|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Killswitch Engage is goed hoor mensen :O, die moet je niet naast BFMV zetten. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ze maakten er nog een vermakelijke show van, maar de muziek vind ik rampzalig slecht, net als BFMV. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik ben het ermee eens dat de nieuwere albums tegenvallen, maar Alive Or Just Breathing en The End Of Heartache blijven moderne Metalcore klassiekers. En on stage zijn ze altijd hardstikke blij waardoor je als publiek het gevoel krijgt dat ze zin hebben om te spelen, iets wat je van veel bands tegenwoordig niet kan beweren. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Mwah, ik vond er op Graspop ook geen reet aan |
|
Anyway, -core muziek is de tegenwoordige trend blijkbaar, dus daar zal er ook nog wel wat van op Forta komen. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: |
|
quote: :') Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Goede metalcore is nog steeds verschrikkelijk slechte muziek. |
|
quote: Met het aantal bands wat je als slecht of niet/minder boeiend beschrijft kom je al aardig in de buurt van die 4 bands die wel gaaf zijn, hè? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
2 Juli? Verrek, niet eens tijdens Metalcamp, dus denk dat ik aanwezig ben. Sacred Reich is altijd vet! Boeiender |
|
quote: Het luistert idd nogal nauw maar de bands die ik goed vond vond ik dan ook wel héél goed (FF, Kreator, Baroness, Suicidal, en ook wel Behemoth) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik begrijp dat jullie Killswitch Engage dan misschien bagger kunnen vinden, maar dan is er nog steeds genoeg andere geweldige metalcore, te veel haat. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Oh, we haten niet op metalcore. We motten het gewoon niet |
|
Ik vind BFMV anders niks mis mee (heb alledrie hun cd's), alleen misschien niet helemaal als afsluiter. Killswitch Engage vind ik persoonlijk dan weer niet zo boeiend. Die hele "New Wave Of American Metal" vind ik nogal overgewaardeerd. Dat lijkt echt allemaal op elkaar. Maar neemt niet weg dat er in metalcore best toffe dingen te vinden zijn. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Kaarten zijn vanaf nu HIER te koop. |
|
Ik had die 40 euro ook wel voor alleen Behemoth neergelapt hoor, en dat Decapitated, Ex Deo en Kreator ook nog speelde maakte het extra goed. Uiteindelijk bleek het ook nog mooie timing voor mij, want was de eerste keer dat Ik Behemoth zag, en vlak voor 'ie werd gediagnostiseerd met leukemie... Dus achteraf was dat mooi mazzel hebben Black seeds of bunny! |
|
quote: Lekkere woordkeuze Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik zie het punt niet, maar dat zal wel weer aan mij liggen Black seeds of bunny! |
|
Altx heeft als hobby mieren neuken. Zoveelste mentalkloon. |
|
quote: Oh, van de andere kant bekeken: Dan ben ik net zo'n ongelooflijke geluksvogel. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Hoe erg, ik snap hem nu pas Caffeine tekorten zijn aangevuld, en mn snappert doet het weer Black seeds of bunny! |
|
Zijn er verder nog rumours voor FR? Er zijn er nl. genoeg voor de grotere festivals. En inderdaad is NWOAHM best wel overrated, behalve Lamb Of God en Chimaira (alhoewel ze zichzelf niet echt als NWOAHM zien, maar ik wel). Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Zet KoK drbij en het Heerscht de pan uit Black seeds of bunny! |
|
Die vond ik tegenvallen 2 jaar geleden. |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |