik persoonlijk dan weer niet zo boeiend. Die hele "New Wave Of American Metal" vind ik nogal overgewaardeerd. Dat lijkt echt allemaal op elkaar.

Maar neemt niet weg dat er in metalcore best toffe dingen te vinden zijn.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 15-11-2010 12:55 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Kaarten zijn vanaf nu HIER te koop.

Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 15-11-2010 13:08 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Ik had die 40 euro ook wel voor alleen Behemoth neergelapt hoor, en dat Decapitated, Ex Deo en Kreator ook nog speelde maakte het extra goed.

Uiteindelijk bleek het ook nog mooie timing voor mij, want was de eerste keer dat Ik Behemoth zag, en vlak voor 'ie werd gediagnostiseerd met leukemie... Dus achteraf was dat mooi mazzel hebben

Black seeds of bunny!

altx
Usericon van altx
Posted 15-11-2010 13:31 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2010 13:08 schreef Nyghtslave het volgende:
(...) en vlak voor 'ie werd gediagnostiseerd met leukemie... Dus achteraf was dat mooi mazzel hebben

Lekkere woordkeuze

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 15-11-2010 13:33 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Ik zie het punt niet, maar dat zal wel weer aan mij liggen

Black seeds of bunny!

Murder Junkie
Zoveelste mentalkloon.
Usericon van Murder Junkie
Posted 15-11-2010 13:44 by Murder Junkie Wijzig reactieProfiel van Murder JunkieQuote dit bericht

Altx heeft als hobby mieren neuken.

Zoveelste mentalkloon.

altx
Usericon van altx
Posted 15-11-2010 13:59 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2010 13:33 schreef Nyghtslave het volgende:
Ik zie het punt niet, maar dat zal wel weer aan mij liggen

Oh, van de andere kant bekeken: Dan ben ik net zo'n ongelooflijke geluksvogel.

Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 15-11-2010 14:03 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Hoe erg, ik snap hem nu pas Caffeine tekorten zijn aangevuld, en mn snappert doet het weer

Black seeds of bunny!

iPim
Usericon van iPim
Posted 15-11-2010 14:57 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Zijn er verder nog rumours voor FR? Er zijn er nl. genoeg voor de grotere festivals.

En inderdaad is NWOAHM best wel overrated, behalve Lamb Of God en Chimaira (alhoewel ze zichzelf niet echt als NWOAHM zien, maar ik wel).

Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 15-11-2010 15:02 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Zet KoK drbij en het Heerscht de pan uit

Black seeds of bunny!

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 15-11-2010 15:03 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Die vond ik tegenvallen 2 jaar geleden.

Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com