IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : FortaRock - The Festival - 2 juli 2011 Vorige pagina | Volgende pagina
Meridian
Usericon van Meridian
Posted 18-01-2011 14:08 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Valient Thorr was vorig jaar erg leuk op de Affaire. Ben benieuwd naar de overige 6 bands

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-01-2011 14:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2011 13:20 schreef holysjit het volgende:
Het begon goed maar een echte wow-band staat er nog niet tussen...
Iets wat persoonlijk is, daar kan een programmeur moeilijk voor iedereen bewerkstelligen.

Als Crowbar nou eens komt

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 18-01-2011 14:18 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2011 13:20 schreef holysjit het volgende:
Het begon goed maar een echte wow-band staat er nog niet tussen...

Als je dan toch zo graag wil klagen over FortaRock, maak dan even een apart topic, ja

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 18-01-2011 14:19 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Klagen over de Fortarock line-up is zoooo 2010

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 18-01-2011 14:23 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2011 14:19 schreef Onweerwolf het volgende:
Volgens mij van ieder jaar. Ligt wellicht aan de line-up.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 18-01-2011 14:23 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2011 14:19 schreef Onweerwolf het volgende:

Spirit In Black
Posted 18-01-2011 14:25 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2011 14:23 schreef kwelgeest het volgende:
Volgens mij van ieder jaar. Ligt wellicht aan de line-up.

constructief klagen oke, maar dat eenieders favoriet er wellicht niet tussen staat, tja...dan is Graspop of Wacken met 130 namen wellicht een beter alternatief.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 18-01-2011 14:29 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Dat Valiant Thorr even buiten beschouwing gelaten want dat ken ik niet, nog helemaal geen sneue kindercore bandjes zoals Bullet for my Valentine, Killswitch Engage of Lamb of God. Heel goed!

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 18-01-2011 14:34 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2011 13:08 schreef Woutjinho het volgende:
Meh, en de kans wordt steeds kleiner dat ik er heen ga.

+1

Spirit In Black
Posted 18-01-2011 14:35 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Wacht maar, haha....wie weet?

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 18-01-2011 14:36 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2011 14:25 schreef Spirit In Black het volgende:
constructief klagen oke, maar dat eenieders favoriet er wellicht niet tussen staat, tja...dan is Graspop of Wacken met 130 namen wellicht een beter alternatief.
'Probleem' is van dergelijke festivals dat ze niet goedkoop zijn terwijl er over het algemeen maar een aardige band staat (Immortal; niet wat het geweest is, live niets aan, laatste twee albums zogen) en twee die matig zijn (God Dethroned; sinds Bloody Blasphemy niets meer uitgebracht en speelt live veel nieuw werk) en dat ik van de rest impotent raak (de rest).

Maarja, die 'ieders wat wils'-festivals zijn mijn ding gewoon niet. Wellicht eens proberen naar RoadBurn te gaan. Hun line-ups ben ik vaak wel van onder de indruk.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Woutjinho
Usericon van Woutjinho
Posted 18-01-2011 14:37 by Woutjinho Wijzig reactieProfiel van WoutjinhoQuote dit berichthttp://https://rateyourmusic.com/~Woutjinho

quote:
Op 18 januari 2011 13:53 schreef Spirit In Black het volgende:
da's jammer, maar net als de voorgaande jaren is het met 12 namen onmogelijk om het iedereen naar de zin te maken. Er volgen nog wel 6 namen, maar een vergelijking met bijv. Graspop zoals ik dat elders weleens lees loopt natuurlijk volledig mank.

Dit is one day, two stages, twelve bands for a limited ticketprice. Zelfs met een band als Metallica of Maiden stellen we mensen teleur.., niet dat die komen hoor, maak je geen illusies.

Metallica of Maiden hoeft er ook niet te staan voor mij en Graspop maakt mij ook niet vrolijk.

Atomization: Bandcamp - Spotify

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 18-01-2011 14:39 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Als Metallica zou spelen zou ik ernstig overwegen te gaan.
Twee keer live gezien, niets mis mee. Spelen veel oude nummers.

Silence
Usericon van Silence
Posted 18-01-2011 14:41 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Ik denk dat het vooral een leuke line-up is voor wat jonger metal volk. Om wat grotere namen te zien en om aan een groot aantal genres te kunnen snuffelen.

Spirit In Black
Posted 18-01-2011 14:46 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2011 14:39 schreef kwelgeest het volgende:
Als Metallica zou spelen zou ik ernstig overwegen te gaan.
Twee keer live gezien, niets mis mee. Spelen veel oude nummers.

..maak je geen illusies..

Metallica heeft zijn eigen festival.

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 18-01-2011 15:50 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2011 14:29 schreef Onweerwolf het volgende:
Dat Valiant Thorr even buiten beschouwing gelaten want dat ken ik niet, nog helemaal geen sneue kindercore bandjes zoals Killswitch Engage of Lamb of God. Heel goed!

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 18-01-2011 15:53 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2011 14:29 schreef Onweerwolf het volgende:
Dat Valiant Thorr even buiten beschouwing gelaten want dat ken ik niet, nog helemaal geen sneue kindercore bandjes zoals ..., Killswitch Engage of .... Heel goed!
Killswitch Engage is indd wel een van de sneuste bands die er rondlopen.

Spirit In Black
Posted 18-01-2011 15:55 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2011 15:53 schreef kwelgeest het volgende:
Killswitch Engage is indd wel een van de sneuste bands die er rondlopen.

maar goed dat Marduk voor je op Elsrock staat, blijf je nog binnen de grenzen!

Bierglas
Usericon van Bierglas
Posted 18-01-2011 16:53 by Bierglas Wijzig reactieProfiel van BierglasQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2011 14:41 schreef Silence het volgende:
Ik denk dat het vooral een leuke line-up is voor wat jonger metal volk. Om wat grotere namen te zien en om aan een groot aantal genres te kunnen snuffelen.

Of voor mensen die het leuk vinden om wat variaties in genre te zien? Ik vind dat in ieder geval wel leuk, een dagje met van alles en nog wat.
Vorig jaar ben ik niet geweest, maar 2009 was wel een succes! Dus dit jaar kom ik denk ik maar weer eens kijken. Lekker dichtbij, hopelijk een mooi weertje, begin van de zomervakantie volgens mij. Verder heb ik de tot nu toe bevestigde bands allemaal nog nooit live gezien, wat ik leuker vind dan weer voor de zoveelste keer dezelfde band zien, verrassingen zijn het leukst.
Ik zie niet in wat er te klagen valt

heavenshallburn
Usericon van heavenshallburn
Posted 18-01-2011 17:03 by heavenshallburn Wijzig reactieProfiel van heavenshallburnQuote dit bericht

mensen moeten eens een keer niet zo zeiken, ik vind het een top line up tot nu toe. En ik vind juist dat deze line up meer op het wat oudere metal publiek is gericht in tegenstelling tot verleden jaar. Het is toch logisch dat als je maar ongeveer 12 namen hebt op je festival dat je dan niet hele obscure bands gaat neerzetten waar maar een bepaald aantal fans van zijn. dan krijg je nooit een vol festival! ik ga binnenkort mooi mijn kaartjes halen

iPim
Usericon van iPim
Posted 18-01-2011 17:05 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2011 17:03 schreef heavenshallburn het volgende:
mensen moeten eens een keer niet zo zeiken, ik vind het een top line up tot nu toe. En ik vind juist dat deze line up meer op het wat oudere metal publiek is gericht in tegenstelling tot verleden jaar. Het is toch logisch dat als je maar ongeveer 12 namen hebt op je festival dat je dan niet hele obscure bands gaat neerzetten waar maar een bepaald aantal fans van zijn. dan krijg je nooit een vol festival! ik ga binnenkort mooi mijn kaartjes halen

goede accountnaam heb je

Woutjinho
Usericon van Woutjinho
Posted 18-01-2011 18:07 by Woutjinho Wijzig reactieProfiel van WoutjinhoQuote dit berichthttp://https://rateyourmusic.com/~Woutjinho

quote:

Mensen hebben altijd een mening. Vooral als mensen nog twijfelen om ergens heen te gaan.
Ik vond zelf de bezoekers erg varierend kwa leeftijd. Jong grut voor Bullet For My Valentine voornamelijk bijvoorbeeld. Daar draait het festival op met gevarieerd; dan kun je inderdaad weinig indrukkends neerzetten.

Atomization: Bandcamp - Spotify

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 18-01-2011 18:21 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
mensen moeten eens een keer niet zo zeiken,

En dat bepaal jij?

quote:
En ik vind juist dat deze line up meer op het wat oudere metal publiek is gericht in tegenstelling tot verleden jaar.

Als je even het topic leest zou je zien dat dat ook de mening is. De enigen die zeuren zijn de kindercoreliefhebbers en Kwellie.

quote:
Het is toch logisch dat als je maar ongeveer 12 namen hebt op je festival dat je dan niet hele obscure bands gaat neerzetten waar maar een bepaald aantal fans van zijn. dan krijg je nooit een vol festival!

En dat is relevant hoe precies?

holysjit
Usericon van holysjit
Posted 18-01-2011 21:46 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Overkill, Toxic Holocaust, Vreid, Turisas voor mijn part... geen -core...

iPim
Usericon van iPim
Posted 18-01-2011 22:06 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

NEEDS MOAR CORE

Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com